is goed

komt altijd op tijd aan en is goed verpakt.

Snelle levering en goede uitleg op mijn vraag.

Eerste keer, dus weet niet wat er nog volgt. Weet alleen niet zo goed of vervanger schachenmayr van de scheepjes panda, welke weer opnieuw in de voorraad is , ook dezelfde kwaliteit is. Ik zelf heb schachenmayr en ben erg tevreden hierover. Heeft scheepjes panda dan hetzelfde effect??. Met vriendelijke groeten, Carla v Etten.

Mooie producten

Erg leuke en duidelijke patronen. Mooie garens, snelle en correcte levering!

Snelle reactie op mijn mail en mijn patroon van Pieter Paasmand al 1 dag later in huis. Alhoewel ik denk dat het gewoon in een stevige envelop had gekund voor eventueel beschadigen. Maar goede service!

heerlijk snel geleverd.

Supersnelle levering. Zondag besteld, maandag in huis. Top!

Snel en correct!

Ik ben een heel tevreden klant.

Snelle en goede levering.

Ik had bij een de verkeerde kleur besteld. Dat kon voor de levering nog gewijzigd worden. Zo blij mee!

Geweldige patronen

Ik bestelde de patronen en deze kwamen keurig in een A5 gebonden boekje binnen. Ik vind het alleen jammer dat het door verzending zo duur wordt. Maar dat weerhoudt mij er niet van om deze "leuke" patronen te bestellen. Dan maar even door sparen.

Zeer goede prijs kwaliteit

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het product en de verzending.

Gemakkelijk om te bestellen, snelle levering

Vlotte service, snelle levering

Meine Mutter hat sich sehr über Qualität und Farbton gefreut.

wie oben

Helemaal perfect en hele leuke patronen

Pasen haken was heel snel geleverd met een leuk extra patroon erbij. Super!

100% zufrieden

Ich bin total begeistert von der schnellen Bearbeitung, Lieferung und auch die Qualität des Produktes!

In Spanje besteld en in Nederland afgeleverd. Prima service. Het

Zeer vlot

Gemakkelijk om te bestellen, zeer vlotte levering en ontzettend vlug. Vriendelijk bedankt

Prima!!

Binnen 24 uur had ik al het garen in huis, super. Ga zeker vaker bestellen

Snelle levering,netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle bezorging.

Geen enkel negatiev. gevoel gehad bij mijn bestelling.

Netjes en snel bezorgd.

Heel mooi, en een leuke verrassing erbij gekregen!

Netjes antwoord op vragen, als een bestelling wat langer tijd nodig heeft krijg je hier bericht van.

Supersnel

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!