Super snelle levering

Snel geleverd, dus ik kan gelijk aan de slag. Top!

snelle levering, perfect

Snelle levering. Erg leuk boek.

Goede snelle service

Snel geleverd. Was 1 bolletje van ander verfbad maar snel nagezonden. Dus zeker een aanrader.

Pakket zou zaterdagmiddag bezorgdzijn door postnl. Is er echter nog steeds niet.

Pakket betaald. Zou zaterdagmiddag bij mij bezorgd zijn. Is er echter nog steeds niet. Al wel melding gemaakt bij postnl. Zaterdagmiddag al.

De katoen die ik heb gekocht kende iknal en is super fijn. Het is goed verpakt met zelfs een leuke folder met een haak patroontje erop. Heel erg bedankt en is een motivatie nog eens te bestellen..

Vlot, gemakkelijk en snel

Gemakkelijk te bestellen, zonder account, wachtwoorden e.a. Ook met QR makkelijk te betalen. Snelle verwerking en prima service.

geweldig!

leuke patronen, snelle levering in een woord geweldig!

slecht !

Ik heb niets ontvangen ! chenille4 lammy 016- c-04

Snel geleverd en retour nemen ging ook soepel en snel.

Bestellung, Versand und Lieferung sehr zufrieden stellend!

Alles super bis auf das beschädigte Paket. Glück gehabt das die Ware unbeschädigt war

Prima .

Keurig verpakt . En snel geleverd .

Super snelle levering

Alles snel en goed geleverd. Leuk een extra patroon

snelle en correct levering maar patroon is nogal moeilijk

x

Snel netjes en verrassend

Als verrassing nog een leuk patroontje dankje

Goed geholpen

Goed en vlug geholpen

Leuke patronen

Snelle levering top

Goed en snel

Bestellen, betalen en volgende dag geleverd.

Prima.

Extra verrast met wat folders, leuk

Leuke webwinkel

Snelle levering, goede services en goede kwaliteit

Keileuke duidelyke haakpatronen

Ik had voor de eerste maal iets besteld.ik ben heel tevreden van myn bestelling.

Snelle en prima levering

Mijn eerste bestelling, maar er zullen er zeker meer volgen!

Stühle wunderschön, gute Qualität

Stühle wunderschön, gute Qualität

Vriendelijk en behulpzaam

Het leveren van de goederen heeft lang geduurd en pas na meerdere mails. De antwoorden waren zeker vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk mooi haakpakket gekregen.

Nog steeds geen pakket ontvangen

Nog Geen pakket na 2 dagen

Snelle levering en compleet

Snel en complete levering

Visven 8

5464NK Veghel

06 41216578

Over Haakpret

Haakpret, met tientallen uitgegeven haakboeken en meer dan 100 losse ontwerpen in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!