Altijd mooie stoffen

Jullie hebben mooie stoffen. Ik hoop dat ze niet al te duur worden. Soms lastig om te kiezen, omdat je ze niet kunt voelen. Korting als je een foto maakt van het kledingstuk dat je hebt gemaakt is mij nog nooit gelukt om een foto op te sturen, weet niet hoe.

fantastisch

Een heerlijke webshop en winkel met de meest mooie en prachtige stoffen.

Goed, correct en duidelijke communicatie.

Deskundige medewerkers

Ik ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van geschikte stof en versierselen voor een jurkje voor mijn kleindochter. Jullie hebben een prachtige collectie stoffen. Het is heerlijk om daar tussen te kijken!

mooie stoffen

prima service

Grote samples

Grote samples dan heb je een goede kijk op de stof

Ik ben heel blij met deze winkel

Veel verschillende prachtige stoffen. Snelle levering en bij langere leevertijd wordt je gebeld. Heel fijn om hier stoffen te bestellen.

Fantastisch assortiment en goede service

Böttger is de winkel waar ik traag heen ga (helaas nog nooit in het “echt”) zeker ook als ik een mooie kwaliteit stof wil. Ze hebben een enorm groot assortiment, dus er is veel om uit te kiezen. Voor vragen over de stof of voor een vraag over welke voering bv het beste erbij past, kun je altijd bellen of mailen. Wat ook heel fijn is, is dat je altijd (gratis!) stofstaaltjes kunt bestellen van stoffen die je eerst wilt zien voor je ze bestelt.

Mooie stoffen

Keurig ingepakt met als verrassing een gratis patronenblad

Niet tevreden

Op 14 maart bestelling geplaatst. Op 20 maart gebelt of het al verzonden was. Hoorde toen dat 1 artikel niet voorradig was, dat kan gebeuren. Als dat ( naainaalden) binnen was, zou de bestelling verzonden worden. Werd 2 dagen later gebeld dat ze nog steeds niet binnen waren, maar omdat ik het naaipatroon nodig had zou de bestelling gedeeltelijk verzonden worden. De naalden zouden later komen. Op 23 Maart werd idd het patroon bezorgd. En vandaag 4 april wacht ik nog steeds.op mijn naainaalden

Geweldige service!

Nogmaals eerst een staal besteld (dit doe ik vaker) deze ontvang je gratis. De staal is altijd groot genoeg (oftewel royaal) om de kwaliteit, de kleur en de soepelheid (tastbaar) van de stof te kunnen beoordelen.

Viel tegen

Heb een maand moeten wachten op m,n stofjes dus de beoordeling valt tegen

Prima verzorging

Keurig verpakt en snelle levering

Super stoffen

Geweldig hele fijne klanten service

Superstof

Deze stof is precies zoals de stof van studio Annelies, waar ik ook een paar kledingstukken van heb. De échte Italiaanse travelstof Naait fantastisch. Wel elastisch garen van gütermann ( geel klosje) gebruiken!

Heel snelle levering van kwaliteit stof ontvangen. Wel dacht ik dat de kleur donkerder was. Maar ok. Ik ben zeer tevreden. Ook de prijs valt goed mee.

Prima vlotte service

Vlotte No nonsens service. Erg tevreden over knipstalen service omdat je op scherm niet altijd een goede indruk krijgt

Heel fijn dat je staaltjes kan aanvragen, voordat je stof gaat kopen. Goede service, prachtige kwaliteit van de stoffen.

Vlotte verzending van de bestelling

Prima! Snelle ontvangst van de bestelling.

Ziet er goed uit.

Zeer goed, snelle en correcte levering

Zij verkopen het merk voeringstof wat ik wilde hebben. Aangezien ik te ver weg woon om even langs te gaan heb ik gebeld en aan de hand van het kleurnummer van het garen hebben ze voor mij de meest passende kleur voeringstof uitgezocht. Perfect!

Zeer tevreden over de stoffen en de levering.

Wanneer ik opzoek ben naar n mooie stof dan kom ik steeds uit bij Böttger. Wat n prachtige stoffen hebben ze! Ik woon niet in de buurt dus bestel mijn stoffen online. De stoffen worden keurig verpakt en zijn snel geleverd. TOP!

Snelle correcte levering

Mooie stoffen- ruime keuze/ vriendelijk- ook bij bestelling online- snelle levering

De stof was scheef afgeknipt, daardoor 10 cm verlies.

Snelle levering en netjes verpakt. Alleen de stof was wel heel scheef afgeknipt, Daardoor verloor ik 10cm stof . Jammer!

Snelle goede service

Dit is de eerste keer dat ik stof en een patroon besteld heb bij Böttger . Helaas alle 2 de artikelen fout , toen heb ik gebeld , alles kon terug en bij de volgende bestelling zou ik het goede patroon gratis krijgen . Ik heb weer stof en voering besteld , binnen 3 dagen was alles er incl. het patroon . Alles was volgens de factuur geleverd . Ik ben erg tevreden.

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.