Voor onze oudste dochter hebben wij bij Volare Kinderfietsen een Q play Future step gekocht. Snelle levering en top kwaliteit step. Wij hebben hierna ook de eerste fiets voor onze dochter gekocht, een Frozen 14 inch. Snelle levering en ook weer een super kwaliteit fiets. Onze dochter is mega blij, wij kunnen Volare Kinderfietsen bij iedereen aanraden.

Top fiets en service!

Voor mijn dochter een Volare excellent gekocht. Fiets is naar alle tevredenheid en ook super vriendelijk geholpen! Zij zien mij zeker terug! Aanrader!

Geweldig!!

Uitstekende service en levering.

Goede prijs, goed product, goed advies

Interessante outlet actie gevonden. Hierover gebeld, duidelijke communicatie. Product exact zoals over gecommuniceerd. Goed advies bij ophalen wat ook nog eens snel ging, top! Aangezien om outlet product gaat ook geen mogelijkheid tot service, maar dat is vooraf duidelijk gecommuniceerd en een bewuste keuze geweest gezien de lagere prijs ook naar mijn mening adequaat gecompenseerd.

prima, snelle service, leuke fiets

wij bestelden een fietsje voor de kleinzoon. Ziet er goed uit; fietst heerlijk: kind helemaal blij. Stevig fietsje.

Geweldige service, komen afspraak na!

Uitmuntend en zeer vriendelijk geholpen door de klantenservice. Bestelling was snel verzonden door Volare, de volgende dag hebben wij de netjes verpakte kinderfiets ontvangen.

Hurtig levering - men beskadiget under fragt

God og hurtig ekspedition og levering, men desværre var produktet beskadiget under fragten. Nu afventer jeg svar vedr. dette.

• Vil du anbefale os? Ja

Hurtig levering - fremragende cykel

Fantastisk cykel - hurtig levering

• Vil du anbefale os? Ja

Gewoon alles nagekomen dat is toegezegd. Geen verborgen gebreken etc.

Snelle levering, goede service

Beide dochters hebben een fiets van volare. Na een mail gekregen te hebben dat ze weer op voorraad waren, direct gekocht en snel geleverd. Netjes verpakt met duidelijke uitleg. Naderhand nog een vraag gesteld per mail waarop snel en positief gereageerd is.

Positief verrast door de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Vorige week een mooie Volare Thombike gekocht. Positief verrast door de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! De fiets is nog sneller geleverd dan verwacht. Eenvoudig rijklaar te maken. Volare is een absolute aanrader!!!!

Parallelweg 25 1131 DM Volendam