Supersnel geleverd Heel leuk het extra boekje erbij

Geweldig, snep service en een leuke cadeautje erbij!!

Ik was verrast door de snelle levering, mss een tip, doe het in een enveloppe minder afval en dan kan het door w brievenbus

Haakpatronen waren super snel verstuurd

Snelle levering. En mooie mooie goed beschreven patronen

Goede producten, snel geleverd

snel en accuraat

de patroontjes werden snel bezorgd en netjes verpakt.

Mooiste patronen.

Ben helemaal fan van haakpret, mooie patronen en duidelijke beschrijving.

Snelle verzending en leuke haakpaketten

Snelle verzending en leuke haakpaketten

Met 1 woord “Supertof “

Prachtige patronen besteld die Supersnel geleverd zijn in een mooi doosje. Een tip…plak het doosje dicht omdat het door het vervoer wat open stond.

Vlot gereageerd op mijn mail, en naar aanleiding daarvan een bestelling gedaan, volgende dag al geleverd, super service!

Fast international shipment

To Hungary the order arrived within 4 days, and everything was fine. Thank you!

correcte service

de werkbeschrijving is zeer goed mooi resultaat

Fijne site met mooie patronen. Alleen de verzending van de patronen kan efficiënter en dus goedkoper volgens mij. Patronen niet in een doosje, maar in een enveloppe versturen. Bespaart kosten en transport.

Very good

Good and quick service

Boekje besteld en binnen 2 dagen in huis. Leuke verrassing, haakpatroontje van …. Ik zal de verrassing niet verklappen

Very good beautiful yarn And the sending very quick

Top!!!

Mijn pakket werd snel geleverd en het was precies zoals ik verwacht had. Ga hier een hoop plezier van hebben.

Veel te grote verpakking

Een klein haakboekje, van A5 formaat, wat ik had besteld, zat ik een veelnte grote verzenddoos Het boekje had makkelijk met brievenbuspost verzonden kunnen worden.Zonde dat de doos en mijn geld op deze manier worden verspild.

-snelle goede levering.

.Ik had de levering de volgende dag al in huis en kon dus bijna gelijk aan de slag. Het patroon was ook heel duidelijk.

Bijzonder behulpzaam

Prachtige ontwerpen en uiterst behulpzaam bij vragen van iemand die niets van haken afweet :-)

1e keer besteld bij Haakpret. Pakket snel geleverd met 2 fantastische extra's

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging

vlotte bezorging

bestellen en de volgende dag al in huis

Bijzonder snelle levering, kan niet anders zeggen. Boeken ook blij mee

Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee mij bestelling is verwerkt en geleverd

Visven 8

5464NK Veghel

06 41216578

Over Haakpret

Haakpret, met tientallen uitgegeven haakboeken en meer dan 100 losse ontwerpen in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!