Supersnelle service

Hele snelle levering. Grote keuze

Het patroon wat ik bestelde had ik de volgende dag al binnen. Het is een heel mooi boekje met het patroon van Pieter paasmand

Het was snel verzonden en het zijn mooie patronen. Ook een leuk gratis patroon erbij gekregen.

Vlotte afhandeling

Kadootje viel goed in de smaak. Vlotte levering

Super service . Snelle reacties op mails ! Top !

Geweldig super en snelle mooi levering

Top Prachtig mooi verzorgd in een doos geleverd

Prima en snel

Sehr schöne Produkte,

mal eine neue Idee. Schöne Produkte, schneller Versand, schon verpackt und qualitativ hochwertig. War bestimmt nicht das letzte Mal.

Dankjewel voor de snelle levering!

Jammer dat de doos net iets te klein was voor de boekjes

Boekjes waren iets opgekruld omdat de doos te klein was

Snelle service en mooie spullen.

Ik heb echt pret met haken.

Perfect en snel

Het pakket kwam snel en duidelijk wanneer het zou komen Top

Pakket netjes en verzorgd ingepakt.

Ik heb al heel veel boekjes gekocht van Haakpret/Anja Toonen. De ontwerpen zijn allemaal geweldig mooi om te maken en de beschrijvingen zijn goed duidelijk om ze te maken. Af en toe staat er een klein foutje in de beschrijving, maar de correcties worden altijd duidelijk aangeboden op de website. Daar kijk ik ook altijd even of er correcties zijn, als ik een boek heb gekocht.

Heel tevreden over mijn bestelling, super snel geleverd! Boek van de kabouters is prachtig!!!

Prima en snelle service

Mooie boeken, duidelijke omschrijvingen en snelle goede service. Ga zeker meer bestellen. Super leuk.

Altijd verrassend en leuk

Uitstekende patronen en beschrijvingen. Vele duidelijke foto's.

Snelle reactie

Had een snelle reactie op mijn vraag. Kreeg het netjes via de mail

Vlotte levering!

Perfecte levering! Top

Zeer attent

Vlug geleverd

Goede parketten en vlug geleverd

Netjes en snel geleverd.

schnelle Bearbeitung

Die Angabe, das fehlende Buch würde in Kürze wieder lieferbar sein und mir zugeschickt, traf wohl nicht zu. Ich habe es noch nicht erhalten - es ist bezahlt!!

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!