Goed en snel

Netjes verpakt met aandacht zo lijkt het een cadeautje.

Gewoon goed

Mooie stof en snel geleverd

TOP winkel!

Mijn bestelling was na een week nog niet geleverd. Nadat ik een mailtje had gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef kreeg ik dezelfde dag een reactie met de excuses en werd mijn bestelling direct verstuurd. Inmiddels de bestelling ontvangen, ik helemaal blij. Prijs - kwaliteit verhouding van de stoffen is heel goed! Böttger blijft voor mij een TÓP winkel.

Heel goed!

Snelle levering!

Prima functionerende website en levering/afhandeling

Het zoeken naar diverse stoffen en de meest geschikte toepassing ervan is simpel. Het gaat niet alleen om het leuke plaatje maar om de extra informatie die je nodig hebt om te kunnen kiezen. De afhandeling en betaling van de inhoud van de winkelwagen zijn helder en de levering via PostNL als brievenbuspakje was ook erg handig.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering.

Slecht

Stof scheef afgesneden waardoor tekort!

Snel en makkelijk contact! Gratis stofstalen, erg fijn!

Veel keuze, snel reactie op een vraag en stof word vlot verstuurd. Het zo helemaal compleet zijn als je meteen kan zien wat de passende garen/ritsen zijn bij de desbetreffende stof!

Zeer Tevreden

Vraag is naar tevredenheid afgehandeld en opgestuurd.

Kwaliteit en snelheid van leveren zijn prima

Levering per ommegaande, mooie service met proefstukjes

Zeer tevreden.

Goede snelle service en supermooie stoffen

Goede service,supermooie stoffen

Goed materiaal niet te worm niet te pluizig ben groot fan van visgraat wol tweed ik draag het als een great kilt en heb al veel kijkers gehad en er naar vroegen top

Prima stoffen en snel geleverd

Grote keuze in stoffen en vooral snelle levering. Ook nog gratis fashion nieuws dank u wel

Snelle levering en goede service. Toen bleek dat er een weeffout in de stof van mijn bestelling zat en ik telefonisch klaagde is mij keurig een nieuw stuk stof toegestuurd. Echt geweldig.

Goed verpakt en snel geleverd

Na een vraag kreeg ik meteen antwoord en zij denken met je mee. Goede service en correcte, snelle levering.

Attent, behulpzaam, zeer klantvriendelijk

Wat een fijne zaak ze denken met je mee. Zonodig rekenen ze je telefonisch voor hoeveel stof je nodig hebt. En dan niet in de laatste plaats hun mooie stoffen. Proeflapjes sturen ze zonder iets in rekening te brengen, top!

Altijd mooie stoffen

Jullie hebben mooie stoffen. Ik hoop dat ze niet al te duur worden. Soms lastig om te kiezen, omdat je ze niet kunt voelen. Korting als je een foto maakt van het kledingstuk dat je hebt gemaakt is mij nog nooit gelukt om een foto op te sturen, weet niet hoe.

fantastisch

Een heerlijke webshop en winkel met de meest mooie en prachtige stoffen.

Goed, correct en duidelijke communicatie.

Deskundige medewerkers

Ik ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van geschikte stof en versierselen voor een jurkje voor mijn kleindochter. Jullie hebben een prachtige collectie stoffen. Het is heerlijk om daar tussen te kijken!

mooie stoffen

prima service

Grote samples

Grote samples dan heb je een goede kijk op de stof

Ik ben heel blij met deze winkel

Veel verschillende prachtige stoffen. Snelle levering en bij langere leevertijd wordt je gebeld. Heel fijn om hier stoffen te bestellen.

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.