leverancier krijgt een 0 als waar dering

s'zatewrdags besteld woensdag drukte problemen do levering eerst 11 toen 13 toen 16 toen over 10 min wordt bezogd vergeet het maar om 16.45 zijn we boodschappen gaan doen om 17.03 mailtje is afgelevers 16,56 vergeet maar niemand aan de deur geweest(camera) donderdag 14,30 idd lelering inmiddels woe 18 uur bij andere leverancier besteld dit donderdag 14.46 ontvangen

Beste Loek, Bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je nog steeds geen product van Caliber hebt ontvangen. Zou je ons je gegevens kunnen toesturen via: [email protected], dan kunnen wij voor je kijken wat wij kunnen doen. Alvast bedankt, en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Slecht

Pakje ligt nog bij gls sinds dinsdag

Beste Aly, Wat vervelend om te horen dat je pakket al sinds dinsdag bij GLS ligt. Kun je ons je ordernummer doorsturen via [email protected], zodat wij er voor kunnen zorgen dat GLS het pakket zo snel mogelijk bij je komt leveren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Prima. Snelle levering

Goedemorgen R.J., Wat fijn om te horen dat je zo positief bent! Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

laks, onderbezet, traag en onbereikbaar

slecht

Beste Ton, Hartelijk dank voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met Caliber. Graag horen wij hoe wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Bestelgemak en bezorgtijd waren zeer gemakkelijk en positief

Glaszekering nodig en via menig aanbieder tot wel viermaal duurder ivm verzendkosten. Heb nu vier stuks voor de prijs van een.

Beste Pascal, Wat super om te horen dat je zo positief bent! Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Niet geweldig

Na telefonisch contact, werd er ivm met verhuizing ,geadviseerd om een mail te sturen, op deze mail nooit geen antwoord gehad. Na opnieuw telefonisch contact, product besteld welke op vooraad was en in een brievenbus pakket paste, gevraagd of het met spoed verstuurd kon worden, Helaas niet t geval.

Goedemorgen Kees, Bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag ontvangen wij je gegevens per e-mail zodat ik met je mee kan kijken. Dit mag naar [email protected] Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Snel geleverd zonder problemen.

Hee Maurice! Bedankt voor de 10! Wij hopen dat je zonder problemen gebruik kunt maken van je product, anders horen wij het graag om je zo goed mogelijk verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Goed produkt, snelle verzending.

Beste Marielle en Bert, Fijn om te horen dat het product je goed bevalt! Mochten wij iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Sammy - Caliber Europe

Onzorgvuldig nonchalant niet professioneel

Verkeerde camera geleverd. Ggeen teactie ontvangen op contactformulier. Gebeld telefonisch alles zou direct geregeld worden. Na een week nog steeds geen enkele reactie.

Gewoon super

zeer slecht

op 19/05 contact opgenomen voor terugzending, tot op heden nog geen antwoord gehad.

Goeie service en snelle levering.

Alles oké

Allles goed en verzorgd

Nog wachtend op levering..

Mijn ervaring aan de telefoon voor advies was super en helder, maar na het bestellen, komt er geen update over de levering. Product is ook nog niet geleverd. Bij aanbeveling zou ik kiezen voor; misschien, ik weet het nog niet.

Prima geregeld

Kan beter

Snelheid levering top had wel wat meer verwacht van de radio

Korrekt

Korrekt op alle gebied: Timing, product, levering, ….

Beperkt

DAB radio gaf steeds slecht ontvangst. In eerste instantie goed contact met support en ze zouden een nieuwe antenne opsturen. Toen kreeg ik i.p.v. een antenne een setje ISO-stekkers thuisbezorgd. Waarom was niet duidelijk. Toen maar in overleg een andere antenne bestellen van €24,- maar die werkte helemaal niet. Daarna was de support slecht te bereiken. Drie keer gebeld maar niet terugbellen. Uiteindelijk maar een Kenwood besteld en die werkte direct probleemloos. Ondertussen weken verder. Klant werd ook ongeduldig dus we moesten iets. Kortom: Beetje beperkt qua ondersteuning. Vriendelijke personeel maar uiteindelijk wil je toch een oplossing en bereikbaarheid vd afdeling hebben. Die miste ik beide hier.

Mooi ding!

Goed ingepakt voor beschadiging. Snel geleverd. Vriendelijke dame aan de lijn gehad.

Prima.

Snel geleverd, en het product werkt goed.

Goed geholpen en een snelle levering.

Product werkt zoals het hoort

Stevige houder voor de dvd-speler. Jammer dat het zo lang duurde tot ze opnieuw op voorraad waren, maar van zodra beschikbaar, snel verzonden en product werkt perfect zoals de meegeleverde bij de dvd-spelers zelf waarvan jammergenoeg 1 van was stukgegaan door de kids ;-)

Netjes behandeld

Kortakker 10