Gewéldig

Super snelle en prima levering. Ik had 1 schroef zonder schroefdraad. Binnen 1 dag had ik een nieuw zakje met 10 schroeven. Top snelheid!

Top product en snelle levering

Een heel fijn matras besteld voor onze zoon welke snel geleverd werd. Na uitpakken van het opgerolde matras is het snel in vorm, dezelfde avond al in gebruik genomen.

Prima kwaliteit en snel gelever.

Prima bedrijf

Was even wennen, bed zachter dan ik gewend was maar prima, erin gaan vind ik nog lastig, vrij hoog . Hetslaapcomfort is goed. Makkelijk opmaken , cadeautje was verassing

Klantenservice en levering prima

Klantenservice en levering zijn prima. Wat wel erg onhandig is, is dat op het bed niet duidelijk is aangegeven dat de boorgaten zijn voorgeboord. Omdat dit niet duidelijk is aangegeven op de handleiding hebben wij de boorgaten nu aan de buitenkant van het bed zitten. Weliswaar niet goed zichtbaar ivm het relief van het hout (anders was het ons in eerste instantie wel opgevallen) maar toch onwenselijk omdat we handmatig eea hebben moeten uitmeten en schroeven.

Tevreden met het bed en de service

Een mooie stevige bed waar we zeer tevreden over zijn.

Goede service vraag gemaild zelfde dag reactie netjes op de hoogte gehouden

Heel erg tevreden.

Top service, levering was snel en het product is naar wens. Zeker een aanrader!

Twee dekbedden besteld die snel werden geleverd. Helaas een foutje in het adres maar dit werd snel hersteld en zeer snelle reactie en actie.

Alles prima verlopen

Goede communicatie via mail en wist dat er een paar weken levertijd was

Prachtig bed

Massief eiken houten bed gekocht. Heel erg mooi en snel geleverd, top!

Prima service, zijn bereid mee te denken! Prima kwaliteit meubels.

Tien sterren,alle beloftes waargemaakt

Wat een ongelofelijk klantvriendelijk bedrijf.Dat maak je in deze tijd niet vaak meer mee. Fijn advies, snel geleverd. Maar helaas was de matras toch niet geschikt voor mij.Dus jammergenoeg moest ik ze houden aan de belofte dat de matras retour mocht en het bedrag gecrediteerd zou worden. Zonder problemen of gedoe geregeld.De matras naar een goed doel en de zelfde dag nog kreeg ik de creditnota. Chapeau Beddengoeddirect en met name Fenna!

Top bed. Super naservice

Meer dan een jaar geleden een stapelbed gekocht. Tegen alle verwachtingen in vertoonde het bed een productiefout. Super opgelost met een vervangend stapelbed naar keuze. Ook bij dit soort calamiteiten biedt Beddengoeddirect een goede service

Helemaal blij!

Emma kinderbed met uitval plankje besteld, was de voordeligste online. Na bestellen mail gekregen om afspraak in te plannen, dit liep ook gesmeerd, waren ook optijd. Alles is eigenlijk goed.

Duidelijke, eerlijke communicatie. Product zoals verwacht.

Duidelijke, eerlijke communicatie. Product zoals verwacht

Prima communicatie en attente bezorging.

Prima product en prima klantcontact.

Prachtige bedden, prima service!

Vriendelijke service, ze denken met je mee én ik heb nu een prachtig nieuw bed!

Geen reden om niet voor vijf sterren te gaan

Snelle levering en super snelle reactie op mijn mail met vragen.

Goede communicatie!! Had een bed ergens anders besteld maar dat bedrijf nam geen telefoon op en hield zich niet aan afspraken. Beetje wantrouwend geappt naar beddengoeddirect hoe het zat bij hun qua levertijd en de voorraad van het bed. Had contact met Fenna op de app. Zij toonde begrip en zocht ook goed uit hoe het zat met het bed wat ik wilde qua levertijd etc. Bed zou 4 weken levertijd hebben omdat hij niet op voorraad was. Na 1 week kreeg ik al een mail voor het bed te leveren! Aardige bezorgers ook. Ik ben tevreden en het bed is ook super.

product zoals beschreven en levering zoals afgesproken

product zoals beschreven en levering zoals afgesproken

Goede service en mooie kwaliteit

Bestellen op de site was erg makkelijk. Wij hebben het blank eiken bed Roughe. Het werd netjes en goed verpakt geleverd. Toen bleek dat er een probleempje was werd dit perfectl opgelost. WhatsApp contact was super snel. Het is echt een heel mooi bed. Op de matrassen hebben we pas enkele dagen geslapen dus weten nog niet goed hoe die bevallen.

Niet geleverd

Hoewel ik de hele dag thuis was kreeg ik bericht dat ik niet thuis ben en zelf een hele matras moet ophalen. Gezien ik zwanger ben en geen grote auto heb is dit een beetje onmogelijk. Ik heb nog geen nieuwe bezorgmoment gekregen hoewel DPD me dat wel heeft beloofd. In afwachting van het matras.

Ruime keuze , snelle levering goede prijs .

Erg blij met mijn nieuwe bed .

Levering bezorgd binnen de aangegeven tijd. Bed nog niet in elkaar gezet ivm de verbouwing. Enige wat ik minder vind en me nog nooit overkomen is bij zo een grote bestelling dat je een extra betaling moet verrichten om de spullen tot in de woning te kunnen ontvangen. Dat had ik er niet voor over en heb mijn eigen rug als vrouw geriskeerd.