Doen wat ze zeggen

Prima matras.

Super fijn persoonlijk contact en goede matrassen

Ik vond het best moeilijk om een keuze te maken uit de kindermatrassen en werd hier perfect bij geholpen, ook toen er na levering nog vragen waren, werd hier veel tijd en energie in gestoken, waardoor ik een erg goed gevoel heb bij mijn aankopen mede door die persoonlijke service.

Goede snelle levering!

Goed degelijk matras, snel geleverd en fijn dat er achteraf betaald kon worden!

Prettig persoonlijk contact , ook buiten kantooruren!

Prima , snel, adequaat en persoonlijk contact. Snelle levering matrassen. Enige nadeel is dat ik op het matras niet terug kan vinden wat het stevige en wat het zachtere matras is. Ook kan ik niet terug vinden of het matras om de zoveel tijd omgedraaid dient te worden.

Matras voor Kinder ledikant

Super snelle levering en matras voldoet aan de beschrijving en hele goede kwaliteit

Topppers!!

Duidelijk, transparant, eerlijk en dat voor een kleiner bedrijf in een huidige markt van voornamelijk grote bedrijven! Blijf zo doorgaan, niet veranderen. Zeer tevreden! Met een veilig gevoel besteld door alle aangegeven service voordelen. In het begin was het ff wennen aan de nieuwe matras wat normaal is.

Het matras kwam erg snel en mijn zoontje slaapt er heerlijk op.

Top service en kwaliteit!

Ik heb hier een matras besteld voor mijn dochtertje, zeer goede communicatie en snelle levering! Matras van uitstekende kwaliteit en ligt heerlijk!

Goed!

Snelle inlevering en een goed matras.

super mooi prijs kwaliteit verhouding

We hebben 2 matrassen pocketvering met nasa schuim besteld. De matrassen bevallen goed en ze waren zeker niet duur. Kortom we zijn zeer tevreden met het product en de service.

Prima snelle levering en goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit en snelle levering voor zover tevreden

Fijn en snel

Whatsapp contact over keuze product fijn en erg snel in huis

vlug en perfect

de levering gebeurde ongelooflijk vlug en perfect

Bestelling kwam mooi op tijd

TOP BEDRIJF

Verkeerde afmeting besteld, een telefoontje en de zelfde dag is er actie ondernomen en mijn probleem opgelost, kortom een super vertrouwelijk bedrijf met een hart van goud, dus mensen zulke bedrijven moeten wij steunen.

Prima matras, keurig verpakt en optijd geleverd!

Erg tevreden over de bestelling en kwaliteit van het matras!

Duidelijke, goede en snelle service!

Zeer tevreden.

Heel fijn! Snelle levering.

glashelder en duidelijk

snelle reactie , vriendelijk geholpen en gekregen waar ik naar zocht.

Snel, vriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding!

De webshop is erg overzichtelijk en beslaat uit veel kwalitatieve producten met een goede prijs en duidelijke productomschrijving. Dat heeft mij uiteindelijk overgehaald om hier mijn matras en dekbed te bestellen. Erg vriendelijke mensen, dachten graag met mij mee en hielden me goed op de hoogte van mijn order. De bestelling was sneller binnen dan ik had verwacht en ook goed verpakt! Nu al drie weken verder en ben nog steeds heel tevreden!

geweldig

ik kan niet meer zeggen dan dat.

Ik moet de matrassen nog uitpakken, dus kan nog niets ervaren, maar het systeem lijkt me goed

Snel en correct geleverd en goede kwaliteit

Snel en correct geleverd en goede kwaliteit

Hele snelle en correcte levering

En ook nog eens hele mooie kwaliteit!

Uitstekend!

Snelle levering, mooi beddengoed. Erg tevreden.