Bij de stalen zat een overzicht met de artikelnummers. Heel praktisch en klantvriendelijk.

Goede service; gratis stalen!

Erg fijn dat je gratis stofstalen kunt bestellen. Ook fijn dat de stalen redelijk groot zijn zodat je de stof echt kunt voelen. Levering duurde helaas wel wat lang. Maar hier was voor gewaarschuwd.

Het is fijn om een proef lapjes te krijgen zo ku je zien wat je beteld

Ik moet bestelling nog plaatsen maar heb in het verleden al evaring die was goed

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Goed.

Helaas is de info over stofadvies en hoeveelheid stof van het gekozen patroon niet te vinden op de website. Dus moet ik tweemaal een bestelling plaatsen, omdat ik na bezorging van het patroon daar pas mee aan de slag kan.

Mooie stoffen goede service

Ik krijg mijn bestelde stof mooi verpakt…..net een cadeau van de stoffen zaak. Ze hebben mooie stoffen ben er blij mee. DANK JULLIE WEL Een tevreden klant.

Top.

Snelle levering. Goed verpakt. Prachtige stoffen.

Snelle levering en goede klantenservice

Kwaliteit stof.

Het is fijn dat je blindelings kunt vertrouwen op de kwaliteit van de stof. En op de goede service. Hartelijk dank hiervoor. Carla Baaijens.

Leuke patroon

Makkellijke website weg wveel keuze. Was snel bezorgt

Zeer mooie stoffen. Zeer snelle levering

Ik bestel altijd online. De stoffen die ik tot nu toe besteld heb zijn prima. Ik ben ook fan van de Italiaanse collectie. Ik hoop in de toekomst toch de winkel eens te kunnen bezoeken .

Netjes advies gehad over de mail. Stof was netjes verpakt.

trage levertijd

Bestelling was netjes verpakt. Levering duurde wel bijna 2 weken. Er werd nergens een levertijd gecommuniceerd tot de bestelling ingepakt was en verzonden. Als ze vooraf hadden aangegeven dat het 2 weken zou duren had ik daar rekening mee kunnen houden. Wel zewr veel keuzen in producten.

Goed maar te traag

Deze keer had ik 2 stalen besteld. Mooie grote stalen, maar het duurde een volle week voor ik ze had. Gelukkig gaat het meestal sneller bij Bottger.

Mooie makkelijke website met mooie stoffen.

De stoffen zijn altijd van goede kwaliteit, prachtige stoffen.

heel goed!

heel snel een mooi patroon!

Mooie stoffen. Uiteindelijk positieve ervaring

14 dagen na mijn bestelling nog niets vernomen. Dank zij een mailtje aan de klantenservice ontving ik mijn bestelling twee dagen later en een mail met verontschuldigingen en een extra stuk stof. Dus uiteindelijk alles in orde. Spijtig dat ik eerst zo lang in het ongewisse was.

Mooie stoffen en vriendelijke afhandeling

Bestelling werd wat laat bezorgd, maar dat was van tevoren kenbaar gemaakt

Ben goed geholpen

Mooie stoffen

Mooie stof, keurig verpakt

Fijne webshop!

Veel variatie in stoffen makkelijk te bestellen en opvragen van verschillende staaltjes van stoffen!

De betaling is te gecompliceerd. Ik zou graag direct via Ideal betalen en niet via een aparte overschrijving met betalingskenmerk

Weten waar ze me bezig zijn

Alleen een beetje slordig om dat een besteld stofje waarschijnlijk uitverkocht was , maar toch nog op de site stond, zodat de levering van dat andere stofje wat laat was. , maar het is een prachtig stofje.

Mooie stoffen. Prachtig dat er staaltjes worden toegestuurd

Prima. Een tip vaneen klant op afstand. Indien mogelijk fie de stoffen dan uiterlijk de woensdag op de “post” dan worden ze op vrijdag bezorgd. Nu op donderdag overgedragen aan de bezorger maandag bezorgd. Met vriendelijke groet. Erna luiten-Koot

Huigbrouwerstraat 7 -9

1811BJ Alkmaar

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.