Alles netjes verzorgd en geregeld

Was goed verpakt

Ik heb pas voor de eerste keer besteld het was een kanouterboek die is erg leuk

Goed geregeld allemaal ! Mooi patroon

Prachtig

Supermooi boek ontvangen. Mooie patronen, duidelijke uitleg en nog een extraatje (wasknijper haken). Heel erg blij mee. Tevens werd het de volgende dag al bezorgd.

Snel

Leuke patronen

Hele leuke patronen, maar is heel jammer dat ze niet in pdf te verkrijgen zijn en er €7 verzendkosten over heen gaan wat resulteert in dat ik 2 jaar niet gekocht heb.

Heb mijn bestelling de volgende dag al ontvangen

Snel en mooie patronen

Het zijn mooie patronen en niet die, goede uitleg met mogelijkheid tot het bekijken van video's. Blij mee!

De boek van Anya Toonen leende ik in de bibliotheek en ik was ineens verliefd op hem. Online heb ik Haakpret gevonden en wauw, zo veel verrassingen voor mij. Ik bestelde paar boeken voor haken en ik ben nu bezig met de nieuwe projecten met Anya Toonen. Ik vind het geweldig om te doen. Webshop werkt heel goed, levering ook. Hartelijk bedankt voor!!!

perfekt

perfekt, alles super

Snel van bestelling maar ik kom vaak niet uit de beschrijving van de patroontjes gr

voor herhaling vatbaar!

zeer snelle ,keurig verpakte bestelling een prachtig boek!!!dank m

Uitstekend!!

Ging prima!

Het is een mooie hobby

Het duurt maar een dag voor je het binnen hebt,maar ik heb een vraag,ken ik je van de poppenbeursen ik was daar met mijn man als poppendokter. Toos Aerts

Mooie webshop

Overzichtelijke en mooie webshop en snelle levering en snelle reactie via mail. Voor handwerk lief hebbers een aanrader !

Baby haakboek

De mooiste patronen die ik ooit heb gezien!

Sehr schneller Versand und top Ware

Die bestellten Bücher sind sehr schnell angekommen und sind wunderbar - wie erwartet. Auch Top Zustand der Bücher, keine Versandschäden. Jederzeit empfehlenswert.

Snel verzonden met een leuke attentie. Voor herhaling vatbaar

Fijne shop

Makkelijk kunnen vinden wat ik zocht in de shop en daarbij het geluk dat er tot 21 uur verzonden werd en ik de volgende dag dus gelijk verder kon met mij project.

Prettig geholpen

Geleverd volgens planning.

De volgende dag al geleverd. Nog een extra Haakpatroon bijgekregen.

Unglaublich schnell!

Die Produkte wurden unglaublich schnell verpackt und geliefert. Donnerstag am Abend (21:30 Uhr) aus Deutschland bestellt und Samstag die Ware erhalten. Das Paket kam gut verpackt hier an und die Produkte waren wie erwartet / beschrieben / abgebildet. Erste Blicke in das gelieferte Häkelbuch haben mich sehr glücklich gemacht - damit lässt sich gut arbeiten.

geweldig vlot

Goed per post en duidelijk boekje

Visven 8

5464NK Veghel

06 41216578

Over Haakpret

Haakpret, met tientallen uitgegeven haakboeken en meer dan 100 losse ontwerpen in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!