Snelle service goede kwaliteit

Ruime keuze aan bedden Stevige kwaliteit en snelle service Enige wat alles nóg fijner zou maken is als de montage van het bed op dezelfde dag meteen zou kunnen. Bezorging en montage worden door 2 partijen gedaan Zowel bezorgers als monteur waren top! Nette service en goed werk geleverd

Uitstekende dienstverlening. Fijne en snelle communicatie. Goede producten. Aanrader.

Goede service bij retour

Ik moest de matras helaas retourneren omdat het te groot was. Ze deden er helemaal niet moeilijk over en waren erg vriendelijk aan de telefoon.

Top bedrijf !!!

Snelle levering en een super service !!! Dikke pluim voor de Aftersales !!! Tot de volgende bestelling !!!

De bed heel mooi en goed

Leuk bed, oogt stevig

Makkelijk in elkaar te zetten met 2 personen. Bed ziet er stevig uit.

Heerlijk

Wat een fijn dekbed. Heerlijk dik en warm. Top ben er erg blij mee. Groetjes monique

Alles verloopt volgens afspraak.

Mooi product, komt overeen met foto van de site.

Vlotte en vriendelijke service

Voor de 2 de keer een kindermatras besteld. Heel content van.

Slechte service, bed voldoet niet aan beschrijving

De bedden zijn niet geschikt voor alle type lattenbodems zoals in de beschrijving staat. Een balkenbed gekocht, maar mijn lattenbodem van een van de grootste meubelleveranciers van Nederland past niet. Vervolgens is de enige oplossing die geboden wordt om bij hen zelf voor honderden euro's een nieuwe lattenbodem te kopen. Dit heb ik afgewezen, vervolgens krijg je geen reactie meer. Dit is internethandel die via dropshipping een bed af laat leveren, maar geen service biedt als er problemen zijn.

Hallo Willem, Dank je wel voor je feedback, en we willen graag meer context bieden met betrekking tot de situatie. Allereerst willen we verduidelijken dat de levering van je bed niet verliep via dropshipping, maar dat we onze eigen vervoerder hebben ingezet om het product bij je af te leveren. Onze service-gerichtheid verschilt niet van die van traditionele beddenwinkels, met als enige uitzondering dat we geen fysieke winkel hebben. We zijn trots op onze hoogwaardige service, zoals blijkt uit de positieve beoordelingen die we van onze klanten hebben ontvangen, dankzij onze toewijding aan levering, productkwaliteit en klantenservice. We begrijpen dat het probleem met de lattenbodems voor ongemak heeft gezorgd. We willen benadrukken dat we al enkele jaren deze modellen verkopen en tot nu toe geen meldingen hebben ontvangen dat andere lattenbodems niet passen, behalve nu die van IKEA vanwege hun specifieke maatvoering. Deze bedden zijn zorgvuldig ontworpen en vervaardigd met het oog op compatibliteit met een breed scala aan lattenbodems. De constatering dat de lattenbodems van IKEA niet compatibel zijn, is voor ons zeer waardevolle feedback en helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. We hebben aangegeven dat we graag samen met jou een oplossing willen vinden. Een van de voorgestelde opties was het retourneren van de lattenbodems van IKEA en elders nieuwe lattenbodems aanschaffen. Als tegemoetkoming hebben we aangeboden de lattenbodem van Sensaflex via ons met aanzienlijke korting (tegen de kostprijs) aan te schaffen. We hebben ook expliciet vermeld dat we openstaan voor andere suggesties. Helaas hebben we vernomen dat de retour van de IKEA lattenbodem voor jou geen optie is. Echter, er is verder geen reactie ontvangen met betrekking tot mogelijke alternatieve oplossingen. Hierdoor waren we in de veronderstelling dat de situatie al was opgelost. Het spijt ons dat de door ons voorgestelde oplossing niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je feedback serieus en hopen de kans te krijgen om samen met jou tot een bevredigende oplossing te komen. Onze klantenservice zal opnieuw contact met je opnemen om verdere alternatieven te bespreken en ervoor te zorgen dat we tot een oplossing komen waar jij tevreden mee bent. Hartelijke groet, Het team van Beddengoeddirect

Goed advies, daarna snelle levering

Matras online besteld, kreeg een update advies over het bestelde matras voor een iets andere matras en zijn hier blij mee!

We hebben hier een bed gekocht met matrassen erbij. Zeer tevreden over de service en de producten.

In een woord : geweldig!

Snelle levering, zoals afspraak. We zaten al sinds maart op een bed te wachten bij een bekende grote bedden keten, tot 3 keer toe werd er geen bed geleverd. Bij Beddengoeddirect op zondagavond besteld en 10 dagen later hadden we een bed. Via WhatsApp hele goede communicatie. Fenna is echt goud waard! 1 van onze bed lampjes had een beschadiging, kregen een nieuwe opgestuurd. Het bed zelf is helemaal super! Zeer stevig en van mooie kwaliteit. Zeker een aanrader.

Prima winkel

Alles werd keurig doorgegeven via mail en werkte prima, goede levering.

Goede service en vriendelijke medewerkers via mailverkeer.

Beddengoed direct zou ik aanbevelen. Het bed werd eerder geleverd dan de eerder aangegeven 8 weken. Pinnen bij de chauffeur lukte niet maar ik kon het bedrag gewoon overmaken.

Prima matras en uitstekende service

Voor de 2e keer hier een mooi en kwalitatief matras gekocht voor mijn dochtertje. Uitstekende service en een vlotte communicatie via WhatsApp..!

Top makeup tafel

Heel mooi ding

Wij zijn tevreden over de afhandeling en over het product.

Eén minpuntje: op het schema met een aantal afmetingen van de kaptafel Vanity ontbreekt de maat van de korte zijden, vanuit de hoek. Je hebt naar links en naar rechts minstens 84cm nodig.

Beautiful bed & excellent customer service.

I love the bed design. It is exactly as depicted on the website. Small suggestion: it would be great if there were instructions or links to a product that can be used for the treatment of the wood while preserving it's natural look. Without immediate treatment the wood stains easily. This can be fixed easily. Great product.

Snel en persoonlijk contact. Goede service. Er was iets niet in orde met de verzending. Maar er is open gecommuniceerd en ik werd goed op de hoogte gehouden (pro actief).

Ben uitstekend op de hoogte gehouden, bij levering miste er een matras maar werd vlak erna netjes opgebeld dat daar kleine vertraging op zat.

Contact met Beddengoeddirect is heel persoonlijk en snel. Levering is ook op tijd en de verschafte informatie is duidelijk.

Product kende ik al. Prijs was zeer goed. Binnen enkele dagen in huis

Snel geleverd en prima matrassen

Twee matrassen gekocht voor onze zoontjes. Ze werden snel geleverd en de jongens slapen er tot nu toe prima op.

Mooi en kwalitatief bed voor een gunstige prijs

Key West Industrieel design bed Rough - Massief eiken besteld. Bed is zoals op de foto's op de website. Bed is mooi afgewerkt en bestaat uit massief hout. Onderdelen netjes en stevig verpakt in karton. Met behulp van gebruiksaanwijzing makkelijk in elkaar te zetten.