No nonsens

Gewoon bestellen en zo snel mogelijk leveren! Top!

• Nee

Correct, vriendelijk en toegankelijk

Goede ervaring

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

Snel, voldoende maar ook niet teveel communicatie.

Vlotte levering, sneller dan bij aankoop doorgegeven. Maandag om 17u besteld, dinsdag om 10u in de bus!

• Productkwaliteit

Fijne en snelle communicatie mbt mijn bestelling

Om mijn bestelling te retourneren heb ik contact gehad met de klantenservice, hele aardige en vriendelijke meneer die mij heeft geholpen door duidelijke instructies te geven en wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast ook snelle mail terugkoppeling ontvangen. Dank je wel!

Correct, eerlijk en transparant

Waren op zoek naar AED batterijen die vroeger aangekocht waren door een ander bedrijf en die blijkbaar moeilijk te krijgen waren. Jullie konden ze aan een correcte prijs aanbieden en bezorgden ook per kerende mail een offerte. Van daar dat de bestelling vlug geplaatst was. Goeie service.

• NVT

snelle service

Duidelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering

• Productkwaliteit

Snelle levering aan scherpe prijs.

goed snel, prima

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? geen

Topwinkel,snel en correct!!!!!

Topwinkel Snel Correct Zeer overzichtelijk

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Néé

De prijs van de mondmaskers is goedkoper dan ergens anders en de dag erna al geleverd ! Ik heb alvast reclame gelaakt bij mijn collega's.

• Productkwaliteit

Amateuristische gang van zaken!

Op vrijdag 19 maart een pleisterdispencer besteld. Op woensdag 24 maart een mail gestuurd wanneer ik de bestelling kan verwachten omdat ik nog niets ontvangen had. Op vrijdag 26 maart maar gebeld hoe het zit want er was niet gereageerd op de mail. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en werd terug gebeld dat het fout was gelopen en dat ik de bestelling a.s. dinsdag kan verwachten. Ik wacht af. Ik heb wel het idee dat als ik niet gebeld had ik niets meer had ontvangen ondanks mijn eerder verzonden mail. Dus niet professioneel wat ik wel had verwacht.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Ga zorgvuldig met bestellingen om, ook als de bestelling niet groot is.

Mondmaskers besteld en snel geleverd aan een mooie prijs. Zeer tevreden!

Mondmaskers besteld en snel geleverd aan een mooie prijs. Zeer tevreden!

Goede snelle levering

Omdat de mondkapjes die in Duitsland gebruikt moeten worden anders zijn als bij ons maar eens aan het zoeken gegaan. Bij Defibrion uitgekomen omdat die het goedkoopst waren. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

• Productkwaliteit

De levering van de producten was zeer snel en netjes verpakt. Jet product is zoals omschreven

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

Excellent value for money

My order arrived really quickly and was totally as expected.

Vlotte webwinkel

Doosje mondmaskers besteld, bestelling invoeren, betaling en levering ging vloten moeiteloos, de volgende dag keurig volgens afspraak geleverd. Product was ook prima verpakt en kwam dus onbeschadigd hier aan.

• Productkwaliteit

Voor het eerst hier besteld, de bestelling was niet compleet. Na telefonisch contact is dit zeer netjes opgelost.

• Productkwaliteit

Producten voldoet aan verwachtingen. Zeer netjes ingepakt voor verzending. Snelle levering

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Geen

Foutloos

Goed product en prompte afwerking en levering van het order

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk bestellen, vlotte levering en goedkoop wat wil een mens nog meer.

een vriendelijk team. vlotte levering, zelf toen een product niet meer geleverd kon worden werd mij een goed alternatief aangeboden, en dit keer werd het niet duurder maar zelfs goedkoper.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? de feedback na een mailtje van mij, dat miste ik, even gebeld naar Defibrion en ik werd vriendelijk verder geholpen.

Product is naar tevredenheid gebruikt

Goede aflevering en profijt naar tevredenheid gebruikt

• Productkwaliteit

Maakt waar wat het belooft

Er was een snelle levering, wat altijd belangrijk is. Het artikel is nog niet zo vaak gebruikt, maar het ziet er goed uit.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? nee

Uiterst tevreden

Snelle levering en uiterst tevreden over het geleverde product.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee, ga zo door; jullie zijn uitstekend bezig

À propos de Defibrion

Defibrion is specialist op het gebied van AED's en bedrijfsveiligheid. In de Benelux en Frankrijk zijn wij exclusief importeur van de HeartSine AED's. Daarnaast bieden wij ook AED's aan van o.a. PhysioControl. Wij onderscheiden ons door altijd een compleet pakket te leveren waarbij u van volledige service wordt voorzien. Daarnaast bieden wij de laagste prijsgarantie op onze AED's. Ons team van adviseurs en servicemedewerkers komt graag langs op locatie om de veiligheid op uw locatie te verhogen door een AED te plaatsen. Wij leveren onze AED's altijd inclusief installatie en instructie. Indien gewenst komen wij ieder jaar langs om uw AED te onderhouden. Naast AED's zijn de volgende producten in ons assortiment opgenomen: AED's, AED-kasten, evacuatiestoelen, brandblussers, rookmelders en EHBO-benodigdheden. Alle producten zijn uit eigen voorraad leverbaar en worden op de dag van bestelling verzonden.

Avis sur Kiyoh