Voldoende

Matras lijkt van goede kwaliteit. Ruikt alleen ontzettend chemisch, ook nog na enkele dagen van gebruik.

Uitstekende communicatie

Zeer klantvriendelijk, snelle reactie op vragen. Levering zoals gepland. Kortom, een positieve ervaring met dit bedrijf! Enige minpuntje, veel verschillende soorten schroeven die gebruikt moeten worden voor het in elkaar zetten van het bed.

Goede en vriendelijke klantenservice. Dank je wel hiervoor!

Mooie hoogslapercombinatie gekocht. Wij dachten die zelf wel te monteren, maar dat was te optimistisch gedacht. Daarna meer dan uitstekend geholpen door de klantenservice (Fenna). Van elke actie die zij voor ons ondernam hield ze ons keurig op de hoogte. Hulde.

Snelle communicatie, snel geleverd

Alle communicatie liep via Whatsapp, dat was fijn en snel.

Snelle levering, fijne service. Was niet helemaal goed gegaan bij het doorgeven van de bezorging op de 1ste etage bij de externe bezorgers maar uiteindelijk hebben de bezorgers oms toch geholpen.

Ik wilde kastjes voor naast mijn bed. Die kon ik niet apart via de site bestellen. Na één telefoontje was het geregeld.

Goede klantenservice, snelle levering

Goede klantenservice (via app en telefoon bereikbaar), en zeer snelle levering. Tevreden met het resultaat!

Goed.

Na de bestelling vlot en netjes op tijd bezorgd.

Matras is prima. Verzenden een ramp

Goede matras. Redelijk snel verzonden maar wel 3 dagen onderweg en intussen onbekend waarom

Goede klantenservice, ook na ontvangst van het artikel.

Snelle afhandeling en goede service.

Bed voor een scherpe prijs gekocht. Gratis upgrade bezorging tot in de slaapkamer. Snel geleverd volgens afspraak.

Heldere website, na bestelling duidelijk geïnformeerd over voortgang, levering prima gegaan, en erg tevreden met de kwaliteit van (de materialen van) ons bed!

Alle verwachtingen waargemaakt@

Sterk ontwerp, prachtig ambachtelijk vervaardigd, en relatief snel geleverd. Dat alles voor een faire prijs

Prima kwaliteit

Sneller ontvangen dan verwacht. Prijs kwaliteit is prima.

Snel

Mijn bestelde producten waren snel in huis. Er was alleen een nalevering en dat vind ik zelf te nadelig voor het milieu. Persoonlijk ontvang ik het dan liever allemaal een later. Ook het retouren verloopt niet gemakkelijk

Hallo Tineke, Dankjewel voor je goede review. We willen graag nog even terugkomen op het retourproces. Onze mail met de retoursticker kwam onbedoeld in jouw SPAM terecht, hierdoor duurde het iets langer voordat je onze mail had gevonden. Gelukkig hebben we inmiddels je retourpakket ontvangen en we hebben jou direct een creditnota gestuurd. Je hebt 2 verchillende paketten ontvangen, omdat de goederen in verschillende magazijnen waren opgeslagen. Sommige producten worden namelijk rechtstreeks verstuurd door onze levanciers. We streven er altijd naar om de verschillende pakketten van dezelfde bestelling op dezelfde dag te laten bezorgen. Hartelijke groet, Fenna

Makkelijk bestellen en accurate aflevering!

Goede service en goede producten

Klantenservice was top. Ik werd snel geholpen mijn vraag. Levertijd was kort. Het eikenbed Rough was prachtig. De matrassen slapen heerlijk. Dank jullie wel Beddengoeddirect

Onze ervaring is heel positief .

Wij zijn heel tevreden. Snelle levering en en wat gezegd is word ook gedaan. De mevrouw van de klanten service is heel aardig en denkt mee. Ze beantwoordt onze vraag direct ook via mail. Het bed en de matrassen zijn heel mooi en goed. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Product van goede kwaliteit

Zoals verwacht. Fijne communicatie vooraf met betrekking tot levering.

Bed was niet op voorraad en dat werd netjes gemaild met als geupgrade naar premium bezorging. Top bedrijf

Goed en snel antwoord gekregen op de vragen die ik had. Op de hoogte gehouden van de levertermijn en een mooi bed geleverd gekregen.

Goede en snelle levering

Mijn bestelling is snel geleverd, en het product voldoet aan mijn verwachtingen. Helemaal top .

Hele goede service

Goede producten met super klantenservice. Er ging iets mis met de levering, maar daarna heel goed geholpen.

Gewoon heel netjes geholpen

Een heel goed bedrijf die heel netjes vraagt of alles goed is gegaan