Geweldige service

Mijn kraan bleek defect en nadat er eerst onderdelen waren verdtuurd kreeg ik uiteindelijk onder garantie een hele nieuwe. De klantenservice is goed bereikbaar, het is een verademing een persoon (en geen chatbot) aan de lijn te krijgen die ook nog eens met je mee denkt! Enorm bedankt en een dikke 10!

Alle klopt

Op een mooi historisch tegelpaneel de Vorst vrije gevelkraan van Bonfix gemonteerd Prima gelukt mooie materialen en natuurlijk moest het achter de gevel ook in orde zijn met voedende leidingen en monteur

• producten

Dag Henk, Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Na contact met een Bonfix technicus m.b.t. lekkende kraan, snel issue geïdentificeerd en opgelost

Mijn bonfix vorstvrije buitenkraan ging uit het niets niet meer uit. Na contact met de klantenservice teruggebeld door de technicus en die wist vrijwel direct wat het probleem en de oplossing hiervoor was. Na enkele dagen ontving ik een vervangende spindel en eenmaal geïnstalleerd werkt de kraan naar behoren. Hulde.

• producten

Blinkt uit in service en klantvriendelijkheid!

Bonfix is een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Leveren snel en zijn altijd oplossingsgericht.

• producten

Snel en adequaat antwoord op mijn vraag.

Ik moest een knop voor een kraan hebben. Binnen een uur na mijn mailtje kreeg ik antwoord met het juiste artikel en productcode.

• producten N.v.t.

Top service!

Heb al 7 jaar een vorstvrije buiten kraan maar kwam er achter dat hij lekte als we er een sproeicomputer op aansloten. Na vakkundig advies en top service een nieuw binnenwerk en keerklep geïnstalleerd en nu zit de computer er op zonder te lekken.

Geweldige service!

Wij hebben een buitenkraan van Bonfix. Na ongeveer 2.5 jaar werkte deze niet meer en bleek de spindel kapot te zijn. We kregen kosteloos een nieuwe spindel opgestuurd en we kregen een stuk gereedschap meegeleverd om het achtergebleven deel in de kraan te kunnen verwijderen. Het contact verliep ook razendsnel. Kortom, een super service!

• producten

Zonder twijfel positief: super vriendelijk, professioneel en snel!!

Ons huis heeft een vorstvrije buitenkraan (nog geplaatst door de vorige eigenaren) van BONFIX. Met het mooie weer wil je natuurlijk het zwembadje opblazen en vullen met water... maar na het vullen was het balen want de buitenkraan bleef lekker :( Dus BONFIX bellen! Vanaf het eerste contact (met Hans) ben ik echt super goed geholpen om het probleem te verhelpen (het werkt weer als nieuw). De pro-actieve professionele en vriendelijke opvolging heeft mij positief verrast. Ik ben blij dat wij een BONFIX kraan hebben. Dank je wel Hans!!

Prima service! Buitengewoon!

Ze bestaan toch nog: die bedrijven die Service met een hoofdletter schrijven. Ik heb een buitengevelkraan die door kalkafzetting begon te lekken. Even contact met Bonfix opgenomen en overlegd wat er aan gedaan kon worden. Toen de oorzaak vastgesteld was lag er twee dagen later een nieuw binnenwerk voor de kraan in de bus! Nogmaals klasse!

Prima kraan

Prima kraan, volgens voorschrift gemonteerd, laat nu de vorst maar komen, we zijn er klaar voor!

• producten

Snelle service en scherpe prijs! Top!

Snel geholpen en kom hier zeker weer in de toekomst.

Echt super

Snelle levering voor de beste prijs. Nog nooit zo'n mooie gebruiksaanwijzing erbij gekregen.Top

Goede en snelle service

Prettig bedrijf ook voor spoedbestellingen.

• producten

Heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring met BONFIX! :)

Makkelijk en goed

Doordat dit systeem ingekort kan worden zonder het binnenwerk in te korten is de kans op verkeerd inkorten veel kleiner montage is makkelijker kortom prima kraan.

• producten

Perfect! wat een service.

31-08 email gestuurd met vraag over een lekkende buitenkraan van 3 mnd oud. Kreeg bijna direct antwoord, prima communicatie. oorzaak was snel achterhaald door Sven ( medewerker Bonfix ) Onder garantie nieuwe spindel ( binnenwerk ) kraan gekregen. 01-.9 werd dit onderdeel al bezorgd. Wat een super service en snelheid. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. hartelijk dank nogmaals. onderdeel zelf vervangen omdat dit ook vrij eenvoudig is. kraan lekt niet meer! TOP

• producten

Top! Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Dankjewel voor het delen van je positieve BONFIX ervaring :)

Geweldige service

onlangs een bonfix vorstvrije gevelkraan (artikelnummer 71605) aangeschaft. We hebben de koperen spindel te kort gezaagd waardoor de kraan bleef lopen. Contact gezocht met bonfix (chat). Ik kreeg het genoegen met j. Van doorn en merkte gelijk dat ik sprak met een vakman. Al snel vroeg hij of hij me kon bellen, om vervolgens via WhatsApp te beeldbellen waardoor we hierachter zijn gekomen. Oplossing: een nieuw via de post, volgende dag ontvangen!! HULDE voor bonfix, en J. van Doorn!!

