Een site gevonden waarop ik me thuis voel!

Een snelle levering en ook bij klachten/ opmerkingen een snelle reactie. Weet nu waar ik moet zijn voor mijn haak accessoires! Creatieve groet, Jeannette

gauw antwoord,netjes alles uitgelegd,ik ben tevreden

zie boven

tevreden

zeer mooie en uitgebreide keuze aan materialen voor wie haken een hobby is. Jammer dat de verzendingskosten zo hoog oplopen om naar Belgie iets te versturen .

Hele snelle levering

Heel tevreden, erg leuk

Heel tevreden, erg leuke patronen

supper snelle levering

na aankoop van het kabouterboek garen gekocht bij jullie heel snel geleverd en het is prachtig garen ben er erg blij mee

Heel fijn

Makkelijk te bestellen. Snelle levering en leuk een kadootje erbij. Ik hoop dat ik ze allemaal verzamelen kan . Is er nog aan nummer 2 van de knijpertjes te komen ?

top sevice en snelle levering

Super snel

Heel snelle en vlotte service

Bestelling was dag er achter in mijn bezit

Keurig nette verzending

Alles is prima in orde, alleen jammer dat de post er 3 dagen over deed.

Van enthousiast naar beetje teleurgesteld

De website is heel mooi en duidelijk! Heel mooie boeken beschikbaar. Teleurgesteld dat mijn bestelde boeken in een te kleine doos gestoken zijn waardoor deze mooie boeken helemaal vervormd zijn!

Snel en correct

uitgebreid assortiment.

Voor de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Kreeg er een leuk patroontje erbij. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier iets besteld heb.

zeer goed en vlot

Pakket was prima maar levertijd was wat lang.

Dank voor deze opmerking. Helaas merken wij dat de service van alle logistieke dienstverleners het afgelopen jaar achteruit is gegaan. Vandaag verzonden is morgen in huis gaat regelmatig niet meer op. Wij werken met alle logistieke dienstverleners en constateren hierbij geen uitzonderingen. Wij kunnen en hebben hier helaas geen invloed op. Bezorgtijden van een week of zelfs meer komen nu al regelmatig voor. Reden is dat er meer aanbod van post en pakketten is dan de diverse bezorgers kunnen verwerken en bezorgen. Excuses voor dit ongemak maar dit ligt helaas buiten onze invloed sfeer.

helemaal naar mijn smaak,makelijk en goede omschrijving.

lekker achterover zitten en dan maar haken,dat is een mooi gebaar naar mijn kleinkinderen.

Een reuze service

Correct en super kwaliteit afgegeven bedankt daarvoor !!!!!!!!

Dierenkruken

Super . Schnelle Lieferung und gute Qualität. Immer gerne wieder.

Prima contact, snelle levering

Een min punt, er zat 1 bol garen in waarvan het label was gescheurd en met plakband gemaakt. Dat vind ik geen probleem,maar op deze bol zat een losse draad zodat ik na ongeveer 10 cm haken de losse draad tegen kwam.

Leuke haak ideeën

Mooie boeken

Netjes

Niet op tijd geleverd,maar wel een verzorgd pakket

Wst moet ik er nog meer van zeggen.

Beautiful products well worth money

Lovely products excellent service well worth the money I love making your products

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!