Vlotte verzending,

Snelle levering, goede kwaliteit

Sehr zufrieden, schnelle lieferung

Supersnelle levering

En een sympathieke vervoerder!

Veel te late bezorging

Er is mij beloofd dat de bestelling er donderdag zou zijn. Het is nu zaterdag en nog steeds niks gezien, snik.

Zeer snelle levering en goede duidelijke uitleg van de patronen

Verder heb ik nog geen ervaring met het haken

Alleen jammer dat de voorraad soms op is !

super snel!

weer een goede ervaring! hier in Spanje duurt alles meestal wat langer! Maar maar mijn bestelling was hier al binnen een week! Helemaal goed, nu maar weer gauw aan het haken! Dank je wel!

Vlot bezorgd

Boekje zag eruit zoals in de advertentie

geweldig

veilig verpakt. Snel bezorgd.

Snelle levering, redelijke prijzen!

S'avonds besteld volgende dag in huis!

Superleuke boeken, supersnelle levering!

Boek om kabouters haken ziet er super uit. Je krijgt gelijk zin om te beginnen.

Duidelijke website, mooie haakboeken en vrijwel alle benodigdheden om gelijk aan de slag te gaan. Snelle, correcte levering en ook nog een gratis haakpatroontje.

Supersnelle service

Hele snelle levering. Grote keuze

Het patroon wat ik bestelde had ik de volgende dag al binnen. Het is een heel mooi boekje met het patroon van Pieter paasmand

Het was snel verzonden en het zijn mooie patronen. Ook een leuk gratis patroon erbij gekregen.

Vlotte afhandeling

Kadootje viel goed in de smaak. Vlotte levering

Super service . Snelle reacties op mails ! Top !

Geweldig super en snelle mooi levering

Top Prachtig mooi verzorgd in een doos geleverd

Prima en snel

Sehr schöne Produkte,

mal eine neue Idee. Schöne Produkte, schneller Versand, schon verpackt und qualitativ hochwertig. War bestimmt nicht das letzte Mal.

Dankjewel voor de snelle levering!

Jammer dat de doos net iets te klein was voor de boekjes

Boekjes waren iets opgekruld omdat de doos te klein was

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!