Weet niet of hij op de goede plek zit

Er zit nog kalk op de water koker tuit heb maar heel weinig plek om hem te plaatsen

Hallo Manda, U kunt ons een foto van de installatie sturen op [email protected] dan kijken we graag met u mee. Met hartelijke groet, 24Man Antonio

Geweldig apparaat

Na 3 weken veel zachter water, minder zeepverbruik tijdens wassen, mijn huid is veel minder droog in de winter periode. Apparaat doet wat wordt beloofd.

goed merkbaar

schonere was en afwasbak en waterkoker

Dat het echt zachter is wij zijn er blij mee

Goed en makkelijk te plaatsen

Binnen 4 weken ga je het echt merken dat er minder kalk komt in je water koker

Zeer te vrede

Heb al geen last van kalk aan slag dus ik ben erg tevreden. Groetjes H . Aloserij

Zeer zacht water na een ongeveer 2 maanden kalkvrij.

Ben zeer tevreden met de Amfa 4000

Ben tevreden over de werking van de Amfa 4000!

Ik heb er profijt aan en het is zacht en hou kalk vrij

Prachtig en efficiƫnt toestel

Heel goed toestel,direct terug kopen

geweldig

Doet wat het moet doen, geweldig kalk aanslag zo goed als weg. Alleen noch een kleine nevel maar dat veel je zo weg. ik beveel dit product ten zeerste aan.

Een verademing in het huishouden

Schoonmaak werkzaamheden zijn voor wel 80% eenvoudiger, koffie en thee smaken veel beter en mijn huishoudelijke apparatuur zoals waterkoker wasmachine ect. Zijn veel minder vuil

Goede koop gedaan

De douchetegels worden steeds gladder

heerlijk geen kalkaanslag meer om te verwijderdn

ik ben heel blij met mijn waterontharder geen spullen meer nodig om kalk te verweideren tijd over voor leukerd dingen

Geen witte vlekken meer.

Inmiddels al ruim drie maanden in het bezit van de Amfa 4000 waterontharder. Ik was zeer sceptisch bijde aankoop maar na de ze maanden valt het op dat de aanslag op onze inloopdouche is verdwenen en ook de kranen weer blinken als nieuw. Met andere woorden het is echt die waterontharder is helemaal niet slecht.

werkt prima

Hij werkt prima minder kalk in de leiding

Geen kalk meer, en heerlijk voor jemaag!

Het water is zachter gewoden Smaak is ook beter.

Geweldig apparaat

Na drie weken zichtbaar resultaat

Werkt erg goed

Heb hem nu 3 maanden en vindt dat het echt heel goed werkt

Geen kalkplekken meer op onze douchedeur

Enkele dagen na de installatie van de waterontharder bleek o.a. onze glazen douchedeur geen kalkvlekken meer te hebben na het douchen.

Perfecte waterontharder

Ik heb de waterontharder sinds Februari in gebruik en ik merk wel degelijk het verschil, veel minder kalkaanslag dan voorheen.

Het werkt echt.

Ik heb het uitgeprobeerd door na 4 weken van instaleren van de waterontharder de douche cabine niet af te drogen , er was helemaal geen film van kalk meer te zien, de kranen blinken weer als nieuw en volgens mij smaakt het water ook lekkerder, ik ben er zeer tevreden over.

Wat een slecht bedrijf

Ze reageren helemaal niet op mijn mails nou ze mogen op tv wel alles zeggen hoe netjes ze zijn nou helemaal niet het aanvragen gaat snel en vriendelijk maar als je een vraag per mail stuurt krijg je geen reactie dus ik zeg nee waardeloos bedrijf en ik ga rtl ook inlichten

J. Pruissen, Ohjee, er gaat blijkbaar iets mis met het emailverkeer. Wij hebben geen emails van u ontvangen, ook niet in de Spammap. Wij hebben u nu een email gestuurd om u onze klantenservice te verlenen. Excuses voor het ongemak! Met hartelijke groet, 24Man Antonio

Geen reactie op mail

Bestelling gaat heel snel maar reageren op een mail gaat vele malen langzamer heel jammer

Geen verschil

Ik heb de waterontharder nu een jaar maar ik merk geen verschil. Nog net zoveel kalkaanslag op mijn douchedeur en kranen. Ook moet ik mijn waterkoker regelmatig kalkvrij maken.