• producten

Fijn dat het probleem snel is opgelost! :)

Supergoede service

Een door een aannemer geïnstalleerde buitenkraan lekte opeens. Heb meteen met Bonfix gemaild en werd binnen 10 minuten teruggebeld. Na telefonische instructie kon ik de kraan uit elkaar halen en werd op afstand de diagnose gesteld. Het defecte onderdeel werd kosteloos vervangen door een nieuwe, welke 2 dagen later in de brievenbus lag. De kraan doet het weer!

• producten

Voor ons een kleine moeite :) Dankjewel voor het delen van de positieve ervaring!

Top bedrijf!

• producten

Service met de hoofdletter S! Hartverwarmende aftersales waar Bonfix het verschil maakt!

Ik heb zeer prettig contact gehad met Joey, die vanaf het eerste moment telefonisch met mij als klant meedacht en zeer alert en oplossingsgericht handelde en geduldig op vriendelijke toon het probleem oploste. Deze hartverwarmende aftersales (die mijn verwachtingen ver overtrof) is vandaag de dag vaak ver te zoeken bij veel merken/bedrijven en wat mij betreft onderscheidt Bonfix zich hier absoluut mee. Nogmaals: Bonfix bedankt en complimenten aan het team en in bijzonder Joey.

• producten

Beste Ronald, Namens het BONFIX team, heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring. De complimenten zijn persoonlijk aan Joey doorgegeven!

Snel, vriendelijk en goed geholpen

10 jaar na installatie had ik een probleempje met mijn vorstvrije buitenkraan van bonfix. Via de mail uiterst vriendelijk en snel geholpen. Met de aanwijzingen die in de mailwisseling volgden het zelf op kunnen lossen! In 1 woord: top!

• producten

Hoi Erik, Voor ons een kleine moeite om je verder te helpen! :)

Bespaart veel werk met water aflaten in .

Lastig was het voorheen om water af te laten in winterdag met een kleine aftap kraan binnen in huis, waar ik moeilijk bij kon. Nu geen werk meer en veilig met vorst.

Geniet ervan! hajje, Team Bonfix

Kwaliteit beloont zichzelf

Het installeren van deze kraan was heel leuk, mede dankzij de perfecte bijgevoegde beschrijving. Mijn vrouw zal hem vaak gebruiken en ik heb bij de demonstratie de volgende reactie gekregen; “Hé, de kraan lekt!” Dus heb ik haar netjes uitgelegd, dat dit de leegloop uitgang was.

• producten

Dank voor het schrijven van de beoordeling John!

Geweldig !

Na het aansluiten. van een nieuwe buitenkraan bleek deze een kapotte spindel te hebben, waardoor de kraan niet naar behoren werkte. Na telefonisch contact werd dit zeer snel opgelost. De volgende dag werd er een nieuwe spindel bezorgd. Ik ben zeer tevreden over de snelle oplossing van het probleem. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Ik wil deze firma zeer warm aanbevelen!

• producten

Fijn om te lezen dat het goed is opgelost! Dankjewel voor het delen van je ervaring.

Uitstekende investering.lekker compleet geleverd.

Inderdaad montage was ondanks de krappe lokatie toch zo gefixt. Duidelijke handleiding. Prijs kwaliteit verhouding prima. Ik hoop nog op jaren gebruiksgemak.

• producten

Een duidelijke uitleg van de montage, is vaak het halve werk van de klus! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Onderdeel niet aanwezig in doos

Miste bij uitpakken.1 onderdeel terwijl er van een ander er 2 waren. Gebeld en werd gezegd even een mailtje sturen. Gedaan en echt binnen 2 uurtjes telefoontje. Korte uitleg en hun excusses en wordt verstuurd. Zeer tevreden.

• producten

Hoi Marcel, Dank voor het delen van je ervaring.

Over BONFIX

BONFIX is fabrikant van sanitaire en industriële knelkoppelingen, perskoppelingen, meerlagen leidingsystemen, messing kranen, slangen, leidingen en aanverwante artikelen. Wij leveren aan de groothandel, maar stellen óók de wensen van de installateur centraal.