is heel goed.

Hoewel het lastig is om stoffen via internet te kopen, is het bij Böttger prima in orde. Gratis een staaltje sturen is fantastisch, ondervond ik gisteren, de kleur viel me tegen en heb gekozen (zonder staal) voor een andere kleur. Ik zie wel of het naar mijn zin is. Geen verzendkosten draagt bij aan bij voorkeur bij Böttger bestellingen te doen.

Levertijd was een week, maar heel blij

Heel blij met de stof. Van goede kwaliteit en mooi gesneden. Ik had ook gevraagd of ze bijpassende garen uit konden zoeken (was een optie op de site) en het matcht mooi met de kleur stof. De levertijd was wel een week maar kan gebeuren door drukte.

Prachtige stof

Ik heb een hele mooie stof mogen ontvangen, ben zeer tevreden Ook over de levertijd die weer snel was

Mooie site om te zoeken naar stof e.d.

Prima service en snelle levering

Fijne stoffenwinkel

Ik bestel altijd online. Dat krijg ik meestal enkele dagen later keurig verzorgd binnen.De kleur op de foto’s is niet altijd even goed Mijn laatste staaltje week heel veel af van de foto Heel jammer want het was ook mooi maar voor mij te donker Maar goed dat ze de moeite voor je doen om een gratis staaltje te sturen.Ik ben een zeer tevreden klant.

Heel tevreden!

Mooie stof en kleur. Ook heel blij met de vervoerder. Ik hoefde er maar een uur voor thuis te blijven. Kwam precies op tijd.

Vlotte afwerking van de bestelling

Mooie stoffen

Hele mooie stoffen groot assortiment. Mijn zus raadde me Bottger aan. Gratis verzending bij €30.- dat is echt een goede service. Minpunt, week na mijn bestelling nog niets gehoord dus mail gestuurd en toen werd het pakje verzonden, dus 9 dagen geduurd. Dat doet me wel nadenken volgende keer.

Uitstekende zaak.

Heel mooie stoffen in diverse prijsklassen. Snelle levering, prima service en vriendelijke mensen. Bovendien een overzichtelijke website.

Dat ik een gratis staal kon bestellen is echt fantastisch!

Fantastisch!

Goede service en makkelijk bereikbaar.

Geweldig geholpen.

Jullie zijn altijd vriendelijk en helpen uitsyekend

Klant vriendelijk

Goed gericht naar de kant toe.

Precies de stof waarop ik hoopte.

Snelle levering, mooie stof wat betreft kwaliteit en kleur. Ik ben benieuwd hoe de stof in de praktijk bevalt.

Grote keuze en overzichtelijk.

Mooie stoffen. Overzichtelijke webshop. Steeds verzorgd en snelle bezorging. Ik ben tevreden.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en Snelle afhandeling

Staal aangevraagd, staal aangekregen

Snelle en gratis service !!

De bestelling van 2 stalen werden binnen een aantal dagen als brievenbuspakketje bezorgd. Zelfs de portokosten worden niet in rekening gebracht !!

Vlot en accuraat

Mijn bestelling werd super snel verwerkt en verzonden, de verzendtijd duurde wel wat lang (9 dagen). Had een vraag achtergelaten bij notities en bij de bestelling zat een brief met duidelijk antwoord. In het algemeen zeer tevreden.

Snel en zorgvuldig

Prima levering

Een bezoek aan deze stoffenwinkel is altijd een feestje met al die mooie stoffen

super

snelle levering.

Patroon zeer duidelijk van burda.Verzending ook snel.

Contact en verzending vriendelijk en snel

Zeer goed prachtige stoffen en een zeer prettig telefonisch contact keurig verzonden

Een stoffenzaak waar alle andere zaken een voorbeeld aan kunnen nemen

Snelle levering goed product

Zoals boven

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.