Prima snel goede keuze

Precies wat ik zocht. Duidelijke site. Veel keuze. Snel geleverd.

Prima service als je niet zeker bent of je het wilt kopen

Fijn dat je eerst kan voelen/zien wat voor stof het is

Fijne internet stoffen winkel. Enorme keus. Prijs/kwaliteit goed. Proeflapje zelfs gratis opgestuurd.

Kwaliteit van de stoffen over het algemeen goed.

Het zou fijn zijn om de stoffen ook op een model te zien. Je kunt niet altijd de grote van de patronen op de stoffen zien. Kleur klopt meestal wel.Burda stoffen zijn soms te duur in verhouding tot kwaliteit.

Ik had 3 staaltjes besteld en die waren snel in huis.Zodra mijn patroon uit italie binnen is plaats ik een bestelling,want ik heb mijn keus kunnen maken.

Prachtige kwaliteit stoffen

Prachtige stoffen, wel handig als in de webshop het gewicht word vermeld. Krijg je een beter beeld van de dikte van de stof!

Een duidelijke internetsite

Als je een stofje besteld, zijn het ook de kleuren die staan zoals op de website. Snelle levering...is zeker beter geworden.

Snelle en goede service

We kregen de stofstaal gratis en heel snel opgestuurd. Helaas was het net niet de juiste kleur, anders hadden we hier zeker direct besteld. Ik blijf deze winkel in mijn favorieten houden, hele fijne zaak!

Gratis een aantal staaltjes gekregen

Omdat ik het lastig vind om stoffen te kopen zonder ze echt te zien en te voelen heb ik gevraagd om stoffen staaltjes. Die heb ik gratis, zelfs zonder verzendkosten ontvangen!!

Mooi stof

Zie boven

Helaas was de stof verl dunner dan ik verwacht had, ook gezien de prijs, hoe kunnen jullie dat duidelijk op de site zetten?

Veel keuze, ook in de luxere stoffen. Ook de service en klantvriendelijkheid is perfect. Ik moet er een uur voor reizen terwijl er bij mij om de hoek een stoffenwinkel is. En bij m’n volgende naaiproject, doe ik dat weer.

Netjes en snel

Goed verpakt en snelle levering

Mooie stoffen

Wanneer ik stof nodig heb kijk ik altijd bij Botcher. Daar kan ik altijd slagen de stoffen zijn van goede kwaliteit. Hetbis ook mogelijk om eerst een staaltje aan tevragen

Halve bestelling ontvangen

2 bestellingen gedaan, 1 kwam netjes op de afgesproken dag en de andere tot op heden niet ontvangen. Ook wordt er op de mail niet gereageerd :(

Kwalitatieve stoffen

De stofjes zijn altijd zeer zorgvuldig verpakt , zijn ook altijd mooi afgesneden en vooral recht afgesneden . Wat misschien op de website nog makkelijker zou zijn is een verwijzing naar de stofjes die bij elkaar passen

Отлично

Очень хорошие выкройки, быстрая доставка.

Prachtige stof, voldoet aan verwachting, snel geleverd in kleine verpakking !

Echter in de stof zat n kleine ladder, heb contact opgenomen met Bottger.

Prima service, mooi verzorgd pakket.

Wauw

Wat een mooie stof

Mooie collectie modestoffen

Mooie collectie stoffen, vooral de Italiaanse. Snelle verzending van proeflapjes en bestellingen.

Super snelle levering van mijn bestelde product. Komen afspraak na. Goed verpakt. Extra service ontvangen.

Kwaliteitsstoffen

Fijn,dat de stoffen uit Burdastyle bij Bottger te koop zijn.

Prachtige stoffen, topzaak

Bij Böttger vind je prachtige stoffen en een enorme keuze. Jammer alleen dat er nog maar zo weinig goede coupeuse te vinden zijn om echt mooie kleding met die stoffen te maken.

Superfijne stoffenwinkel

Bottger Stoffen heeft mooie stoffen en ook veel nieuw aanbod. De verzending gaat in de meeste gevallen snel, soms eens een keer iets langzamer maar dat is uitzondering. Contact met de winkel gaat ook soepel. Hele fijne winkel!

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.