Gezien op TV

Van het weekend heb ik de uitzending gezien bij Wooninspiratie op RTL 4, hierbij kwam de dubbele hondenlijn (dual-doggie) voorbij. Heb hem gelijk besteld, wat een uitvinding !! En ik kreeg ook nog eens 15% korting !! Heb al een mailtje dat hij onderweg is !!

Dual-doggie duo-rollijn dual-leash al na 2 jaar kapot

In 2017 voor € 49,95 een dual-doggie duo-rollijn dual leash gekocht. Eén van de lijnen ging kapot. Reparatie volgens Shopvoorjehond niet mogelijk. Garantie verstreken. Mijn reactie: slechte service voor een duur product.

Fijne site!

Fijne site! En hoop dat het contact met Ciaccia net zo goed is als met Yvonne. Voor Yvonne beterschap en voor Ciaccia succes!

Slechte service

Sorry, maar ik ben niet tevreden. Heb bij jullie een duo hinderlijk besteld. Met een 10 maanden ging de rem van 1 kapot. Gemaild met jullie en kreeg een nieuwe opgestuurd. Deze ging al kapot met een paar weken. Weer contact met jullie gehad en kreeg niks meer vergoed. Slechte zaak. Het apparaat zou volgens jullie meerdere malen hard zijn gevallen. Niet dus! Maar Ja, ons woord tegen die van jullie. Hoe kan ik daar tegen op? Ik blijf met een kapot apparaat zitten die al met al nog geen jaar oud is.

Super service. Ze doen wat ze beloven.

een betrouwbaar adres voor u dieren producten

ik heb al meerdere pakjes besteld, en wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer je de pakjes bezorgt kunnen worden. De maten zijn er niet altijd, dan wel een hele lange tijd wachten op een levering

Leuk assortiment.

Ik bestelde al een groot kussen en een mat voor mijn kat. Van bestelling tot bezorging is alles goed verlopen.

Snel, betrouwbaar, klantvriendelijk

Alleen maar positieve ervaringen. Klachten worden serieus genomen en snel afgehandeld. Bestellingen binnen sneltreinvaart geleverd of goede communicatie mocht het iets langer duren.

De bestelling was snel binnen en netjes verpakt.niets op.aan te merken

Heel goede service.

Vtiendelijke afhandeling. Klein minpunt is de bijbetaling voor je betalingsvoorkeur.

Snelle nette levering. Ook wanneer er iets niet goed blijkt wordt je snel.en correct geholpen

goede en snelle service

ook bij defect aan iets snel en kundig geholpen

Super goede service

Vragen worden snel beantwoord, super snelle service en levering.

Hele goede en snelle service altijd bereikbaar voor vragen

Mooi assortiment

Mooi assortiment, goed geprijsd en zeer nette levering/afhandeling

Top verzending prima kwaliteit

Zeer snelle service, Wel jammer dat er geen gratis retour mee is !

Correcte service

Snelle levering en goed contact, Een super service dus

Verbazingwekkend mooie service!!

Ik wilde graag een activity speeltje bestellen voor toen mijn bijna jarige hondenmeisje. Ik wilde er zeker van zijn dat het op tijd zou komen. Contact gezocht en er werd mij beloofd dat het absoluut op tijd zou zijn! Er werd gevraagd waar het voor was en hoe mijn hondje heet. De volgende dag een pakket! Prachtig ingepakt als kado, een superleuke kaart erbij om mijn hondje te feliciteren en ook nog eens een zakje koekjes erbij! Ik was sprakeloos, ik weet dat het misschien zo hoort maar waar krijg je zulke service en meer?? Nou ik weet het nu! Bij Shopvoorjehond.nl 🐾🐶🐾

Aanrader.

Snelle en verzorgde levering. Zeker een aanrader!

Goed! 😊

Gewoon goed!!

Leuke webshop met originele spullen!

Leuke winkel met hebbedingetjes voor je huisdier. Vooral het persoonlijke contact met eigenaresse Yvonne Nissink is ook altijd erg prettig in het geval van vragen.

Goed en snel

Heb meerdere keren wat besteld hier en elke keer snel ontvangen. 1 Keer was het product niet helemaal goed.. Heb direct een andere zonder kosten toegestuurd gekregen.

Ik ben zeer tevreden

goede en vriendelijke service

vriendelijke en snelle reactie en levering