Kwam er direct na betaling achter de verkeerde maat aangetikt te hebben. Gemaild, binnen 10-20m antwoord (op een zaterdagavond). Werd aangepast, kreeg betaallinkje toegestuurd, direct na het weekend (dinsdag) geleverd. Helemaal top

Goede klantenservice, goede levering

Informatie opgevraagd via whatsapp bij de klantenservice. Goed voorgelicht door de vriendelijk dame. Met vertrouwen een donzen dekbed besteld en deze werd snel geleverd. Het slaapt heerlijk.

Kwaliteit te top en heldere specificaties op de site.

Heldere afspraken over de levering.

Top deken kwaliteit!

De service van het bedrijf was erg snel, liep vlot en gemakkelijk. Kwaliteit van de dekens / dekbed van goeie kwaliteit. Zou zeker nog eens bestellen voor eigen gebruik!

Goed en betrouwbaar

Goede ervaring. Ze doen wat ze beloven.

Probleemloos, goede kwaliteit en snelle levering

Probleemloos. Mijn beddengoed was aan een vernieuwing toe, een nieuwe dekbed en een aantal dekbedden overtrekken aangeschaft. Snelle en probleemloze levering, wat dat betreft prima service. Ik was ook zeer te spreken over de producten zelf.

Uitstekende service en meedenkend vermogen

Het was een heerlijke ervaring om te woord te worden gestaan door iemand die je kan helpen met de keuze tussen verschillende matrassen. Het product werd snel bezorgd en kwam goed verpakt aan.

grote prima

ik had een goede deal voor 2 dekbedovertrekken en ze werden toch nog verstuurd al was de verzendtijd volgens de site al geweest. mooie overtrekken

Top kwaliteit

Ik heb onlangs de Dekbedovertrek Cinderella in taupe besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit! Mooie kleur ook.

Snelle service en top producten. Heel blij mee!

snelle service goede prijzen

een prachtig en heel zacht en warm dekbedovertrek

Goede kwaliteit hoeslakens. Snel verzonden.

Top klantenservice!

Ons ervaring was geweldig. We hadden een matras gekocht, maar we het was toch te zacht. Fenna had ons goed geadviseerd, en we kregen een ander matras. En deze is iets steviger en daardoor was het precies wat we zochten. Kortom een super bedrijf.

afhandeling perfect, echter de verkeerde maat gestuurd

Tevreden, met het product en klantenservice

Prachtig product en fijne service.

Het flanellen dekbedset van Kiyoh voelt heerlijk zacht en is lekker warm. Het geeft een goed gevoel dat dit product voor 100% verantwoord is geproduceerd en toch redelijk is geprijsd.

Heel fijn bedrijf om je dekbed te kopen

Mijn ervaringen met Beddengoeddirect.nl zijn zeer positief. Van bestelling tot afhandeling, allemaal heel efficiënt. Contact met klantenservice is ook heel plezierig. Kortom, een aanrader!

Snelle levering, goede service en prima prijs kwaliteits verhouding

We hebben een boxspring gekocht. Levering was snel. Wel zo makkelijk inclusief montage. We zijn ook tevreden over de boxspring zelf.

Snelle levering en helemaal zoals afgebeeld en verwacht.

Fijne matras, snelle levering

We hebben hier een koudschuin matras gekocht voor onze dochter en ze slaapt er heerlijk op

Alles naar wens, goed verpakt en op tijd!

Alles naar wens, goed verpakt en op tijd!

Alles liep zoals verwacht. Product is naar wens.

Als u een groot formaat matras gaat bestellen en dat moet opgetild worden naar boven etages heeft de bezorger hulp nodig. Dit is even ter info. Verder liep alles naar wens.

Goede service!

Geweldige service zal het iedereen aanraden!

Erg goede service, vriendelijke mensen die je helpen met alles. Het word erg snel en goed geregeld. Ontzettend bedankt voor alles.