Keurignetjes en snel

Zondag besteld, goed verpakt en maandag al bezorgd. Supersnel

Ik had m’n garen op zaterdag besteld en op maandag morgen gekregen , Supersnel en keurig verpakt van mij krijgen jullie een 10 het kan niet beter !!

Alles gekregen, ben enthusiast om te beginnen

Sel, duidelijk, keurig verzonden.

top

Fijne snelle levering, goede website en prachtige boeken en patronen. Leuk om jullie tegen te komen bij bijv afgelopen kreadoe in Utrecht

Top !

Bestelling geplaatst en heeeel snel geleverd, netjes en volledig . Vol goede moed begonnen aan mijn schaap :-)

Zaterdagavond na de beurs in Gent op de website besteld en maandag pakket ontvangen

Supermooie boeken, patronen en katoen.

Danke ☺️

Danke

Super!!!

Voor het eerst iets besteld, heel laat op de avond maar toch al de volgende dag in huis. Dus super snel! Daarbij was het boven mijn verwachting. Patroon was geen uitdraai, maar een heus echt heel mooi boekje. En er zat als kadootje ook nog een ander leuk patroonboekje bij! Echt super!!! Ga zeker vaker bestellen!!! Nu eerst maar eens dit mooie patroon maken!

Colis très endommagé

La laine est très bien mais le colis en très mauvais état avec gros risque de perte de pelotes car en vrac dans le colis

• Nous recommanderiez-vous? Non

Verzendkosten hoog

Er wordt aangegeven om met PostNL te versturen = 16.95 €, terwijl BPost het pakje heeft geleverd in België. Mijn bestelling was goedkoper dan de verzendkosten ...

Prima service en snelle bezorging

Zeer snel bezorgd zaterdag besteld en maandag al in huis. Wel zijn de losse patronen aan de prijs en de verzendkosten zijn ook duur. Voor 3 patronen €23 inclusief bezorgkosten. Ik weet dat er veel werk zit in het maken van de patronen dus ergens moet de prijs worden verrekend. Voor mensen met een kleine beurs zijn de patronen onbetaalbaar.

ben zeer tevreden over de mooie haakboekjes

ik had gewoon papieren haakpatroontjes verwacht. Maar kreeg deze mooie haakboekjes. Top

super snelle en correcte levering

Top ervaring

Snel en gemakkelijk.

Correcte en snelle afhandeling en je wordt goed geïnformeerd over de bestelling en levering.

Top, snelle service

Duidelijke haakomschrijvingen, kwalitatief zeer goed materiaal.

super snelle levering

Mooie producten en super leuk.

Volgens afspraak geleverd

Zie bovenstaande

Keurig en zeer snelle levering

Op zondag besteld en de volgende dag al keurig geleverd in een brievenbus pakket.

Snelle en goede levering

Zondagavond besteld en maandag al in huis! Fijne en goede service.

Super tof

Ondanks dat ze erg druk zijn met ook nog op de beurzen staan. Hebben ze vlot mn mail beantwoord. Op de website geven ze duidelijk aan dat daardoor alles wat langer kan duren maar dat was niet zo. Maandag had ik al mijn bestelling binnen. Echt super snel. Mijn dank hiervoor. Dit zijn duidelijk mensen die alles geven!

Mooie aanbieding en supersnel bezorgd. Zeer tevreden

Snelle levering,alles in orde

Patronen op beurs gekocht,wol op donderdagavond besteld en maandagmorgen was het al geleverd.

Erg leuk

Goede service, vriendelijke mensen, snelle levering

Precies wat ik zocht en super snel geleverd.

X

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!