Bedankt

Bedankt

Prima product

Snelle levering en product was zoals omschreven.

Top klantenservice!

Huisjesbed besteld, snelle levering, helaas was tot 2 keer een stuk beschadigd tijdens transport, contact gezocht met de klantenservice, werd heel snel geholpen, ook fijn altijd door dezelfde persoon, en kwamen samen tot een oplossing, top service, heel blij met het mooie bed, zeker een aanrader!

Heel blij met kindermatras!

Wij hebben een peutermatras (80x160) besteld en deze was snel binnen (2 dagen volgens mij). Het is een kwalitatief goed matras, stevig en toch zacht met wasbare tijk, en niet te dun zoals sommige andere kindermatrassen. Het matras was direct na het uitpakken uit de vacuümverpakking in goede vorm en kon meteen gebruikt worden. Al met al zeer tevreden met onze aankoop!

Goeie service

Inmiddels twee keer dezelfde type matrassen besteld. De laatste bestelling nog testen omdat het geen bamboo maar cotton tijk heeft. Zeer tevreden over de eerste bestelling

Top service!

We hebben een eikenbed besteld. De levering was vertraagd, maar we werden goed op de hoogte gehouden. Als service kregen we premium bezorging aangeboden. Hun meubeltransporteur was professioneel. Gingen voorzichtig met de producten om.

Snelle service, goede producten

Voor de nieuwe bedden van onze tweeling hebben we matrassen en moltons besteld en het werd direct bezorgd. De producten voelen goed. Wij zijn heel tevreden en zouden beddengoeddirect.nl zeker aanraden.

Hele goede service

Een betrouwbare webshop met goede service en is erg klantvriendelijk.

Goed, snel, goede kwaliteit

Snelle reactie tijd, ben erg blij met het product en klantenservice

Dit is no nonsense bedrijf dat gewoon snel doet wat het moet doen. Goede website, ruim aanbod, makkelijk bestellen en betalen en snelle levering.

heel tevreden, mooie kwaliteit

heel tevreden, niet goedkoop maar kwaliteit.

goede service

op de bestelling is een snelle afhandeling en levering door het bedrijf mooie en degelijke kinderslaapkamer super bedankt

Prima bed op tijd geleverd.

Bed besteld met afterpay. Volgens beschrijving en snel geleverd met duidelijke afspraken. Handleiding was soms zeer onduidelijk maar daar kan deze firma weinig aan doen. Goede ervaring,zou er zeker weer bestellen.

Twijfelde over wat matrassen en zelfs in het weekend via whatsapp goed advies gekregen. Erg behulpzaam, snelle levering en goed matras. Zou Beddengoeddirect.nl zeker aanbevelen!

Zeer goede kwaliteit!

Een prachtige, charmante kinderkamer gekocht. Zeer stevig materiaal, hele goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Gewoon goed.

Product volgens verwachting, levering volgens verwachting

Goede prijs en kwaliteit!

Een stapelbed, matrassen, moltons en kussens aangeschaft. Het werd netjes op tijd geleverd. De spullen zien er vooralsnog goed uit. Kwaliteit is goed! We hebben de spullen nu een week, dus nog niet mogelijk om te zeggen hoe het op lange termijn is.

Zoals het hoort en meer

Klantenservice zoals geen ander, echt top.

Een mooi stapelbed Maxim besteld met een snelle service!

Goede en snelle service!

Prachtig dekbed besteld, snelle en goede service!

correct ,op tijd en wat ik bedoelde

waar ik het voor nodig had voldeed perfect aan mijn verwachting

Omdat ik twijfelde tussen verschillende matrassen, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke, behulpzame medewerkster aan de telefoon. Ze heeft goed geluisterd, nam alle tijd en gaf tenslotte goed advies. De matras werd volgens afspraak bij mij thuis afgeleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting.

Super webshop

Super ervaring. Echt een hele verademing tov klantenservice van sommige bedrijven. Deze mensen zijn klant- en oplossing gericht. Er is iets verkeerd gegaan bij mijn bestelling. Maar het wordt heel snel opgepakt en gezorgd voor een passelijk oplossing.

Kwam er direct na betaling achter de verkeerde maat aangetikt te hebben. Gemaild, binnen 10-20m antwoord (op een zaterdagavond). Werd aangepast, kreeg betaallinkje toegestuurd, direct na het weekend (dinsdag) geleverd. Helemaal top