Artikel werd binnen een dag geleverd en was goed verpakt.

Ruime keuze wat betreft de tanks, maar helaas zijn veel van de tanks niet voorradig. Een aantal mods van de reguliere merken zijn vertegenwoordigd maar de keuze is beperkt en ook hier is groot deel niet voorradig. Jammer genoeg springen de Nederlandse vape sites niet in op de als maar groeiende markt met hun enorme aanbod en moet ik regelmatig mijn artikelen vanuit het buitenland laten komen. (Uk, De). Het bestelde artikel (Ares v2) werd snel en goed verpakt geleverd.

's Avonds besteld, volgende dag geleverd

Super snel

Om 21u savonds een bestelling geplaatst en volgende middag in België geleverd! Dus gewoon top! Ik heb maar 1 opmerking en dat is dat het niet prettig is om als nieuwe klant een bestelling te plaatsen van 60€ en totaal geen tracking mee te krijgen en was ik toch eerst een klein beetje ongerust! Eind goed al goed.

Beste Bart, Bedankt voor de bestelling en reactie. We zijn net overgestapt naar een nieuwe platform voor de verzendingen en de Track en Trace nummer wordt inderdaad niet direct verzonden. We zijn daarmee bezig en hopen dit op korte termijn op te lossen, Excuses voor het ongemak. Dampende groeten, Free Vaping LTD

fatastische service

Echt een fatastische service

Zeer goede webshop!

Altijd goede service en snelle verzending

Super de levering in 1 dag. Top mtl rta. Bestel gelijk weer goede service.

Het werkt, uiteindelijk.

Heb een nieuwe tank gekocht voor m'n e-smoker (ofrf nexmesh sub ohm). Hierbij kreeg ik een 2e grotere glaasje. Bleek achteraf dat het "originele" glas onbruikbaar is; deze is ondoorzichtig, dus zie je niet of je liquid wel goed stroomt en hoe vol de tank is. Uiteindelijk nadat het maar niet lukte en m'n coil droog werd, zag ik dat door het design van het glaasje er nauwelijks liquid in kan komen. Uiteraard opgelost door de 2e glaasje te gebruiken, maar hierdoor lekte er ook wat liquid uit de tank. Voor de rest wel tevreden hoor. Geen idee of het door de fabrikant komt of aangepast is door de webshop. Pas het correct aan of laat het je klanten weten in de beschrijving.

Goed service

Ik had de nautilus gt clearomizer zwart gekocht maar het kwam in de kleur gun metal aan(kan gebeuren) , na contact met de klantenservice is dit snel opgelost door volgende dag een nieuwe op te sturen. En de gun metal mocht ik ook houden.Petje af voor de klantenservice die heel snel terug reageren.

TOP SERVICE

Klantenservice uitermate professioneel. De Website heeft een enorm groot assortiment. Ik ben meer dan dik tevreden. Als iemand iets wil kopen of uitproberen zeg ik doen doen doen.

prima winkel

genoeg keuze tegen goeie prijzen!!!! nadeel is jullie website deze is soms wel erg traag

Duidelijke en overzichtelijke site. Snelle service.

Goede service, na een dag al antwoord op mijn vraag per mail. Met goede info. De levering ook binnen 1 dag naar mijn bestelling.

Top service !

Snelle en accurate levering. Gewéldig persoonlijk advies indien gewenst. Grote sortering.

Heel blij mee

Pakketje klopte niet. Word netjes t missende deel na gestuurd heel blij mee

Grotendeels tevreden

Door beperkte voorraad heb ik niet alles binnen. Gelukkig kan ik voorruit, en tijdig aangeven wanneer ik weer spullen nodig heb. Goede service van dit bedrijf.

Prima vlotte bezorging

Ging prima na bestelling diezelfde dag nog op de post de volgende dag in huis.

Goede service!

Keurige en nette afhandeling van een RTA Tank die stuk was. Ik heb een paar dagen daarna een nieuwe ontvangen! Top Service!!! Een tip : Houd de voorraad, op de website, goed bij en zorg er zoveel mogelijk op voorraad is. Dat voorkomt dat mensen naar andere Websites gaan.

Goede service en snel bezorgd.

Goede service en snel bezorgd.

De volgende dag meteen geleverd

Snelle levering!

Goede site, snelle levering!

Goed assortiment, vakkundige en vriendelijk personeel.

Zeer tevreden met deze shop

Zeer goede service en advies

Fantastische winkel met een groot assortiment .

Was voor het eerst bij hun in de fysieke winkel en werd daar goed geholpen met een vape en shake. Deze was exclusief en de smaak was super. Toen dit flesje bijna op was heb ik deze via hun website besteld. Volgende werkdag had ik deze in huis. Super!!!

Goede service en zeer snelle levering

Zeker een aanrader

5 stars: perfect, definitely recommended