Duidelijk en prettige klok

Het is een fijn wekkertje met duidelijke cijfers en gemakkelijk te gebruiken. Helaas is alleen het vermogen van de usb niet voldoende om een wireless fast charger te laten werken. Dit gebeurd dus weer met kabel.

Goedemiddag, dank voor je beoordeling. Fijn dat hij duidelijk voor je is. Wat bedoel je precies met het opladen? Gr Jarno van Caliber

Snel en goed!

Via Bol een kleine DAB+ radio gekocht. Snel geleverd, netjes verpakt, alles volgens afbeelding.

Hi Nelly, Dat is nog eens fijn om te lezen. Jij hebt nu al onze dag gemaakt! Geniet van je radio!:) Gr Jarno van Caliber

Mooi ding maar te groot

Ik vind hem te groot wel prima geluid

Goedemorgen Corné, Dank voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent met het product en ons daarom een 4 geeft als cijfer. Kan je mij vertellen over welk product het gaat en of je hem hebt gehouden of niet? Gr Jarno van Caliber

Uitmuntende service

Na een (kleine) klacht over een product van slechts enkele tientjes werd deze snel en zeer goed afgehandeld. Prima bedrijf dus, dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik kende (via Blokker besteld) Caliber nog niet, maar kom hier zeker nog eens terug. (Tip: iets meer info bij de artikelen op de site zou prettiger zijn. Nu wordt je doorverwezen naar een andere pagina)

Hi Wies, leuk dat je zo blij bent met onze service. We nemen je feedback over de online informatie zeker mee. Gr Jarno van Caliber

Mooie producten en een perfecte service.

Klacht over deurkontakt via watts app besproken. Zonder enig gezeur over retour etc.werd per kerende post een nieuw exemplaar opgezonden. Getuigt van vertrouwen in de klant. Perfect.

Hi Henk, Wat een leuke review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Grtz Jarno van Caliber

Totaal waardeloos

Ik heb hem de zelfde dag terug gestuurd volumeknop werkt niet en mode knop.

Goedemiddag, Dank voor je review. Over welke product gaat dit? Gr Jarno van Caliber

Goed product! En snel geleverd

Erg fijne koptelefoon

Hi Maureen, Goed geluid, daar word je toch blij van!:) Gr Jarno van Caliber

ongelofelijk heerlijk geluid voor een zachte prijs

Ik hou wel van een beetje bas bij een kraakheldere sound en deze speaker die maakt dat waar. Gekocht voor mijn zoon van 13 die altijd mijn JBL flip3 leende voor muziek op de kamer. Hij is nu zeer tevreden met zijn nieuwe speaker, is 't geld meer dan waard.

Hi Romeo, Super, fijn dat je zo tevreden bent!:) Gr Jarno van Caliber

Zeer tevreden alles naar wens

Bedankt, afspraken klopten allen voor 100 %

Hi Benny, Dank voor je positieve review!:) Gr Jarno van Caliber

Snel en netjes geleverd

Zeer correct geleverd en snel

Hi Claudia, Goed om te lezen!:) Gr, Jarno van Caliber

Niet werkend apparaat geleverd

Dit apparaat was een cadeau voor mijn dochter met de kerst. Helaas kreeg ze een teleurstelling te verwerken gezien het apparaat niet werkt. Na een heel prettig kontakt met Caliber als reactie op deze recensie is er bij mij wel het vertrouwen gewekt dat dit probleem snel opgelost kon worden. Mijn dochter had al een andere wekker uitgezocht dus zelf konden we het niet testen. Evengoed als het apparaat wel werkt is het echt een heel leuk en mooi apparaat.

Hi Micha, Dank voor je review en het prettige contact. Mocht je ons in de toekomst nodig hebben dan weet je ons te vinden. Gr, Jarno van Caliber

Moi wekkerklok met oplader

Werk prima , oplader laden snel, goede prijs en kwaliteit

Hi Marcin, Enorm bedankt voor je positieve review!:) Gr Jarno van Caliber

Bestellinggoed

Jammer dat er ma 1.5 meter boxdraad bij zit daar haal je nooit van achting auto tot na de radio

Dag Johan, Hartelijk dank voor je review. Ik maak hieruit op dat je niet helemaal positief bent. Over welke product gaat dit, misschien kunnen we je nog ergens mee helpen. Weh oren graag van je. Gr Jarno van Caliber!;_

Extreem goede box

Hele fijne box. Perfect alternatief voor een jbl. Kan heel hard en de bass is goed.

Hi Stijn, Dank voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden. We wensen je nog veel plezier van je box toe!:) Gr, Jarno van Caliber

Snelle levering en mooie prijs

Helaas was 1 van de speakers opgeblazen, en moest ik dus nieuwe aanschaffen. Toch maar gelijk 2 extra gedaan, zodat ik 4 kanalen kan aansturen. Nou maar hopen dat de 5 die ik nu heb het even volhouden...

Hi Tjeerd, Dank voor je review. Laat het ons even weten als je speaker het niet goed doet. Dan kijken we even met je mee. Fijn dagen!:) Gr Jarno van Caliber

Snelle levering goed verpakt super

Hi René, Dank voor je positieve review!:) Gr Jarno van Caliber

Goede speaker

Goede speaker met een mooi en handig uiterlijk.

Hi Fabian, Dank voor je positieve review!:)

Prima kwaliteit

Je moet goede ogen hebben maar dan kun je de stipjes op de kabel zien die de polariteit aangeven.

Hi Harm Joris, Hartelijk dank voor je review en je 10!:) Fijn dat je positief bent!

Werkt goed

Dvd speler werkt perfect. Ook snel geleverd. mvg theo

Goedemorgen Theo, Dat is nog eens goed om te lezen!:)

Niet ontvangen

Tot heden niks ontvangen we kregen alleen mail bezorger had geen tijd we krijgen andere bezorg datum

Goedemorgen Ernesto, Hartelijk dank voor je review. Vervelend dat het product (nog) niet bij je aangekomen is. Zou je je ordernummer willen mailen naar support@caliber.nl zodat ik kan kijken waar het is en het zo snel mogelijk voor je kan oplossen? Ik hoor graag van je. Jarno van Caliber

Bijna goed

Hoi ik twee jaar geleden ok kopen caliber mp3 speeler met openen scherem echt niet goed

Hi Sinan, Hartelijk dank voor je review. Ik zie dat je niet helemaal tevreden bent. Kun je mij hier meer over vertellen en over welk product het gaat? We willen je graag verder helpen. Groeten, Jarno van Caliber

Zij hebben direct na mijn order alles in orde gemaakt voor levering. Dit is ook goed verlopen. Ik had mijn pakketje binnen de 2 werkdagen. Zeker een aanrader!

Hi Julie, Dank voor je positieve review. Hier zijn wij als Caliber heel erg trots op!:) Gr Jarno van Caliber

Heel fijn

Het is super snel geleverd

Hi Marcella, Dank voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je Caliber product! Gr Jarno van Caliber

Prima wekker

Een handige wekker, jammer dat het licht uitzich zelf scherper wordt snachts

Hoi Lennard, dank voor je reactie. We nemen je feedback mee voor in de toekomst!:)

Laad super snel op!

De lader sluit qua kleur naadloos aan op mijn Apple iPhone. Telefoon is binnen no-time opgeladen. Ook fijne klok functie.

Hi Jeanine, Leuk dat je een review hebt achtergelaten. Gaaf dat je zo tevreden bent met je wekker!:) Greetz, Jarno van Caliber