Snel en duidelijk.

Huisbed 90x200 cm

Een stevige bed van goede kwaliteit. Het matras vind ik zelf wel dun. Maar het past goed in het bed. Levering was naar wens. Het bed werd binnen 2 dagen geleverd. Prijs van het bed was ook gunstig vergeleken met andere websites.

Goede service en communicatie

Leuke site om te shoppen en service en communicatie ook goed.

Nog steeds afwachtend.

5 oktober zou het bezorgd worden, 16.00 kwam er een nieuw bezorg moment. Het zou nu vandaag worden 6 oktober.

Beste Mieke, Erg vervelend om te horen dat jouw pakket vertraagd is en nog niet is bezorgd door PostNL. En inderdaad het is niet fijn als PostNL het nieuwe bezorgmoment ook pas heel laat aangeeft. Mogelijk komt door het de drukte waardoor de chauffeur de vertraging niet op tijd heeft kunnen aangeven. Onze excuses voor de vertraging. En we hopen dat je het pakket vandaag alsnog snel kan ontvangen. Alvast heel veel plezier met jouw aankoop.

Product is zoals omschreven. Levering werd keurig zoals afgesproken bezorgd op overeengekomen dag. Vriendelijke bezorgers. Mijn man heeft hem makkelijk in elkaar kunnen zetten. Wel heeft hij wel extra steunbalkjes (zelf) gemaakt voor de lattenbodem. Wat wel opvallend was is dat ik NIET gekozen had voor levering op (eigen gekozen) plek (koste €50,- extra). En dat ik even later een mailtje kreeg dat mijn bestelling een upgrade had gekregen naar levering op plek (max. 1 verdieping hoog). Wel Super fijn natuurlijk! ;-)

Snelle levering en goed contact via whatsapp

Een stapelbed voor de kinderen gekocht en alles tip top in orde. Bedankt

Super goed!

Zeer tevreden met de bestelling prima service.

Prima contact en levering

plezierig contact en levering

Super kwaliteit en hele fijne Klantenservice!

Contact gehad via whatsapp, werd heel snel en vriendelijk gereageerd, ivm vakantie waardoor ik niet aanwezig zou zijn op het levermoment. Binnen een paar seconden werd dit aangepast naar een voor mij passend moment! Nadat mijn 2 matrassen niet werden bezorgd, omdat 1 matras uit de verpakking was geraakt, hebben ze er alles aan gedaan om te zorgen dat ik hem op tijd zou ontvangen en hielden mij continu op de hoogte. Heel erg blij met alles!

Was gewoon goed. Makkelijk te bereiken

Bedankt

Bedankt

Prima product

Snelle levering en product was zoals omschreven.

Top klantenservice!

Huisjesbed besteld, snelle levering, helaas was tot 2 keer een stuk beschadigd tijdens transport, contact gezocht met de klantenservice, werd heel snel geholpen, ook fijn altijd door dezelfde persoon, en kwamen samen tot een oplossing, top service, heel blij met het mooie bed, zeker een aanrader!

Heel blij met kindermatras!

Wij hebben een peutermatras (80x160) besteld en deze was snel binnen (2 dagen volgens mij). Het is een kwalitatief goed matras, stevig en toch zacht met wasbare tijk, en niet te dun zoals sommige andere kindermatrassen. Het matras was direct na het uitpakken uit de vacuümverpakking in goede vorm en kon meteen gebruikt worden. Al met al zeer tevreden met onze aankoop!

Goeie service

Inmiddels twee keer dezelfde type matrassen besteld. De laatste bestelling nog testen omdat het geen bamboo maar cotton tijk heeft. Zeer tevreden over de eerste bestelling

Top service!

We hebben een eikenbed besteld. De levering was vertraagd, maar we werden goed op de hoogte gehouden. Als service kregen we premium bezorging aangeboden. Hun meubeltransporteur was professioneel. Gingen voorzichtig met de producten om.

Snelle service, goede producten

Voor de nieuwe bedden van onze tweeling hebben we matrassen en moltons besteld en het werd direct bezorgd. De producten voelen goed. Wij zijn heel tevreden en zouden beddengoeddirect.nl zeker aanraden.

Hele goede service

Een betrouwbare webshop met goede service en is erg klantvriendelijk.

Goed, snel, goede kwaliteit

Snelle reactie tijd, ben erg blij met het product en klantenservice

Dit is no nonsense bedrijf dat gewoon snel doet wat het moet doen. Goede website, ruim aanbod, makkelijk bestellen en betalen en snelle levering.

heel tevreden, mooie kwaliteit

heel tevreden, niet goedkoop maar kwaliteit.

goede service

op de bestelling is een snelle afhandeling en levering door het bedrijf mooie en degelijke kinderslaapkamer super bedankt

Prima bed op tijd geleverd.

Bed besteld met afterpay. Volgens beschrijving en snel geleverd met duidelijke afspraken. Handleiding was soms zeer onduidelijk maar daar kan deze firma weinig aan doen. Goede ervaring,zou er zeker weer bestellen.

Twijfelde over wat matrassen en zelfs in het weekend via whatsapp goed advies gekregen. Erg behulpzaam, snelle levering en goed matras. Zou Beddengoeddirect.nl zeker aanbevelen!

De Linie 3H 2905AX Capelle aan den ijssel

+31102613855