Precies zoals verwacht

Accu weer snel retour gekregen en werkt weer perfect!

Goede communicatie.

Zoals afspraak

perfect, aanrader!

Eerder klaar dan verwacht

Mijn elektrische fiets had ik eigenlijk al afgeschreven. Gelukkig op tijd ebike-accu.nl ingeschaskeld om mijn versleten accu te repareren. Kreeg m'n accu eerder terug dan verwacht. Eerste in gebruikname vereist een beetje aandacht, maar na het doorlopen van een aantal stappen gaf de accu weer maximale kracht af. Communicatie, service maar ook de prijs voor de geleverde dienst is zeer marktconform.

Niet tevreden

We hebben de accu in goede orde terug ontvangen, waarvoor dank. Bij het eerste gebruik moet ik opmerken dat e.e.a. nog niet helemaal goed lijkt te zijn. Volgens de instructies moeten we de accu een aantal malen opladen en ontladen om deze naar de volledige capaciteit tw brengen. Ik moet zeggen dat dit nog wel wat moeiete kost en daarom ben ik nu nog niet positief om dit aan te bevelen.

Beste heer Berkens, Wij betreuren uw review. En wij vermoeden dat u op dit moment nog niet de volledige prestaties van uw fietsaccu kunt benutten. Na een aantal keer op- en ontladen van de accu zult u merken dat uw fietsaccu naar behoren zal presteren. Wij sturen per e-mail ook nog even de instructies hiervoor toe. Met vriendelijke groet, Team Ebike-Accu.nl

Alles is exact zo verlopen als de website aangeeft. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik alle informatie toegestuurd. Uitgebreide instructies over het verpakken en opsturen. Maar ook na ontvangst van m'n gereviseerde Batavus accu; hoe deze weer in gebruik moets worden genomen. Eindelijk weer lange fietstoschten zonder voortijdig gebruik van de oplader.

Babboe accu revisie

Al met al een zeer pretiige ervaring bij ebike-accu.nl. Babboe accu gaf steeds kortere ondersteuning, toen deze laten reviseren. Ook daarbij gekzoen voor extra capaciteit omdat wij vaak verre tochten maken. Dit is wel echt een uitkomst omdat we nu minder vaak de accu hoeven bij te laden.

Phylion fiets accu reparatie

Nette afhandeling van mijn revisieopdracht (Phylion accu)

Kennis en kunde fietsaccu

Communicatie goed, Prijzen laag, breed assortiment een accu's die hersteld kunnen worden. Klantenservice is technisch onderlegd en je hebt hier dan ook echt te maken met een bedrijf dat verstand van zaken heeft.

Fijne ervaring

Top dat achteraf betaald kan worden. Duidelijk instructies gekregen per mail alsmede een gratis verzendlabel. Je wordt volledig ontzorgd bij dit bedrijf. Accu prestaties zijn enorm toegenomen!

Vriendelijke klantenservice

Goed geholpen door medewerker. Was eerst nog wat twijfel over welke accu in mijn Sparta fiets zat en of deze nog gereviseerd kon worden. Uiteindelijk bleek dat dit mogelijk was en toen ook de bestelling geplaatst en m'n versleten Sparta accu opgestuurd. Binnen de beloofde 2 weken weer terugontvangen. Verzendkosten hoef je niet te maken en er kan zelfs achteraf betaald worden. Wat ook wel heel prettig is.

Accu fiets

snel en goed

Snel en goed.

goede service

goede service, niks op aan te merken

Revisie

Over alles is nagedacht, van begin to eind. De website toont goede en heldere info over het revisie proces. Maar ook na het plaatsen van de bestelling wordt je niet aan je lot overgelaten. Uitgebreide informatie krijg je namelijk per e-mail over hoe je je accu moet opsturen (met verzendetiket). Ook na ontvangst (binnen 2 weken) zaten er instructies bij over hoe je het beste de accuh kunt gebruiken en weer moet installeren om het maximale uit je accu te halen. Zeer tevreden met mijn bestelling!

Website

Simpelweg een topervaring! Van begin tot einde goed geinformeerd. Website is ook mooi en geeft duidelijk uitleg over de procedure. Reviseren heeft niet veel tijd gekost en ik kon weer snel m'n ebike gebruiken.

Accu fiets kapot

Op aanraden van mijn broer hier ook mijn accu laten reviseren. Niet eens gekozen voor meer capaciteit aan cellen, maar dit resulteerde al in een aanzienlijk verbetering van de prestaties. Aanrader!

Sparta accu

Ik had mijn Sparta accu weer eerder terug dan verwacht. Prestaties zijn weer dik in orde. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Mijn fiets is een oud beestje, maar ben er stiekem toch wel een beetje aan gehecht. Vond het dan ook zonde om maar een nieuw fiets te kopen, maar vind tegelijkertijd een nieuwe accu te duur. Mijn oude accu dus maar laten 'revisieren', waardoor ik nu weer (hopelijk) jaren verder kan. Want de rest van de fiets gewoon nog goed. Erg blij met de dienstverlening van Ebike-Accu.nl!

Goede ervaring

Niks

Alles volgens afspraak en binnen beloofde tijd weer terugontvangen.

Top service en alles snel geregeld.

Goed geregeld fietsaccu revisie

Alles goed geregeld. Ik ben zeer te spreken over de klantenservice van deze organisatie. Denken mee en komen alle afsspraken na. Alles weer op tijd retour ontvangen en m'n accu geeft weer volledige ondersteuning!

Tot nu toe prima, ik kan het nog niet 100% beoordelen aangezien ik de accu nog maar weer net in gebruik heb. Maar voor nu is het al een enorme verbetering ten opzichte van eerst. De kilomters die ik heb gereden zie ik alleen nog niet zo terug in het display. Dit is nu een cumulatieve weergave. Maar dit kan wellicht beter worden naarmate ik meer tochten maak. Tot nu toe tevreden.

Over Ebike-accu.nl

Ebike-Accu.nl is het bedrijf om je versleten fietsaccu te laten reviseren. In onze werkplaats wordt uw versleten fietsaccu voorzien van nieuwe energiecellen. Na succesvolle revisie sturen wij uw fietsaccu retour en kunt u rekenen op jaren zorgeloos fietsplezier. De keuze voor revisie van een elektrische fietsaccu is dankzij recycling van de behuizing en electronische conponenten niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor uw portomonnee.