Goede kwaliteit

Makkelijk

Makkelijk bestellen en snel en op tijd geleverd.

Hi Daan! Wat goed om te horen dat het product makkelijk te bestellen is, en ook nog eens op tijd is geleverd. Ik hoop dat je er plezier van ervaart! Sammy - Caliber Europe

Snelle levering Alles prima voor elkaar Prima

Beste Herman, super dat alles naar wens is! Sammy - Caliber Europe

Uitstekende bejegening

Prima service en informatie na problemen met bezorging pakket, ook telefonisch.

Hi Pieter! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Sammy - Caliber Europe

yop

top

Beste! Goed om te horen dat je tevreden bent over Caliber Europe! Sammy - Caliber Europe

Ben zeer tevreden voor de eerst keer iets besteld

Correcte afhandeling en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Fijn om te horen dat het product je bevalt! Veel plezier ermee :) Sammy - Caliber Europe

mooi geprijsd moet um nog inbouwen zal vast goed gaan grt siep visser

Bedankt voor je positieve review, ik hoop dat het inbouwen ook goed gegaan is! Groetjes, Sammy - Caliber

Product was zoals omschreven en de volgende dag al in huis.

Hi Robbert! Goed om te horen dat het product je bevalt. Sammy - Caliber

Prijs kwaliteidsverhouding is geweldig

Besteld een autoradio met weinig inbouwdiepte. Werd snel geleverd, was simpel met inbouwen. Nederlandse beschrijving erbij. Met schrijven van deze recensie had ik hem nog niet verder aangesloten.

Een tevreden klant

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling , en het is ook netjes op tijd bezorgd. Goede service

snel geleverd

Ik vind de handleiding niet te lezen ( erg kleine letters en een deel mag je zelf maar naar raden) Het DAB deel doet het nog steeds niet ook als de antenne los buiten de auto is geplaatst. IK kan het bedrijf nog niet aanbevelen maar het kan nog zijn dat ik de radio aan de praat krijg.

goede ervaring

alles goed meer kan ik er niet over zeggen.

Supersnel!

Supersnel besteld, betaald en ontvangen! En nog gratis verzendkosten ook;)

Gewoon zoals het hoort (geen poespas)

De wekker lijkt modern, doet zijn werk goed en past uitstekend bij elke interieur. Denk dat je er veel plezier aan zult beleven. Veel beter dan die wekker met draadloos opladen.

Mooi ontwerp

Goede prijs kwaliteitverhouding en eenvoudige bediening.

Helaas nog steeds niet ontvangen.

Pakket hangt ergens bij DHL vanwege een sorteerfout. Erg jammer

product ok,supersnel geleverd

Handige wekker

De wekker voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Prefect zoals het moet.

Prefect zoals het moet. En de goederen die ik gekocht heb waren ook zoals beschreven en een zeer snelle levering.

Heel eerlijk bedrijf met hart voor de klant

Ik heb hele mooie karaokeset gekocht die beschadigd is geleverd en ik heb contact gezocht en ze hebben meteen een nieuwe set gestuurd die perfect is afgeleverd en ook super werkt. De beschadigde set is terug gestuurd om te onderzoeken hoe het komt dat deze beschadigd bij mij was afgeleverd.

Top !!

, perfect.

Geweldig product en service!

De HPG430BT is wat mij betreft veel meer waard dan €39 en is een geweldige speaker! Mijn speaker had een klein mankement en ik heb gratis een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu heb ik dus 2 die allebij wel gewoon werken. Je kunt er als je twee koopt de speakers aan elkaar koppelen en dan heb je ongelooflijk goed geluid! Ik raad aan om er twee te kopen voor €80 in totaal, dan heb je heel goed geluid! Ook zit er een briefje bij met een QR code om voor een extra jaar garantie te registreren. Zo kun je dus gegarandeerd 3 jaar door met luisteren! Top service, beantwoorde al mijn vragen voor en na de aankoop, hebben verstand van de producten en de producten zelf zijn ook geweldig!