Voor en na installatie

We hebben het water voor installatie getest en 2 dagen na installatie! Het resultaat was precies hetzelfde dus geen verschil in hardheid! Wij sturen het apparaat terug!

redelijktot goed

wij hebben begin dit jaar de wateronharder geplaats maar hebben nog steeds kalk aan slag in de water koker en op de douche vloer is een zwarte vloer

Het werk perfect en makkelijk te monteren

Al na twee weken een zichtbaar effect

Positief verrast

Na inmiddels 7 maanden zijn wij nog steeds erg tevreden over het resultaat. Minder kalkaanslag en dat heeft effect op alles waar water voor of in huis voor gebruikt wordt. Geen spijt en zou het zo weer doen!

meer tijd voor leuke dingen

Met schoonmaken eerder klaar hof geen kracht meer te zetten

niet alleen belofte maar resultaat is ook waar

Mijn was eerst een beetje sceptisch, wat kost dat ding wel niet. Maar in veel huishoudens als de vrouw het eenmaal in haar hoofd heeft dan mag er wel een goeie komen om het vanaf te brengen. Het plaatsen ging ook makkelijk. het resultaat is in de badkamer te zien de druppels verdwijnen als sneeuw voor de zon Blij dat ik heb doorgezet. een tevreden klant

Is het aanschaffen waard.

Deze geplaatst,na 2 dagen al een goed resultaat.geen kalk plekken op kranen en wasbakken.

is goed producht

wert goed kalk aanslag minimaal

zichtbaar minder kalkaanslag voeral in huis.

douche koppen ,maar ook waterkoker en koffieapparaat laten duidelijk minder kalksporen achter. Heel tevreden.

een stuk minder kalk en zachter water

een stuk minder kalk en zachter water

Heel mooi maar nog niet perfect

Makkelijk te installeren. En het werkt. Maar voor het hele huis, ook boven bij de douch musschien een 2de erbij kopen

Kwaliteit voor weinig euro's

Je merkt na ongeveer 1 week al dat het water zachter is een aanrader dus.

geweldig resultaat

sinds wij de waterontharder geïnstalleerd hebben binnen enkele weken water zachter , betere was resultaten met wasmachine en ookresultaat bij vaatwasser wij raden iedereen aan eenAmfa 4000 zeer eenvoudig zelf te monteren succes verzekerd !

Werkt prima

Makkelijk te installeren en werkt prima

Werk prima en snel/gemakkelijk te plaatsen!

Zeer ontevreden

Na een jaar, nog net zoveel.kalkaanslag, als voorheen. Geen verbetering, geld klopoerij vind ik het Gr Bep Schellekens

Top aankoop

Ik heb de aterontharder nu een paar maanden in bezit , geen kalk meer in wasmachine , waterkoker , koffiezet apparaat . In de douche geen kalk meer , we merken het ook aan de smaak .

Super blij mee

Eerst denk je dat kan niet werken, maar de kalkaanslag is echt beduidend minder geworden, ik ben nog steeds verbaast.

Werkt totaal niet!

Helaas, werkt totaal niet! Inmiddels al 6 maanden in gebruik en totaal geen verschil. Had hem graag teruggestuurd, maar de 100 dagen waren al verlopen. Laten zitten en zelfs na 180 dagen doet het echt niks.

Lijon, Vervelend! Wij komen graag met u in contact om uw ervaring en situatie samen op te lossen. Wij gaan uw via dit platform vragen om contactgegevens, u kunt ook zelf mailen naar [email protected] Met hartelijke groet, 24Man

Vraag

We haďden heel hard water Maar nu lijkt het vet Kan elke dag kraan vloer afnemen Niet veel werk maar wordt het nu te zacht ?

Onbetrouwbaar

Heb op 22 april een bestelling geplaatst en betaald maar helaas nog steeds geen waterontharder ontvangen. Vele telefoontjes en emails verder, alles zonder resultaat. Eerste track & trace is niet bekend bij PostNL Tweede track & trace is een levering bij iemand in België, maar niet bij ons. 06 nummer als genoemd op de site is onbereikbaar en het 020 nummer wordt opgenomen door een callcenter. Er is helemaal geen kantoor van Waterontharder. RTL: weet waar je reclame voor maakt....!!

Mevrouw Rietveld, Wij hebben de hele tijd mailcontact gehad met u. U heeft netjes uw geld terug gehad zoals verzocht door u. Ja, de verzending is 2 keer misgegaan, dat is vervelend voor u. Het 06 nummer wordt netjes beantwoord, zowel spraakberichten als tekstberichten. Wij verzoeken u om uw review aan te passen zodat het de realiteit weergeeft. Met hartelijke groet, 24Man Antonio

werkt absoluut niet

nooit kopen, werkt niet!

Jean, Wij hebben al 25 jaar bijna alleen tevreden klanten, en degenen die niet tevreden zijn kunnen gratis retourneren en krijgen het hele aankoopbedrag terug. Zonder opgaaf van reden. Als het overgrote deel van onze klanten niet enorm tevreden zouden zijn zouden wij niet al 25 jaar succesvol zijn in deze markt. De werking van de AMFA is in de praktijk bewezen, al meer dan 25 jaar! Met hartelijke groet, 24Man Antonio

Top product!!

Ik ben zeer tevreden over de waterontharder. Echt een top product. Heb hem nu meer dan een jaar en helemaal geen last meer kalk. Inmiddels heb ik er al 5 gekocht ook voor onze kinderen en hem bij veel bekenden aanbevolen! Iedereen is er zeer blij mee!

Geen kalkstrepen meer

Begin van het jaar de AMFA4000 geplaatst aan mijn waterleiding. We waren wat sceptische over de werking, maar al snel merkten wij dat de kalk minder werd. Onze kranen in het huis zijn antraciet en hadden kalksporen en kalkstrepen. Nu na maanden is het verdwenen en dat scheelt poetsen.

Herengracht 124

1015BT Amsterdam