goed product en snel geleverd

duidelijke website, goede producten en snel geleverd

De bestelling is snel en zeer netjes verstuurd.

Heel tevreden

aankoop n.a.v. staaltje

Ik werk al 3 jaar samen met de winkel. Erg blij!

Geweldige winkel! De stoffen zijn van hoge kwaliteit. Het assortiment is met artistieke smaak geselecteerd. Ik spreek mijn bijzondere dank uit aan het management en het hele creatieve team van de winkel!

Kwaliteitsvolle stoffen

Goede website, duidelijke foto's en info. Zeer tevreden over de stoffen.

Goede service, en blijven contact houden met de klant wanneer de bestelling zal aankomen.

zoals boven vermeld, alles volgens de goede verstandhouding. Heel betrouwbaar, en dat je alles op papier doorkrijgt via een mail als bewijs. Ook wanneer de bestelling vertraging heeft word dit op tijd doorgegeven.

mooie kwaliteitsstoffen maar zoek- en filterfunctie kan een stuk beter

mooie kwaliteitsstoffen, goede foto's, maar zoekfunctie kan een stuk beter. Ik mis een filterfunctie.

Uitstekende service! Snelle bezorging

Prima en snelle bezorging

Prima bedrijf

Bestelling gedaan, daarna snelle levering. Mooie stof

mooi stoffenaanbod van goede kwaliteit

een pluspunt zijn de staaltjes zodat ik op afstand de kwaliteit kan beoordelen en niet heel België moet rondrijden voor stof.

Heel tevreden!

Bestelde patronen zijn helemaal naar wens, de verpakking zag er ook super netjes uit, heel netjes ingepakt! Top.

Naar verwachting

Snel geleverd, stof zoals op de foto!

Verzorgde bestelling, duurde wel lang

Op 21 januari heb ik mijn bestelling geplaatst. Het pakketje kwam compleet aan op 30 januari. Jammer dat het zo lang duurde. Ik had in het tussenliggende weekend graag al de materialen in huis gehad om aan de slag te kunnen. Wel fijn dat de winkel een staaltjesservice heeft.

Kwaliteit goed, service kan sneller

Soms moet ik best lang op de stof wachten. Het is ook soms moeilijk om de dikte te bepalen. Er staat wel bij hoe zwaar de stof is, maar je hebt dan geen referenties, dus het zegt je weinig.

Zeer goed!!

Het zoeken, zo makkelijk en je krijgt een goede kijk op de stoffen. Ook fijn dat je weet waar het geschikt voor is. Broek een rok ect. In een zaak komt het vaak op mij af en kan ik niet makkelijk kiezen. Heb het plezier in naaien weer terug.

Fantastische zaak

Vele mooie stoffen en patronen gekocht. Kom al vele jaren bij Bottger. Zeer prettige zaak. Alleen ze hebben zoveel stoffen dat je er hebberig van wordt.

Ik ging mijn bestelling ophalen in de winkel, daar wisten ze niet dat het betaald was, dat was apart.. Stond gewoon betaald met iDeal bij. Verder prima .

Pppp

Een paar maal gebeld over stofinformatie.

goede communicatie

Nemen direct contact met je op als er iets niet op voorraad is.

Geweldige winkel

Prachtige stoffen, zeer gevarieerd. De service die gegeven wordt is zeer goed. Zeker de morite waard om hier je stoffen en fournituren te bestellen.

Geweldige stoffenzaak

Een enorme keuze aan stoffen in alle prijsklassen. Duidelijk staat bij de stof omschreven uit welk materiaal de stof bestaat alsmede de breedte, waar de stof voor geschikt is. Ook voor de fournituren en patronen is Bottger het juiste adres.

Overzichtelijke website, prachtige stoffen, super service!

In coronatijd voor het eerst via website stoffen besteld. Kreeg het mooi aangeleverd met juiste kleur garen erbij, mooie stof, kortom: tevreden klant erbij. Tijd niet genaaid maar nu weer enthousiast en Böttger weer opnieuw ontdekt!

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.