Precies wat ik zocht en super snel geleverd.

X

Supersnel

Bestel en wordt de volgende dag al bezorgd. Dat is super.

vond het bestellen en betalen niet erg duidelijk

ik heb alleen een patroon besteld, zat in een doosje gepropt, had hem liever in een enveloppe gehad, was ook goedkoper geweest. wel leuk is het extra patroon, was van een dino, heb alleen kleindochters

Zeer snelle levering.

Keurig verpakt.

Goed geregeld

Verrassing met een extra patroontje, super.

Gewoon goed,supersnel geleverd ,goede kwaliteit

Leuk!

Supersnel geleverd. Ik denk echter dan de A5 patroontjes best in een enveloppe verstuurd kunnen worden. Beter voor het milieu en minder kosten bij bestellen. Misschien een tip: als je snel achter elkaar besteld krijg je hetzelfde gratis knijperpatroon. Ik had zo gehoopt op een andere.

Super snelle levering

Netjes afgeverd

Snelle service. Mooi materiaal

Erg snel geleverd. Krukjes zien er mooi uit.

Tevreden over de snelheid van levering

De snelheid van levering ging perfect. Echter de kleur oud roze die ik besteld heb, is helemaal geen oud roze maar meer een felroze. Dus dat valt me wel echt tegen..

Snelle en goede service

Ik kreeg alles super snel en netjes ingepakt thuisbezorgd. En alles is van goede kwaliteit.

Snelle levering en erg leuke patronen!

Ik heb twee patronen besteld die geleverd worden in een goed verzorgd A5 formaat boekje. Echter wordt dit dan geleverd in een doosje met de pakketdienst. Mijn inziens had dit ook in een enveloppe door de brievenbus gekund. Leuk dat er ook een boekje met een gratis patroon bij zat van een knijper beestje. Ik kreeg knijpertje Dino. In het patroon heb ik twee foutjes gevonden. Beide bij de kop. Er staan kleurwisseling naar de geel. Dit moet zijn naar lichtgroen. En toer 10 van de kop klopt volgens mij niet. Je mindert daar 4 steken. Maar ten opzichte van toer 9 moet je 8 steken minderen. Ik heb er nu zelf van gemaakt 8x(2v, 1vm). Dan klopt het aantal wel.

Snelle verzending en gratis patroonboekje

Altijd vlotte levering van een bestelling

Het had ook een brievenbus pakket kunnen zijn

Kijken hoe jullie het best een bestelling kunnen versturen Had twee patronen en het had makkelijk door de brievenbus gekund Duurzaam verpakken

super snelle levering

Heel snel bezorgt binnen 24 uur, goed verpakt en een extra patroontje cadeau gekregen..prima dus !

top

Snel afgehandeld en geleverd. Netjes boekje ipv gekopieerd. blij mee en ook met het gratis boekje knijpers omhaken

alles prima

nix zu meckern

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg snelle levering, mooie kleuren wol en ook goede kwaliteit van de wol!

Fijne, snelle levering. Netjes verpakt.

super snel en erg goed

Super blij met mijn aankoop en heel snel geleverd. Met een super leuk presentje erbij. Enorm bedankt daarvoor!

Helemaal geweldig

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Zeer snelle levering. Prima dus.

Snel geleverd en met een extraatje

de boekjes met de patroontjes zijn heel mooi alles netjes verpakt

Goede en snelle levering

Dit was de eerste keer dat ik bij haakpret een bestelling plaatste. Eerst was ik geïrriteerd omdat ik gewend ben direkt een pdf te kunnen downloaden. Gelukkig lag mijn patroon de andere dag al in de bus. Ook heel snel dus. Het was wel een stuk duurder, maar daarvoor krijg je dan ook een mooi boekje met duidelijke uitleg en foto's. Kortom: ik ben heel tevreden!!

Visven 8 5464NK Veghel

06 41216578

Over Haakpret

Haakpret, met tientallen uitgegeven haakboeken en meer dan 100 losse ontwerpen in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!