Prima box , voor nog geen 70e. Het is concurrentie voor dure merken. Bouwkwaliteit is echt uitstekend en geluid is super.

Super snelle levering

Mooi spul Nogmaals levering erg snel

Teleurstellend

Heb al een probleem gehad met de autoradio en dus support gebeld. Dit was een fiasco. Had toets 1 gedrukt voor nederlands maar kreeg een engelstalige aan de lijn,ik vroeg naar een nederlandstalige maar kreeg deze niet. Het werd nog erger want ze zei dat ik het product via bol.com had gekocht,wat niet zo is. Toen ik dit zei schakelde ze me eindelijk door en kreeg een zeer vriendelijke nederlandstalige man aan de lijn en hij heeft me goed geholpen. Heb ondertussen al veel problemen met dit product als die zich blijven voordoen binnen 30 dagen overweeg ik om de autoradio terug te sturen.

Product voldoet aan verwachtingen, snel geleverd!

Alles echt prima. Het zou nog fijner zijn als het tijdstip van leveren wordt aangegeven, niet alleen de datum.

Top product en excellente service

Heel tevreden. Eenvoudige bestelling, snelle levering, Top product en excellente service

Alles volgens afspraak goed geregeld allemaal

Het enigste probleem is de grote verpakking voor zo’n klein apparaatje. Verspilling van materiaal.

Goed product.

Besteld en volgende dag in huis. Goed verpakt en product ziet er goed uit. Werkt super en blij mee.

Kan Beter

Na betaling kreeg ik geen bevestiging, deze kwam 24 uur later. Per direct is veel beter.

Snelle en juiste levering

Heb bij andere firma’s anders meegemaakt geleverde stekker was meteen juist, bedankt

Prima camera snel geleverd

Makkelijke instalatie,

slim en snel

Fantastische, slimme en innovatieve producten en assortiment, die via de Caliber webshop heel snel worden geleverd.

Kwaliteit erg slecht

Ik heb een vergeelde oude kapotte verpakking gekregen en het artikel erin is helaad ook nog defect, na het aansluiten ervan alleen maar gekraak en het geluid is niet meer om aan te horen. Hierop een mail naar de klantenservice gestuurd en tot nu nog geen enkele reactie., wat een slechte service en bedrijf voor mij nooit meer!

Hi Michel, Ik zie dat je het product op 23-08 hebt ontvangen. Wij hebben daarna geen mailtje kunnen vinden van jou, dus ik ben bang dat er iets is misgegaan. Zou je nogmaals willen mailen naar [email protected]? Dan weet ik zeker dat mijn collega's van de supportafdeling jou daar verder kunnen helpen. Alvast bedankt! :)

Snelle en accurate service. Website mag beter.

Prima afhandeling van de opdracht. Echter geen directe terugkoppeling na invoeren van de opdracht. Zoekfunctie website werkt niet echt lekker. Via de interne zoekfunctie was het product dat ik bestelde niet te vinden, wel via Google!

Goede producten, mooie website en korte levertijd.

Duidelijke website met goed rond omschrijving van de producten. Producten komen overeen met de beschrijving, na korte levertijd waarbij je duidelijk op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling

Fijn product snelle service

Zie mijn sterrenhemel

Simpele, goede wekker

Een simpele wekker die precies de functies heeft die je zoekt. Een helder en duidelijk afleesbare klok (die dimbaar is), eenvoudig in te stellen wekker en een snooze-functie. Het alarm is een heldere en harde 'piep'-toon. Suggestie voor verbetering van het product. Meerdere geluidsniveaus van het alarm (zacht - medium - hard) zodat je zelf het volume kan instellen.

Prima prijs kwaliteit. Snelle levering. Orderbevestiging kwam later.

In principe alles goed. In het weekend besteld en toen geen orderbevestiging of iets via mail gehad. Pas op maandag bericht. Automatische orderbevestiging zou handiger zijn.

Gewoon goed

Alles netjes geregeld

Mooi handig apparaat, blij mee!!

snel geleverd en keurig verpakt

snel geleverd en keurig verpakt

Práchtige service

Antenne besteld voor Caliber radio na advies, deze gemonteerd en mijn "DAB ontvangst-probleem" is opgelost. Nog wat vragen gesteld in dit kader en daar onmiddellijk een explicerend antwoord op gekregen per e-mail; Chapeau !

Slechte bediening

Handleiding is in microscopisch kleine lettertjes. Kleuren niet instelbaar. Pre sets dab lukken niet.

Goed product

Product is super . Werk waar ik hem voor gebruik .

Mooi ontwerp, goed materiaal en prima geluid voor deze prijs!

Kortakker 10 4264AE Veen