Tolle Auswahl, aber Versand nach Österreich ist viel zu teuer

Der teure Versand ist schon eher abschreckend. 15,- Euro nach Österreich und nach Deutschland würde gratis geliefert. Das erscheint mir nicht fair.

Zeer snelle levering, alleen was een doos verpakking voor 2 A5 velletjes papier wel heel erg veel

De bezorgkosten hadden duidelijk wat minder kunnen zijn. Door een A5 envelop te gebruiken die door de brievenbus kon en niet door een pakket bezorger bezorgen.

Schnelle und unproblematische Abwicklung!!

Schöne Ware und schnelle Lieferung. Ich würde jederzeit wieder bestellen. Perfekt!!

Ze hadden de wol die ik wilde, de levering ging snel.

Snelle levering!

Een snelle levering maar 2 bolletjes wol kunnen ook als brievenbus pakketje verzonden worden ipv pakket en de bezorgkosten kunnen dan volgens mij een stuk omlaag waardoor Haakpret zich kan onderscheiden van anderen.

Top levering, vandaag besteld morgen in huis.

Goed maar....

Heel vlugge bediening. Heel jammer dat de pootjes van het krukje niet mooi afgewerkt zijn. Er zijn heel veel bramen aanwezig.

Snel geregeld

Duidelijk en snel

Goed materiaal en snel bezorgd; zelfs bijgevoegde folder is leuk.

Schitterende service!

Mijn vrouw was weeral gelukkig bij het snelle ontvangen van haar pakket! Snelle service, netjes ingepakt en kompleet + een leuk patroon gratis bijgevoegd!

Leuk haakboekje

Komt afspraken goed na

Haakpret komt afspraak goed na

Goede aanbieding, snelle levering

Levering binnen 24 uur, leuk patronen boekje erbij gekregen

Ben zeer tevreden

Heb jullie zeker aanbevolen voor mijn haak vrienden heel mooie haak boeken en duidelijke beschreven patronen

Snel en met weinig verpakkingsmateriaal

Bestelling werd netjes en snel geleverd Verzendkosten binnen de perken Sterk punt was het vacuüm aanleveren van grote bollen zodat minder verpakking gebruikt hoeft te worden

Alles super, gerne wieder. Danke.

Schnelle Lieferung ohne Probleme.

super geregeld

blij blij blij, ik kan weer haken. Haakspullen compleet geleverd, met een aardig cadeautje erbij. Ik ben tevreden!

Dit bedrijf denkt met je mee!

Ik iad een pakket besteld waarvan de kleur niet leverbaar was, maar omdat het een kraamcadeau was moest ik het eigenlijk op tijd hebben. In het weekend werd er meteen actie ondernomen om een alternatieve kleur te bedenken en maandag was het er al! Wat een top service en super leuk pakket!

Snelle service en perfecte kwaliteit

Binnen 1 dag geleverd. Goed verpakt. Kortom een aanrader

Super snelle levering

Super snelle levering

Slecht

Patroon boekjes werden in een doosje verstuurd met de pakket dienst terwijl dit perfect in een A5 envelope door de brievenbus past!

Super snel!

Laat in de avond een bestelling geplaatst en meteen de volgende ochtend kreeg ik bericht dat mijn pakket al onderweg was. Nog nooit zo’n snelle service gehad ergens, echt top! Mooie producten, netjes,.. ik ben heel tevreden.

Snelle accurate levering

Duidelijk snel en compleet

Alles mooi ingepakt en ook snel in huis .

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!