Super service!

Een tijd geleden aanbouw aan mijn huis laten bouwen, door de aannemer werd meteen ook een Bonfix vorstvrije kraan aangebracht. Van het begin af aan kraakte deze en het water liep niet goed weg zoals het zou moeten. Uiteindelijk omdat de aannemer meende dat alles goed was en ik niet, heb ik Bonfix om advies gevraagd. Binnen 1 dag antwoord. Eerst per mail, vervolgens via telefoon en korte tijd daarna van Bonfix kosteloos alles in huis wat volgens hen de oorzaak kon zijn. Mocht ik meer hulp nodig hebben dan kon ik contact opnemen. Uiteindelijk bleek de spindel niet goed van bramen ontdaan te zijn na het inkorten waardoor het kraken. Zaag- en braamresten hadden ook het binnenwerk en het rubber schade veroorzaakt. Wat een snelle en uitstekende service van Bonfix

• producten

Vervelend dat dit moest worden opgelost. Bij twijfel, vragen of hulp staan zijn we per mail, telefoon of chat bereikbaar. Geniet van je aanbouw bob!

Na 3 weken kregen wij problemen met vorstvrije kraan. Deze hadden wij niet rechtstreeks bij BONFIX gekocht. Maar toch kregen wij direct op zaterdag bericht dat het opgelost zou worden. En op donderdag kregen wij een pakketje met een nieuw onderdeel en was het probleem opgelost. Super tevreden!

• producten

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Goede service! Na telefonisch contact met duidelijke uitleg onze buitenkraan zelf kunnen maken zonder hulp van een installateur. Top!

• producten

Top, wat goed dat het installeren is geluk! Tip: Onze vorstvrije buitenkraan verpakking is voorzien van een QR code. Wanneer je deze scant met de telefoon, verschijnt er een uitgebreide handleiding en een instructievideo over het monteren. Ook kun veel van onze handleidingen en installatiefilmpjes op onze website vinden.

Perfecte service!

Snelle reactie op mijn vraag en een goede oplossing voor de situatie!

• producten

Een lekkende vorstrije buitenkraan.

Uit mijn buitenkraan lekte bij het aanzetten continue water uit het ontluchting gaatje. Hierover een mail gestuurd naar BONFIX met de vraag of bekend is wat hiervan de oorzaak kon zijn. Blijkt een defect onderdeel in de kraan te zijn. BONFIX heeft mij zonder kosten een vervangend onderdeel gestuurd. Hiermee is het probleem opgelost. Veel dank voor de snelle en goede service.

• producten

Technische info snel (in het weekend!) beantwoord

Mijn technische vraag werd snel en volledig beantwoord. Zo moet het beste producenten!!

• producten

Voor ons een kleine moeite!

topservice

Mijn vorstvrije buitenkraan lekte en in ons enthousiasme om de kraan toch dicht te draaien hebben we ook de kunststof knop dol gedraaid. We kregen als service 2 nieuwe leertjes toegestuurd maar ook een vervanger voor de dolgedraaide knop! Dit is pas service. Onze complimenten.

• producten

perfecte service. voor mij niets anders dan BONFIX

doordat BONFIX mij onderdelen heeft opgestuurd kan ik mijn kraan herstellen. TOP.

Hele goede service

Had voor een project stepfiles nodig om in een 3d model toe te passen van onze machines. Kon deze echter niet op de website vinden. Heb toen een mailtje gestuurd met de vraag of deze misschien beschikbaar waren. Kreeg heel snel een reactie dat ze deze nog aan het engineeren waren, maar ze konden misschien alvast de files van de produkten die ik nodig had vooruit trekken. Donderdag mailcontact gehad en vrijdag heb ik de files binnen gekregen. Topservice!

Geweldige customer support

Bij een probleem met mijn kraan heb ik na eerst zelf proberen te repareren bonfix benaderd. Ik was enorm verrast dat ik binnen een uur reactie kreeg van hun support organisatie dat ze mij graag wilden opbellen. Deze zelfde dag werd er contact opgenomen en heeft de persoon mij stap voor stap geholpen en werd er geconstateerd dat ik een vorig model kraan had en dat een reserve onderdeel (rubber ring) niet paste op het oude onderdeel. Twee dagen lag er een nieuw onderdeel in de bus die ze mij gratis toegestuurd hebben en kon ik aan de slag om de kraan te repareren. Ik ben bonfix erg dankbaar voor het persoonlijk contact en de snelle en gedegen hulp. Dit is niet vanzelfsprekend dus bonfix en de medewerkers die me hebben geholpen verdienen een pluim voor deze klanten hulp.

Geweldige service.

Voor mijn werk op zoek naar een kogelkraan en geconfronteerd met niet op voorraad hebben bij de bekende leveranciers rechtstreeks bij BONFIX in Zwolle geweest om onderdelen de halen. Uiterst begripvol werd ik aldaar onder het genot van een lekker koffie geholpen aan de gewenste materialen echter deze waren aldaar niet te koop, kreeg alles echter GRATIS mee zodat ik de klant weer aan een correct werkende installatie kon helpen. Wat een enorme SERVICE...…

Holsteinstraat 4 8028RT Zwolle

Over BONFIX

BONFIX is fabrikant van sanitaire en industriële knelkoppelingen, perskoppelingen, meerlagen leidingsystemen, messing kranen, slangen, leidingen en aanverwante artikelen. Wij leveren aan de groothandel, maar stellen óók de wensen van de installateur centraal.