snelle levering en een super 2 din radio gekocht

Netjes geholpen.

Ze hebben nog netjes via de mail mijn vraag beantwoord.

goede en snelle levering

goede service

Bestellen en bezorgen helemaal top! Ik heb een digitale alarmklok besteld(hcg023) Product is ook goed alleen voor mij ingewikkeld en het batterijtje zou back up zijn maar werkt niet,alle instellingen kwijt,verder wel een leuk design en niks mis mee.

autoradio met dab antenne, speakers en bijpassende achteruitrijcamera perfect

Op de autoradio met dab antenne alsook de achteruitrijcamera aan te sluiten op de autoradio en speakers (alles geplaatst in een camper uit 1996) is niets aan te merken. Autoradio met dab en achteruitrijcamera werden besteld via bol.com en werden via PostNL binnen de 24u geleverd. speakers werden besteld via de website van caliber en verzonden met gls. Echter hier duurt het al minstens 30u alvorens ze in belgie aankomen door gls. Niemand blijkt daar ook te weten waar de goederen zijn. Na klacht werden ze uiteindelijk toch geleverd. Ik raad dan ook aan een betrouwbaardere transporteur te zoeken en dit is zeker niet gls of dpd.

prima apparaat maar handleiding te summier

ook op internet geen duidelijke handleiding te vinden

mijn bestelling was goed en snel mijn dank ervoor

Netjes en op tijd geleverd

Goede en duidelijke webshop

prima ,prettige service

bestelling netjes afgehandeld

Menu is onbruikbaar

Bezorging en op de hoogte houden is dikke prima. Alleen de radio is tamelijk onbruikbaar. Het scrollen door de zenders moet met dezelfde knop als het volume. Bij mijn andere radio van Caliber werkt dat prima, maar hier vervalt de radio binnen een paar seconden naar het regelen van het volume. De zenderlijst is dan ook niet door te bladeren. Twee dagen geleden een supportaanvraag gedaan, nog niets van gehoord.

Snelle levering, mooi product

Mooie wekker besteld, werkt goed en geheel volgens omschrijving. Snel geleverd.

Bedrog

Mijn besteld product kan niet gebruikt worden. Ik stuurde hierop een mail en ook via het contactformulier reageerde ik, maar er kwam geen enkele reactie. Als men het probleem niet kan oplossen wil ik het product terugsturen en wacht op instructies, maar ook die kreeg ik tot hiertoe niet.

Geweldige snelle levering

Voor een zekering van € 1.95 zonder verzendkosten is het een hele goede service. Ik zal in de toekomst zeker weer aankopen doen.

Goed produkt

De levering duurde wel lang 6 dagen

Hi Eddy, Bedankt voor je review. Helaas waren er vorige week wat problemen bij de vervoerder. Gelukkig is dat probleem opgelost én heb je ons alsnog een mooi cijfer gegeven. Bedankt en veel plezier van je aankoop! Groetjes, Sammy van Caliber

Moet nog geplaatst worden !

Laat wel weten hoe de dab+ , FM, cd-speler werkt , Groetjes Paul , De sterren komen later wel !

Na slechte ervaring met bol.com deze rechtstreeks besteld. Na enkele mails met de klantenservice, die ook heel snel reageerde, tot deze beslissing gekomen

Bijna een week wachten voor 1 onderdeel

Ik heb laatst een subwoofer gekregen, was ik natuurlijk hartstikke blij mee, helaas komen we er te laat achter dat er nog een extra adapter gekocht moest worden van 30 euro... Dus dan moet ik die maar bestellen, dat is afgelopen zaterdag gebeurd en ik heb nog niks binnen, we zijn bijna een week verder en ik hoor er ook maar niks van, het is waardeloos geregeld...

Prima bestelproces. Helder.

Goede ervaring. Geen probleem ondervonden met de bestelling.Track en trace werkt goed.

Zeer goede service

Snelle en goede afhandeling van een mankement aan een artikel

Wat een fijne wekker!

Eindelijk een wekker die je vanuit je bed makkelijk kunt zien zonder eerst de bril op te hoeven zetten. En een wekker zonder poespas. Makkelijk in te stellen en fijn dat de heldere cijfers ook nog gedimd kunnen worden. De twee instelbare werktijden hadden voor mij niet gehoeven, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor andere gebruikers ideaal is. Al met al een beste wekker voor een goede prijs!

goede klantenservice

Snele reacties en help

Prima box , voor nog geen 70e. Het is concurrentie voor dure merken. Bouwkwaliteit is echt uitstekend en geluid is super.

Super snelle levering

Mooi spul Nogmaals levering erg snel

Teleurstellend

Heb al een probleem gehad met de autoradio en dus support gebeld. Dit was een fiasco. Had toets 1 gedrukt voor nederlands maar kreeg een engelstalige aan de lijn,ik vroeg naar een nederlandstalige maar kreeg deze niet. Het werd nog erger want ze zei dat ik het product via bol.com had gekocht,wat niet zo is. Toen ik dit zei schakelde ze me eindelijk door en kreeg een zeer vriendelijke nederlandstalige man aan de lijn en hij heeft me goed geholpen. Heb ondertussen al veel problemen met dit product als die zich blijven voordoen binnen 30 dagen overweeg ik om de autoradio terug te sturen.

Product voldoet aan verwachtingen, snel geleverd!

Alles echt prima. Het zou nog fijner zijn als het tijdstip van leveren wordt aangegeven, niet alleen de datum.