Niks op aan te meeken, doen wat ze beloven. Alles wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd, zodat er geen vragen zijn. Kwam zeer betrouwbaar over en dit kwam dus overeen met de uiteindelijke handelswijze van ebike-accu.nl.

Geweldig geholpen, Batavus accu

Op aanraden van mijn buurman hier ook mijn accu laten ‘reviseren’. Mijn accu was vaak snel op en moest constant bijgeladen worden. Opsturen was gratis en m’n batavus accu werd ook weer gratis terugesthurd binnen de beloofde 14 dagen. Ik kan weer uren fietsen zonder bijladen, geweldig!

Giant accu revisie

M’n Giant accu laten reviseren. Erg blij met het eind resultaat.

Duidelijke webpagina Snelle reactiesnelheid Goede prijzen Heldere instructies M’n fiets kan er weer even tegenaan!

Snel, goedkoop en kwalitatief

Fietsaccu is weer in nieuwstaat

Batavus fietst weer!

Onze fiets stond eigenlijk al een tijdje stil, omdat de accu te snel leeg was om er fietstochten mee te maken. Omdat deze ook al wel een aantal jaren oud is hadden we deze fiets al een beetje afgeschreven. Toen gezocht op het internet en gezien dat de accu gereviseerd kan worden. Alles stappen doorlopen (alle informatie werd gegeven op de site maar ook na bestelling). De Batavus accu op gestuurd, en binnen 1 week weer terugontvangen. Onze fiets kan nu weer grote tochten maken na een laadbeurt. Zelfs meer km dan in het begin. Dit kan ik iedereen aanraden met een kapotte fietsaccu.

Goed geholpen

Zeer tevreden met de doensten van ebike-accu.nl. Sparta accu was niet goed meer, nu weer tip top. Moest wel paar handelingen verrichten na ontvangst, maar dit viel uiteindelijk erg mee. Goede omschrijvingen en uitleg.

Mijn fietsaccu is weer nieuw!

Sparta accu laten reviseren door ebike-accu.nl. Duidelijke en heldere communicatie vooraf en nadien. Geen verassingen en mijn verwachtingen zijn overtroffen. Kreeg binnen 14 dagen de accu weer netjes retour gestuurd. Ik kan eindelijk weer lange fietstochten maken, waar voorheen ik steeds de oplader moest aansluiten na elke fietstocht.

Fantastische service en prima resultaat!

Door ebike-accu.nl een revisie laten doen en gekozen voor extra capaciteit. Er wordt geleverd wat beloofd is. Mijn accu is er echt op vooruitgegaan, zelfs ten opzichte van toen deze nieuw was. Zeer goed te woord gestaan en geholpen bij een aantal vragen die ik had over mijn specifieke model accu. Ik kan niets anders dan deze club van harte aanbevelen!

Super geregeld! Aanrader.

Giant accu weer nieuw

Zeer content met m'n vernieuwde Giant accu. Kreeg de accu weer retourgestuurd met duidelijke instructies. Nu een paar ladingen verder kan ik concluderen dat de accu beter presteert (het langer volhoudt) dan toen deze nieuw was.

De accu van mijn Sparta was altijd snel leeg, maar ik was nog niet toe aan een nieuwe fiets. Even gebeld met Ebike-accu.nl en werd gelijk vriendelijk te woord gestaan. Na het telefoontje de bestelling online geplaatst en de fiets accu gratis opgestuurd. Na een dikke week ontving ik de accu weer terug. Nu sinds 2 weken in gebruik en het is een enorme vooruitgang ten opzichte van de staat waarin deze verkeerde toen ik deze ter revisie aanbood. Ik heb gekozen voor de grotere capaciteit zodat ik nu ook langer met een volgeladen accu kan fietsen. Al met al ben ik dik tevreden!

Betrouwbaar, doen wat ze beloven

Precies wat je mag verwachten, en zelfs mijn verwachtingen overtroffen. De accu van mijn elektrische fiets was snel altijd snel leeg. In eerste instantie van plan een nieuw exemplaar te kopen. Was moeilijk te krijgen en voordeel bij revisie (wist ik ook niet) is dat het vermogen groter gemaakt kan worden. Ebike-accu.nl heeft extra batterijcellen in de behuizing van mijn Bosch accu teruggezet. Mijn accu gaat nu extra lang mee. M'n fiets gaat er niet sneller door, maar dat is ook niet nodig. Accu was binnen 2 weken weer terug. Communicatie, contact en service een 10!

Duidelijk website met informatie over hoe het herstellen (reviseren) van een fietsaccu in zijn werk gaat. Leek mij erg ingewikkeld om eerst te fietsaccu van mijn Stella e-bike op te sturen en weer terug te ontvangen. Dit bleek uiteindelijk zeer eenvoudig. Ik kreeg per e-mail heldere instructies en een gratis verzendlabel. Fietsaccu was snel weer gereviseerd. Afgelopen week in gebruik genomen en we ervaren een enorme vooruitgang in het aantal fietskilometers!

Over Ebike-accu.nl

Ebike-Accu.nl is het bedrijf om je versleten fietsaccu te laten reviseren. In onze werkplaats wordt uw versleten fietsaccu voorzien van nieuwe energiecellen. Na succesvolle revisie sturen wij uw fietsaccu retour en kunt u rekenen op jaren zorgeloos fietsplezier. De keuze voor revisie van een elektrische fietsaccu is dankzij recycling van de behuizing en electronische conponenten niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor uw portomonnee.