Kan beter

Snelheid levering top had wel wat meer verwacht van de radio

Korrekt

Korrekt op alle gebied: Timing, product, levering, ….

Beperkt

DAB radio gaf steeds slecht ontvangst. In eerste instantie goed contact met support en ze zouden een nieuwe antenne opsturen. Toen kreeg ik i.p.v. een antenne een setje ISO-stekkers thuisbezorgd. Waarom was niet duidelijk. Toen maar in overleg een andere antenne bestellen van €24,- maar die werkte helemaal niet. Daarna was de support slecht te bereiken. Drie keer gebeld maar niet terugbellen. Uiteindelijk maar een Kenwood besteld en die werkte direct probleemloos. Ondertussen weken verder. Klant werd ook ongeduldig dus we moesten iets. Kortom: Beetje beperkt qua ondersteuning. Vriendelijke personeel maar uiteindelijk wil je toch een oplossing en bereikbaarheid vd afdeling hebben. Die miste ik beide hier.

Mooi ding!

Goed ingepakt voor beschadiging. Snel geleverd. Vriendelijke dame aan de lijn gehad.

Prima.

Snel geleverd, en het product werkt goed.

Goed geholpen en een snelle levering.

Product werkt zoals het hoort

Stevige houder voor de dvd-speler. Jammer dat het zo lang duurde tot ze opnieuw op voorraad waren, maar van zodra beschikbaar, snel verzonden en product werkt perfect zoals de meegeleverde bij de dvd-spelers zelf waarvan jammergenoeg 1 van was stukgegaan door de kids ;-)

Netjes behandeld

Product naar wens

Product beantwoordt 100% aan de wensen. Het enige minpuntje was dat ik de eerste levering door GLS heb gemist omdat zij blijkbaar al om 06.50 uur hadden aangebeld. Ontiegelijk vroeg is dat!

De kwaliteit moet zich nog bewijzen

Netjes en compleet pakket. Na inbouw echter probleem om alle functies goed te laten werken. Best lastig en een onduidelijke handleiding maskt het niet gemakkelijker. Pluspunt is dat de geluidskwaliteit wel gewoon goed is.

Super.

Na wat onduidelijk heden met RMD583DAB-BT een prima support gekregen van de helpdesk Caliber. Kortom gezegd is de RMD583DAB-BT een leuk toestel met veel opties met een eenvoudige bediening.

Goede kwaliteit

Makkelijk

Makkelijk bestellen en snel en op tijd geleverd.

Hi Daan! Wat goed om te horen dat het product makkelijk te bestellen is, en ook nog eens op tijd is geleverd. Ik hoop dat je er plezier van ervaart! Sammy - Caliber Europe

Snelle levering Alles prima voor elkaar Prima

Beste Herman, super dat alles naar wens is! Sammy - Caliber Europe

Uitstekende bejegening

Prima service en informatie na problemen met bezorging pakket, ook telefonisch.

Hi Pieter! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Sammy - Caliber Europe

yop

Beste! Goed om te horen dat je tevreden bent over Caliber Europe! Sammy - Caliber Europe

Ben zeer tevreden voor de eerst keer iets besteld

Correcte afhandeling en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Fijn om te horen dat het product je bevalt! Veel plezier ermee :) Sammy - Caliber Europe

mooi geprijsd moet um nog inbouwen zal vast goed gaan grt siep visser

Bedankt voor je positieve review, ik hoop dat het inbouwen ook goed gegaan is! Groetjes, Sammy - Caliber

Product was zoals omschreven en de volgende dag al in huis.

Hi Robbert! Goed om te horen dat het product je bevalt. Sammy - Caliber

Prijs kwaliteidsverhouding is geweldig

Besteld een autoradio met weinig inbouwdiepte. Werd snel geleverd, was simpel met inbouwen. Nederlandse beschrijving erbij. Met schrijven van deze recensie had ik hem nog niet verder aangesloten.

Een tevreden klant

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling , en het is ook netjes op tijd bezorgd. Goede service

snel geleverd

Ik vind de handleiding niet te lezen ( erg kleine letters en een deel mag je zelf maar naar raden) Het DAB deel doet het nog steeds niet ook als de antenne los buiten de auto is geplaatst. IK kan het bedrijf nog niet aanbevelen maar het kan nog zijn dat ik de radio aan de praat krijg.

goede ervaring

alles goed meer kan ik er niet over zeggen.

Bedrijfsgegevens

Kortakker 10

4264AE Veen

0416-699009

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.