Waarschuwing!

Nu meer dan 6 maanden later krijg ik te horen dat het toch wel heel lastig is. Ze willen verder gaan en voor 20% eigen bijdrage gaat het ze nu lukken. Het contact was al treurig. Het grappige aan het verhaal.... Ik ben zelf met de luchtvaartmaatschappij gaan schrijven en begin september had ik mijn geld al terug (binnen 2 weken). Bijzonder dat het hen nog niet is gelukt? Ruikt naar oplichting?

Waardeloos

In het begin wordt je vertrouwen gewekt maar uiteindelijk zowel telefonisch als via de mail krijg je alleen maar receptionistes te spreken die NIKS weten en "een bericht zullen achterlaten". Loze beloftes, trap hier niet in! Nooit mijn geld gekregen (8 maanden verder) terwijl een ander bedrijf dit binnen een week heeft kunnen regelen voor mij!!! Zelfs na deze lange tijd!

NOOIT MEER MET AIR CLAIM

SINDS 26/07/2019 GEEN REACTIE NOOIT MEER AIR CLAIM AC20622

Ik heb 100% van mijn claim uitbetaald gekregen: GEWELDIG!

Bij KLM en Transavia schijnt het kinderlijk eenvoudig te zijn om de vergoeding waar je recht op hebt te claimen. Ik vloog echter met Vueling en er is heel wat meer voor nodig geweest om mijn recht te halen. AirClaimSupport heeft Vueling Airlines gedaagd, wij wonnen deze zaak, maar nog steeds werd de claim niet betaald. Vervolgens heeft AirClaimSupport een deurwaarder ingeschakeld en na diverse acties vanuit de deurwaarder en AirClaimSupport kreeg ik 13 maanden na mijn vlucht eindelijk het bericht dat het complete bedrag van mijn claim is overgemaakt. Geweldig! Het enige dat ik daar zelf voor heb moeten doen is een foto van mijn boardingpasses maken: de rest werd door AirClaimSupport uit handen genomen. Geduld was in mijn geval wel noodzakelijk. Top-service en heldere communicatie. Ik zou dit iedereen aanraden, tevens omdat de volledige claim aan wij wordt overgemaakt: alle bijkomende kosten worden op de vliegmaatschappij verhaald, zonder dat mij dat iets kost. SUPER!

Goeie support!😃

Duidelijke site met simpele stappen. Duidelijke communicatie. Duurt alleen even voordat je geld terug krijgt, maar fijn dat dit bestaat.

Goed!

In tegenstelling tot uw collega claimbedrijven betaalt u de hele vergoeding door. Scheelt toch al gauw 25% op de vergoeding. Ga zo door!!

Klasse!

Snel geld op onze rekening gestort gekregen en mooi dat 100% van de claim wordt uitgekeerd. Bedankt.

Over Air Claim Support

Reizigers die die vliegen vanuit iedere Europese luchthaven en meer dan 3 uur vertraging oplopen of hun vlucht geannuleerd zien kunnen een vergoeding krijgen van de luchtvaartmaatschappij. Air Claim Support maakt het makkelijk voor deze reizigers om een vergoeding te claimen bij luchtvaartmaatschappijen van tussen de €250 en €600 én betaalt de vergoeding in zijn geheel door aan de reiziger. Air Claim Support berekent als énige partij in de wereld géén commissie over de uitkering en werkt snel en effectief.