Alles prima in orde

Snelle verzending en alles prima in orde.

Zeer ruime keus aan stoffen, praktische indeling.

De bestelling wordt ook snel verstuurd.

Levering was erg laat.

Levering erg laat. Ik heb gebeld waar het bleef "ja sorry dat is een nabestelling". Okay leuk, maar laat met mij even weten, doe bijvoorbeeld een mail met de verwachte verzenddatum. Vriendelijke meneer aan de telefoon, bestelling uiteindelijk toch ontvangen. Het patroon is mooi maar alleen in het Engels en Frans. Had het fijn gevonden als dit duidelijker was op de site.

Goede kwaliteit en perfecte service.

Goed telefoon contact gehad en snelle service.

alles naar wens

De stof was mooi van kwaliteit. het motief was goed te zien, en de kleuren kwamen goed uit. Alleen het wit in het patroon was wat minder, was meer een licht tintje

Snel, accuraat en kwalitatief goed

Staaltjes aangevraagd van 100% wollen stof. Binnen 3 dagen in huis. Prachtige stof! Ga ik zeker bestellen.

altijd goede ervaring

deze keer alleen stalen besteld; kwamen prima aan met op elke staal het nummer.

Prachtige gekleurde stoffen

Ziet er goed uit,mooie kleuren. Ben benieuwd hoe de stoffen zich houden.

Een heel mooie stof,netjes verpakt,winkel graag bij brottger.

Prachtige stoffen,mijn winkel

Voldeed aan mijn verwachting

Goed materiaal. Goede prijs

Besteld mooi aangekomen en de juiste keuze gemaakt van stof op een afbeelding.

Patroon goed, levertijd veel te lang

De patronen zijn goed, aangezien ze niet overal patronen in grote maten hebben bestel ik ze dan toch hier ondanks de lange levertijd. Voor een patroon dat op voorraad is een levertijd van 2,5 weken is echt te lang.

Vond dat het opsturen van een patroon wel wat aan de lange kant..

Goede webshop en mijn bestelling werd snel bezorgd.!

positief

vriendekijk, goede kwaliteit, goed advies

Goede kwaliteit én service.

Goede kwaliteit stoffen. En, wat ook heel belangrijk is, goede communicatie in geval van problemen met bezorging.

Mooie stoffen en goede service

Bottger Stoffen verkoopt heel veel mooie stoffen, je pakketje wordt ook netjes verzonden waarbij de stoffen nog extra zorgvuldig in vloeipapier worden verpakt. Het helpt mij bij het uitkiezen van een stof met dessin ook dat er op de website vaak een foto staat van een kledingstuk gemaakt van de betreffende stof. Zo zie ik heel duidelijk hoe groot het dessin zal zijn. Wanneer er geen foto is van een kledingstuk zijn er foto's met een liniaal naast de stof, dat is ook behulpzaam. Echt een fijne winkel!

Mooie stoffenwinkel

Mooie stoffen, overzichtelijke website, veel keuze, ook in papieren patronen

Fijne complete winkel

Geweldig mooie stoffen in assortiment, goede weergave op de site.

Zending is thuis afgeleverd, alhoewel ik een ophaal punt had opgegeven

Klantvriendelijk en attent

Via internet een bestelling gedaan met een vraag daarbij. Direct daarop kreeg ik het antwoord. Super!!!!

top!

Hele goede service, snelle levering, mooie stoffen

Goede website/ kleuren kloppen goed

Fijn om thuis stof te kunnen kiezen. Omschrijving van de stof is ook duidelijk

Goed maar langzaam

De levering duurde erg lang, bijna twee weken. Maar dat kan ook door de bezorgdienst komen. Verder is het goed aangekomen. Tip... Het artikel in een kartonnen envelop versturen.

Bedrijfsgegevens

Huigbrouwerstraat 7 -9

1811BJ Alkmaar

0722-010223

[email protected]

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.