Waardeloos

Na meer dan een jaar gebruikt te hebben zit mijn dure thermostatische douchekraan vast door kalkvorming, douchekop wit uitgeslagen en kalkvlekken op mijn nieuwe douchevloer. Op mijn klacht-mail is nooit gereageerd. Zonde van het geld.

Beste Edward, Vervelend! Wij hebben helaas geen email van u ontvangen, dit is blijkbaar niet goed gegaan. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring en situatie samen op te lossen. Er zijn 2 opties: 1. U kunt GRATIS retourneren en een nieuwe AMFA ontvangen 2. U kunt GRATIS retourneren en uw aankoopbedrag terugkrijgen. Welke optie heeft uw voorkeur? Wij gaan uw via dit platform vragen om contactgegevens, u kunt ook zelf mailen naar [email protected] Met hartelijke groet, 24Man Antonio

Heerlijk zacht water , veel minder kalk

Mijn kalkaanslag is een stuk minder geworden na het aanschaffen van de waterontharder

We zijn er heel tevreden mee

Lekker water ik heb veel planten op water staan geen vieze randen van kalk in glazen vazen Lekker de thee , het is een verbetering in mijn huis dat waterontharder systeem

heelgoed

geen kalk meer

geweldig

het helpt echt makkelijke montage

Binnen 3 weken resultaat.

Het scheelt ontzettend veel kalk aanslag bij de kranen,waterkoker en de smaak van het water is zachter. Zeer tevreden met de aankoop. H. Kwast

De douchedeuren zijn na het douchen gewoon helder

Door de waterontharder zijn de douchedeuren gewoon helder !

Werkt uitstekend

Simpele montage met een boven verwachting goed effect wat eigenlijk steeds beter wordt

SUPER

Geweldigd zacht water geen kalk aanslag meer ben super blij mee.

Lekkerder water/ thee/koffie drinken zonder ontkalken

Ik hoef de waterkoker niet meer te ontkalken. Ook de vaatwasser lijkt er glimmender uut te komen en in de badkamer is het minder poetswerk.

Geweldig en werkt zeer goed .

Ik ben in maart in een nieuwbouw appartement gaan wonen heb gelijk de water ontharder geplaatst tot op vandaag heb ik geen kalk aanslag meer in mijn water koker en geen aanslag meer op mijn inloopdouche dus mijn mening is dat de water ontharder zeker werkt........

Geweldig alles zonder kalk

Geweldig goed werkende waterontharder. Je koffie lekkerder. Je badkamer schoner. Zo blij mee Helemaal anthousiast

Ik had een hekel aan mijn glazen douchewand i.v.m. kalkaanslag, nu niet meer.

De eerste 10 weken had ik spijt van mijn aankoop. Waarschijnlijk had ik in kijn woning te veel kalk in mijn leidingen. Nu maanden verder zijn wij echt blij met de aanschaf hiervan. Ik zou er bijna 1 op reserve nemen.

Het werkt echt

Het water smaakt anders en is zachter

Superkwaliteit voor een Super goedkope prijs

Het drinkwater proeft zachter, net alsof het drinkwater meer smaak heeft, een volle wijn met een sublieme afdronk! Waterkoker, koffiezetapparaat, wasmachine, enz. hier is de kalkaanslag ontzettend gereduceerd, dus beste lezers, koop deze geweldige oplossing!!!

Geweldige uitvinding.

Wij hebben geen kalk meer in het water het glaswerk zonder kringen zachte was schone douche cabine gewoon in een woord zacht en lekker uit de kraan water zonder kalkaanslag meer. Top uitvinding en aanbeveling aan iedereen.

Goede aankoop

Water is lekkerder en minder snel kalkafzetting op sanitair. Niet helemaal weg, maar wel minder

Is goed,geen kalk afzetting meer!!

In de douche maak ik de mengkraan nooit schoon! Vroeger had je dan op het hete gedeelte veel kalkafzetting, dat is na installatie van uw product helemaal weg!! Top

duidelijk zachter en minder kalkaanslag

snel resultaat met duidelijk zachter water en minder kalkaanslag op leidingen en in de waterkoker

Pria product en het werkt prima

Na ontvangst direct gemonteerd en na enkele weken was het effect te merken. Prima product wat zijn werk doet wat het moet doen.

Eenvoudig, functioneel en goedkoop

Altijd hadden we last van kalkaanslag en met regelmaat moest er wel ontkalkt worden. Het chroom en deuren van de douchecabine, maar ook apparatuur zoals waterkoker en koffiezetapparaten. Bij het zoeken naar oplossingen kwamen we alleen maar kosten tegen met vier cijfers voor de komma. Met een simpele magneet en een tywrap is het probleem vrijwel geheel opgelost. In het begin waren we best wel sceptisch, maar inmiddels weten we het zeker. Het werkt!

Door simpelweg en gemakkelijk te installeren waterontharder aanmerkelijk minder kalkaanslag

Na het heel gemakkelijk geïnstalleerde waterontharderapparaat bleek al na enkele dagen dat de afzet van kalksteen op de waterkoker en koffiezetapparaat aanzienlijk minder was geworden.

Super ontharder

Water is veel zachter en minder kalk. Super dus!!!

Van hard water naar zacht water

Ik merkte na het plaatsen van het apparaat dat ons water lekker zacht aanvoelde.

Herengracht 124

1015BT Amsterdam