Goed per post en duidelijk boekje

Super goede ervaring

Snel spullen in huis. Erg fijnm

Een pakket vol met alles wat ik heb besteld, in perfecte conditie en een gratis patroon!

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop! Alles was goed en fijn om mee te werken! Meteen ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe project!

Mooi duidelijk mini boekje.

Ik heb een mooi mini boekje ontvangen. Alles staat duidelijk omschreven. Alleen is het verstuurd in een te grote, slappe envelop. Daardoor was mijn boekje geknakt. Dat vind ik jammer en niet nodig. Vandaar mijn score ….

Snelle levering en heel mooie dingen

Top alles was inorde

Doet wat er beloofd wordt.

Na bestelling, volgende dag al geleverd

Zie wat er boven staat

Ein tolles Garn, ich bin begeistert!

Habe den Shop durch den Kauf einer Anleitung gefunden. Er wurde in der Anleitung erwähnt und empfohlen. Habe das Garn gekauft, was sehr schnell geliefert wurde und bin begeistert! Vielen lieben Dank Conny

Goede en snelle service

Leuke patronen en duidelijk. Of leike pakketten

Jammer

Heb nog niets ontvangen. Jammer.

Netjes verpakt en altijd iets extra erbij

Goed, met n kanttekening.

De patroonboekjes zijn handig en mooi, maar… Waarom met DHL verzenden, ipv met gewone post. Is voordeliger in verzendkosten, en passen toch in een envelop en door de brievenbus..!!!

Netjes geleverd met zelfs nog extra boekje met patroontjes. Het kwam in een doosje en het zou wat mij betreft door de brievenbus kunnen.

Zeer goede ervaring

Goed en snel besteld.

Mooie en leuke patronen.

Fast delivery

The information is good and Easy to understand.

Snelle levering.

Snelle levering.

Super goed

Mooi pakket snel geleverd

Prima ervaring

Op de makkelijk website mijn pakket besteld en binnen 24 uur thuis bezorgd.

Correcte kwaliteit/prijs verhouding. Gevraagde bestelling = geleverde bestelling. Bij ontbrekend exemplaar, correct geld terug!

Makkelijk bestellen, supersnelle levering

Mail en verzending

Beantwoorden van mails gebeurt tot op heden niet. Ik wilde een patroon kopen en vroeg naar de benodigdheden zodat ik die kon meebestellen, vanwege de verzendkosten ook. Aangezien er geen reactie uwerzijds kwam, heb ik alleen het patroon besteld. Tevens vind ik dat de verzending anders kan. Een patroon past in een brievenbuspakje niet in een doosje, zo betaal je best veel voor een patroon. Een nog beter alternatief zou zijn om het digitaal te verzenden. Jammer maar wellicht een verbeterpunt, het patroon ziet er prachtig en duidelijk uit,

Geweldige service

Ontzettend blij met mijn bestelling! 'S avonds besteld en de volgende middag al in huis. Ook nog goedkoper dan bij andere websites. En de kwaliteit is top. Gewoon geweldig!

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!