Mooie kwaliteit stoffen en snelle levering!

Mooi divers aanbod stoffen en snelle levering. Er was een probleem bij mijn levering maar dat is super snel weer opgelost! Heel fijn!

Keurige afhandeling van bestelling

Gelukkig niet via DHL maar netjes via Postnl

Grote sortering patronen

Ik zocht een simpel patroon van een jurk om mijn kleindochter te leren naaien. Bijna nergens te vinden maar Bottger had het gelukkig.

Keurige levering van wat ik besteld had

Heel fijne ervaring met deze webwinkel

Mijn ervaring was prima

Op de website kun je op een makkelijke manier je stof zoeken en bekijken. En de afhandeling van de bestelling verliep gesmeerd.

eerste keer on line stof besteld, ook waarschijnlijk de laatste keer.....

lastig om online nam een plaatje te beoordelen of en stof is zoals je hoopt dat het is. Dus altijd een staaltje bestellen. Had ik niet gedaan, kreeg mooie lap, maar totaal ongeschikt voor het doel waarvoor ik het gekocht had.

Prima 9

Laatste bestelling is echt top . Kleur komt overeen met de foto. Mooie verpakt eerdere bestelling , altijd tevreden . Bezoek aan de winkel goed.

mooie stof

mooie katoenen ribcord, ik heb de stof al gewassen en ga er binnenkort iets van naaien.

Goed,

Had stalen aangevraagd en binnen 2 dagen ontvangen. Super service ik ga vandaag . Heerlijk om eerst even de stof te voelen !

Goede ervaring.

Tot nu toe is alles wat ik besteld heb naar mijn zin,ook al kun je de stofjes niet even voelen.

Heel erg tevreden

Mocht je iets vergeten zijn ,ook telefonisch staan ze je te woord.

Keuze uit een enorme hoeveelheid stoffen .

Aangezien ik niet mobiel ben en op leeftijd kan ik nu rustig alles overzien en een bewuste keuze maken.

Prachtige stoffen

Bij deze webshop vind ik meestal de mooiste stoffen. Het is niet voordelig, maar dan heb je wel iets bijzonders. De levering is snel, correct en met zorg gedaan.

Mooie stof en snelle levering

De kleur van de stof is zoals op de foto. Makkelijk bestelproces en snelle en correcte levering.

Mooie stoffen snelle verzending

De stoffen die ik heb ontvangen zijn precies zo als ik had verwacht en van goede kwaliteit! De verzending was ook heel snel zodat ik meteen aan de slag kon!

Zeer tevreden. Zowel over de kwaliteit van de stoffen, het mooie aanbod, bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Voor mij is hé de enige plek waar ik online stoffen koop. Ook de optie om staaltjes te bestellen is geweldig.

Geweldig goed

Hadden stof niet op voorraad, liet vervangende stof uitzoeken. Goede keuze, prima geholpen.

duidelijke site en bijhouden van waar pakket is

Zie boven. Eén kleine aanmerking: pakket zou op maandag in de brievenbus worden bezorgd. Ik dacht ik ben benieuwd, want de post wordt nl. (volgens mij landelijk) niet meer op maandag bezorgd, En inderdaad het werd dinsdag keurig met de post bezorgd. Deze keer geen probleem, maar voor iemand die daar wel op rekent ishet jammer.

Wat een service om een staaltje aan te kunnen vragen. Ik heb dat 2x gedaan. De tweede keer moest ik er een aantal dagen op wachten, het was druk. Daarna heb ik stoffen besteld, prima en snelle levering.

Geweldig goed

Je wordt enorm vriendelijk en bekwaam geholpen en geadviseerd.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en vlotte levering

Erg mooie stoffen

Böttger heeft erg mooie stoffen. Hierdoor valt mijn keuze vaak op deze webwinkel. Soms is de vervoerder anders dan op de website aangegeven.

Als ik iets bestel wordt het goed verzorgd en geleverd

Alles prima in orde

Snelle verzending en alles prima in orde.

Huigbrouwerstraat 7 -9

1811BJ Alkmaar

Over Bottger Stoffen

Wij zijn Böttger stoffenwinkel met een winkel in het centrum van Alkmaar en Online op Bottger.nl. Ons assortiment bestaat uit ruim 3.500 stoffen, 2.500 naaipatronen en 1.500 fournituren.