Zeer goede kwaliteit!

Een prachtige, charmante kinderkamer gekocht. Zeer stevig materiaal, hele goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Gewoon goed.

Product volgens verwachting, levering volgens verwachting

Goede prijs en kwaliteit!

Een stapelbed, matrassen, moltons en kussens aangeschaft. Het werd netjes op tijd geleverd. De spullen zien er vooralsnog goed uit. Kwaliteit is goed! We hebben de spullen nu een week, dus nog niet mogelijk om te zeggen hoe het op lange termijn is.

Zoals het hoort en meer

Klantenservice zoals geen ander, echt top.

Een mooi stapelbed Maxim besteld met een snelle service!

Goede en snelle service!

Prachtig dekbed besteld, snelle en goede service!

correct ,op tijd en wat ik bedoelde

waar ik het voor nodig had voldeed perfect aan mijn verwachting

Omdat ik twijfelde tussen verschillende matrassen, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke, behulpzame medewerkster aan de telefoon. Ze heeft goed geluisterd, nam alle tijd en gaf tenslotte goed advies. De matras werd volgens afspraak bij mij thuis afgeleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting.

Super webshop

Super ervaring. Echt een hele verademing tov klantenservice van sommige bedrijven. Deze mensen zijn klant- en oplossing gericht. Er is iets verkeerd gegaan bij mijn bestelling. Maar het wordt heel snel opgepakt en gezorgd voor een passelijk oplossing.

Kwam er direct na betaling achter de verkeerde maat aangetikt te hebben. Gemaild, binnen 10-20m antwoord (op een zaterdagavond). Werd aangepast, kreeg betaallinkje toegestuurd, direct na het weekend (dinsdag) geleverd. Helemaal top

Goede klantenservice, goede levering

Informatie opgevraagd via whatsapp bij de klantenservice. Goed voorgelicht door de vriendelijk dame. Met vertrouwen een donzen dekbed besteld en deze werd snel geleverd. Het slaapt heerlijk.

Kwaliteit te top en heldere specificaties op de site.

Heldere afspraken over de levering.

Top deken kwaliteit!

De service van het bedrijf was erg snel, liep vlot en gemakkelijk. Kwaliteit van de dekens / dekbed van goeie kwaliteit. Zou zeker nog eens bestellen voor eigen gebruik!

Goed en betrouwbaar

Goede ervaring. Ze doen wat ze beloven.

Probleemloos, goede kwaliteit en snelle levering

Probleemloos. Mijn beddengoed was aan een vernieuwing toe, een nieuwe dekbed en een aantal dekbedden overtrekken aangeschaft. Snelle en probleemloze levering, wat dat betreft prima service. Ik was ook zeer te spreken over de producten zelf.

Uitstekende service en meedenkend vermogen

Het was een heerlijke ervaring om te woord te worden gestaan door iemand die je kan helpen met de keuze tussen verschillende matrassen. Het product werd snel bezorgd en kwam goed verpakt aan.

grote prima

ik had een goede deal voor 2 dekbedovertrekken en ze werden toch nog verstuurd al was de verzendtijd volgens de site al geweest. mooie overtrekken

Top kwaliteit

Ik heb onlangs de Dekbedovertrek Cinderella in taupe besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit! Mooie kleur ook.

Snelle service en top producten. Heel blij mee!

snelle service goede prijzen

een prachtig en heel zacht en warm dekbedovertrek

Goede kwaliteit hoeslakens. Snel verzonden.

Top klantenservice!

Ons ervaring was geweldig. We hadden een matras gekocht, maar we het was toch te zacht. Fenna had ons goed geadviseerd, en we kregen een ander matras. En deze is iets steviger en daardoor was het precies wat we zochten. Kortom een super bedrijf.

afhandeling perfect, echter de verkeerde maat gestuurd

Tevreden, met het product en klantenservice

De Linie 3H

2905AX Capelle aan den ijssel