Sehr schönes Fahrrad

Unser Sohn hat sich sehr über das Rad gefreut. Qualitativ ist es sehr gut. Es war auch nicht so schwer dieses zusammenzusetzen. Obwohl 95 Prozent zusammengebaut etwas übertrieben ist. Man musste schon ein bisschen werkeln. Aber nichtsdestotrotz sind wir alle sehr zufrieden. Kleine Anmerkung noch: Auch wenn es mittlerweile überall so ist, finde ich es doch ein wenig merkwürdig, dass man einen Fahrradständer extra bestellen muss und dieser nicht zur Grundausstattung gehört.

Not great

I purchased a bike for my kid. I subsequently got an email saying that the order could not be processed. I rang customer care and they said that no payment was received for the bike. I was left feeling like I had been scammed. The error was since rectified and the bike has been delivered to me in ireland.

• Would you recommend us? No

Geweldig daadkrachtig meedenkend oplossing gericht

Goede telefonische bereikbaarheid vriendelijk en duidelijk Fiets compleet en duidelijke beschrijving en met bijgeleverde gereedschap gemakkelijk te monteren. Voldoet aan al onze verwachtingen

In het weekend besteld. Op dinsdag werden de bestelde producten geleverd. Prima kwaliteit!

Mooie fiets, snel in elkaar

De bestelling verliep goed en snel. De fiets en verpakking zagen er top uit. De laatste onderdelen monteren was ook appeltje-eitje.

Parfait ! Sérieux, qualité, rapidité !

J’étais très satisfaite de mon achat. Vélo identique à la description, excellente qualité. Envoie très rapide.

Goede fiets voor het geld

Voor het geld heb je een prima fiets!

Mooie fiets maar met schade

Twee fietsen gekocht (tweeling). Grote kras (4-5cm) op 1 frame, ander frame beschadigde draad voor de bouten waardoor we deze opnieuw hebben moeten snijden. Voor die prijs 5 (duurdere leverancier) hadden we beter verwacht. Jullie vragen extra % wanneer betaald wordt met visa. Dit mag contractueel niet !!!

Beste Ivar, vanwege een systeemfout is de creditcard toeslag op u factuur terecht gekomen. Dit had niet mogen gebeuren. Wij zullen dit bedrag terug storten. Onze service afdeling neemt contact met u op.

Door foutieve bestelling mijnerzijds zeer vriendelijk telefonisch door de heer Kwakman te woord gestaan en probleem opgelost!!!!

We are very satisfied with our new bike, especially our 5 year old daughter.

Snelle levering goede kwaliteit

Na de bestelling werd de fiets snel geleverd. De fiets ziet er mooi uit en oogt van goede kwaliteit.

Erg tevreden

Na 2 dagen al de kinderfiets in huis. Zo in elkaar gezet omdat het 95% al fietsklaar was. Prachtige stoere en stevige kinderfiets. Wij zijn er erg tevreden over.

Goede service goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

A very nice experience

Long story short: promptness and professionalism.

Service sérieux

Expédition rapide et tracée avec beaucoup de rigueur. Commande conforme à l'annonce.

Prima step

Er is een prima step geleverd alleen jammer dat mijn vraag om op donderdag te leveren niet na is gekomen. Hij was er twee dagen eerder wat best lastig was omdat het een kado voor mijn dochter was.

Super snel bezorgd

Goeie kinderfietsen. Lekker licht in gebruik. Mijn zoon van 5 is helemaal gelukkig met z'n fiets!

Leuke fiets, montage niet heel eenvoudig

Mijn zoontje is er heel blij mee. Fietsje is wel zwaar (dat zijn ze allemaal in deze prijsklasse) en de montage is niet heel eenvoudig. Zeker het voorwiel monteren, waarvoor je de remkabel moet loskoppelen en daarna weer vast moet zetten en afstellen; dat zie ik iemand zonder ervaring niet zomaar doen. De bidonhouder is erg fragiel en was na 1 keer flesje erin zetten al gebroken.

Almost

Wszystko bardzo OK. Jedynie krzywo przyklejone logo na froncie rowerka dziecięcego . Reszta super

• Poleciłbyś nas? Tak

Fietsje had gebreken, goed opgelost door Volare

Op de website van Volare had ik de kinderfiets met een mooie korting gekocht. Dat de fiets in een zwaar beschadigde doos bezorgd werd, was te verwachten, aangezien het een outletartikel betrof. De fiets zag er tip-top uit, maar bleek uiteindelijk flinke mankementen te hebben. Die mankementen heb ik gelukkig kunnen verhelpen, omdat ik vaker aan mijn eigen fietsen sleutel. Gelukkig erkende Volare dat dit niet de bedoeling was en boden zij hun excuses aan, na mijn uitleg te hebben aangehoord. Ook hebben zij me nog achteraf een korting gegeven op de aankoopprijs. Ik ben daarom erg tevreden met hoe dit is opgelost!

Heel mooie fietsen

Heel mooie fietsen

Vélo arrivé rapidement mais pas la taille indiqué sur le site

Le colis est arrivé très vite. Nous avons souhaité un vélo 16 pouces, le prof de bmx a vérifié au final c'est un 18 pouces. Donc beaucoup trop grand.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Nazorg niet goed

In Outlet fietsje gekocht voor mooie prijs. Voor spatbord bleek al te roesten. Dit gemeld. Reactie heel kort dat het Outlet verkoop was en dat er wat aan kan mankeren. Tja... Roest bij gloednieuw fietsje? Ook geen tips hoe ik het zou kunnen behandelen om erger te voorkomen.

prima fiets

Prima fiets. Snelle levering, duidelijke handleiding, dus makkelijk zelf te monteren

Gerne wieder

Versand nach Deutschland ist etwas hoch. Aber da ich das Ersatzteil nicht bekommen aber hier. War ich sehr glücklich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein