Vlugge levering

Mooie duidelijke patroontjes

Laat in de avond besteld, en de volgende middag al in huis.

TOP service

Super snelle levering van een super mooi product, ontworpen door een geweldige vrouw. Alleen wel heel veel mail.

Vlotte verzorgde levering en goede kwaliteit van het materiaal!

Is mijn eerste bestelling en ben zeer tevreden over de inhoud.

Mooie patronen en hulp wanneer nodig

Dit is mijn eerste bestelling want ik was op zoek naar iets specifiek en die werd de volgde dag al geleverd. Zo kon ik gelijk weer door met mijn project.

Super snelle levering

Zondagavond besteld maandag in huis, kunnen velen een voorbeeld aan nemen

Bestelling

Mijn bestelling zeer vlug ontvangen . Ben er super blij mee !

geweldig

geweldig wat snel heb ik mijn bestelling in huis. en heel keurig verzorgd. Wat ik wel jammer vind is dat er 2 zakjes met oogjes in zo`n heel grote doos zaten Het pakket kon maar net in de brieven box Ik vind dat niet milieu vriendelijk. vriendelijke groet Teuni .

Snelle levering, netjes verzorgd opgestuurd.

Bezorging

Erg jammer dat de klant zoveel bezorgkosten moet betalen voor een brievenbus pakket..... Dut kan wel anders, doe get in een bubbeltjes envelop en een postzegel erop! Scheelt de klant hoop geld

netjes pakketje

de site is mooi, makkelijk te bestellen. en vrij snel in huis . om te beginnen

Snele levering

Was snel geleverd moet er nog aan beginnen of het makelijk te volgen is

Goede service heel blij

Snel binnen gekregen nette mensen er was een klein dingetje niet helemaal goed maar dat werd serie genomen en direct opgelost

Makkelijk te volgen.pateoon. leuk boekje

Mooi overzichtelijk patroon

Prijstechnisch goed en snelle levering.

Als boven

De boeken zijn licht beschadigd

De hoekjes van de boeken zijn licht beschadigd jammer

Superschnelle Lieferung

Die Lieferung war super schnell und ich wurde immer informiert wann die Sachen geliefert werden oder wielange sie noch brauchen. Wirklich top.

Verkeerde verzending naar volle tevredenheid opgelost

Ik heb het boekje Pasen Haken besteld, betaald en gefactureerd gekregen. Echter een ander boekje ontvangen. Haakpret heeft dit prima opgelost. Het boekje Pasen Haken is nagezonden en het andere boekje mocht ik houden als vergoeding voor de overlast. Ik ben helemaal tevreden nu. Fouten kunnen gebeuren. Als ze maar opgelost worden, dan is het goed.

Zalig

Ik bestelde om 21u40 en nog kwam de levering de dag nadien!! Super gewoon. De wol is in perfecte staat! Dank je wel!

Netjes verpakt en snel verzonden. Leuke boekjes

Snel verzonden en netjes verpakt. Leuke boekjes en leuke aanbieding, plus gratis knijperpatroontje, erg leuk!

Supersnelle levering

Ik heb het voordemiddag besteld en de volgende daag voor 12u in huis. Supersnelle levering en het is nog eens mooi. Ik heb dan ook een gratis haakpatroon erbij gebregen wat een heel leuke verassing is. Supercontent van jullie

Super leuke patronen en snelle en goede service

Mooie boekjen en mooie losse patronen

Het is heel gauw binnen en ziet er super leuk uit.ik ben zeer benieuwd hoe het gaat als ik het gaat maken

Makkelijke site, supersnel bezorgd

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.