Fantastisch!!!!!

Ik was met mijn vriendin in Alkmaar in uw prachtige stoffenzaak. Gelukkig bestaat deze nog. Een mooie blouse voor mijn dochter gemaakt. Twee stalen zonder kosten ontvangen. Helaas bleken deze niet geschikt voor het doel. Maar wel een keurige verzorging en e-mailberichten ontvangen. Echt geweldig. Ga zo door zou ik zeggen.

Duidelijk en zeer overzichtelijk

Zie hierboven

Gewoon goed.

Goed verzorgd

Perfecte stof snel in huis

Stof voldoet aan verwachting, bestellen was gemakkelijk. Snelle levering (ondanks Koningsdag) en heldere communicatie. Ga zeker opnieuw bestellen.

Mooie stof, redelijk geprijsd en snel geleverd

In Arnhem kan ik, behalve op de markt, geen stof meer kopen. Even naar Alkmaar gaan is geen optie. Dus de mogelijkheid om stof te kopen online was een prima mogelijkheid om deze winkel te leren kennen. En wie weet reis ik toch een keer naar Alkmaar.

Dat ze op tijd dingen inleveren

altijd goede stoffen en service

Al diverse keren stof besteld en steeds naar tevredenheid

Ben heel tevreden met bottger stoffen

Snelle service goede stoffen ben tevreden.

De service, om stofstalen te ontvangen is heel fijn!

Binnen een week stofstalen in huis. Door die stalen weet je precies, hoe de kleur en structuur van de stof is en kun je vol vertrouwen bestellen.

Goede en snelle levering

Alleen jammer dat 2 dagen na dat ik mijn bestelling kreeg een korting was van 10%.

Uitblinker in assortiment, kwaliteit en service

Lang gezocht naar een leverancier die goede kwaliteit stoffen kan leveren voor een redelijke prijs. Dit is de winkel die ik zocht! Snelle service, meedenkers, en hele mooie stoffen. Een aanrader!

Mooie stoffen, snel geleverd met de facturen, helemaal prima!

keurig en snel geleverd

betrouwbaar adres

Snelle levering en goede kwaliteit en prijs verhouding.

Bij vragen via het contactformulier werd er snel persoonlijk contact opgenomen. Zeer tevreden over.

Snelle levering naar België, zeer verzorgd.

Prima stoffenzaak

Er is een ruime keuze aan stoffen. De afhandeling van de bestelling was snel en goed uitgevoerd.

kwaliteit, niet duur,snelle levering

ik ben zeer tevreden

Prachtige stof uit italie

Snelle en keurig ingepakt

Mooie stoffen

Goede website en service

Geweldig dat je gratis stalen (max. 6) kunt aanvragen. Duidelijke website en veel keuze in goede kwaliteit stoffen. Goed georganiseerd. t is even wennen met zoeken, de keuze is reuze!

Gewoon heel erg goed en al heel erg lang!

Het feit dat mijn moeder altijd stoffen bij Bottger kocht en ik, ondanks verhuizing naar de provincie Utrecht , nog altijd graag bij jullie koop zegt, denk ik, meer dan genoeg...

Veel keuzes in stoffen / goede kwaliteit en de meeste stoffen goed betaalbaar De bestelling komt binnen een enkele dag

Snelle levering, goede service, mooi produkt

Huigbrouwerstraat 7 1811BJ Alkmaar

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.