Bestelling kwam mooi op tijd

TOP BEDRIJF

Verkeerde afmeting besteld, een telefoontje en de zelfde dag is er actie ondernomen en mijn probleem opgelost, kortom een super vertrouwelijk bedrijf met een hart van goud, dus mensen zulke bedrijven moeten wij steunen.

Prima matras, keurig verpakt en optijd geleverd!

Erg tevreden over de bestelling en kwaliteit van het matras!

Duidelijke, goede en snelle service!

Zeer tevreden.

Heel fijn! Snelle levering.

glashelder en duidelijk

snelle reactie , vriendelijk geholpen en gekregen waar ik naar zocht.

Snel, vriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding!

De webshop is erg overzichtelijk en beslaat uit veel kwalitatieve producten met een goede prijs en duidelijke productomschrijving. Dat heeft mij uiteindelijk overgehaald om hier mijn matras en dekbed te bestellen. Erg vriendelijke mensen, dachten graag met mij mee en hielden me goed op de hoogte van mijn order. De bestelling was sneller binnen dan ik had verwacht en ook goed verpakt! Nu al drie weken verder en ben nog steeds heel tevreden!

geweldig

ik kan niet meer zeggen dan dat.

Ik moet de matrassen nog uitpakken, dus kan nog niets ervaren, maar het systeem lijkt me goed

Snel en correct geleverd en goede kwaliteit

Snel en correct geleverd en goede kwaliteit

Hele snelle en correcte levering

En ook nog eens hele mooie kwaliteit!

Uitstekend!

Snelle levering, mooi beddengoed. Erg tevreden.

Goed product en perfecte service

Matras besteld - goede prijs/kwaliteit. Vooral over de customer service ben ik erg te spreken. De matras was ergens blijven liggen bij DPD in deze drukke coronatijden. De communicatie vanuit het customer service team was super snel en met een persoonlijke touch ipv vooraf gedefinieerd antwoorden die je tegenwoordig steeds vaker krijgt bij bedrijven.

Top service!

Ondanks dat de tijk van het bestelde matras niet goed genaaid was hebben zij dit keurig opgelost! Het had wat voeten in de aarde maar na de 3de keer levering was het perfect! Heel klantvriendelijk en super snel gereageerd.

Besteld op donderdag en was vrijdag binnen

Heel prettig de zaak opgebeld over mijn bestelling en uitstekende klantvriendelijkheid . Prettige bestelling snel en fijne levering.kortom top!

Erg eenvoudig bestellen en word goed op de hoogte gehouden van de bestel/lever status

Levering keurig conform afspraak

Keurig aangeleverd

Uitstekende klantvriendelijkheid

De voorwaarden omtrent bezorgen en retourneren zijn prettig. Het verkeerde matras was geleverd, maar dit is met uitstekende klantvriendelijkheid opgelost.

Fijne webshop

Snelle levering en producten zoals verwacht

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Ik heb verschillende hoeslakens besteld. Ze zijn van goede kwaliteit en ze waren snel geleverd.

Telefonisch goed bereikbaar, duidelijke uitleg op mijn vraag. Levering verliep perfect. Gratis verzenden en gratis retour! Zou iedereen aanraden hier te bestellen.

Super service en lekker snel ook.

Zeer klantvriendelijk, mee denken met oplossingen en snelle communicatie. Ik zou er zo weer bestellen.

Service

De service en de communicatie naar de klant toe is duidelijk en correct. Bij het later bezorgen van het bestelde wordt een e-mail verstuurd en weet de klant waar men aan toe is.

Uitmuntend

Snelle reactie, snelle levering, groot aanbod. kortweg een topper

Klasse

Ik heb de bestelling gedaan, werd keurig op de hoogte gehouden. Pakje is , naar mijn mening, snel verstuurd en in goede orde ontvangen. En.... het staat mooi in de slaapkamer. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een dekbedovertrek met bijvoorbeeld een rode bloem. En dan gecombineerd met wit, grijs en eventueel een ietjes zwart. Wilt U eens kijken of er zoiet is. Daar zou ik heel blij mee worden. Bedankt voor de service.