Vlotte service

Uitstekende klantenservice

Had een fitnessriem besteld maatje L, bleek toch iets te groot te zijn. Dus ik belde naar de klantenservice die mij uitstekend te woord hebben gestaan. Was een zeer vriendelijk persoon. Kwaliteit van de riem is ook top. Aanrader 10/10!

TOP KWALITEIT

Had puzzelmatten besteld, voldoet aan verwachting. Ik kom hier zeker vaker bestellen.

Van bestelling tot levering perfect verlopen

Goede website die voldoende informatie geeft over de aangeboden items. Bestelproces verloopt perfect. Nadien zeer heldere communicatie over leveringstermijnen enz. Levering zelf perfect volgens afspraak. De kwaliteit van het product is helemaal volgens de beschrijving opnde website. Alles is perfect verlopen !

goed spul snelle levering

mooie matten en snellen levering

Goede handschoenen, snelle levering

Ik had een boksbal voor mijn zoon besteld. Hij was binnen een paar dagen binnen. Maar hij kreeg het niet voor elkaar om hem op te pompen. Na contact met de klantenservice kregen we tips hoe het moest. Dat hielp en was dus opgelost. Maar er was al een nieuwe bal onderweg Aan de ene kant super snel en super service. Aan de andere kant lastig want toen moest ik die weer terugsturen. Maar top dat ze zo snel reageren!

Goede service, en snelle levering.

Echt een supersnelle en perfecte service!

powerlift belt aangeschaft(voor een zeer scherpe prijs) blijkt bij levering dat er een klein foutje in zit.... supersnel opgelost, deze mensen staan echt achter de producten die zij verkopen. voor mij zeker een aanrader, en volgende keer zkr ook hier weer bestellen.

uitmuntende kwaliteit

leder bokszak en zakhandschoenen (mma) zijn uiterst robuust, niet kapot te krijgen en tegelijkertijd heel verfijnd qua ontwerp. Top!

Na het verkiezen van de vorige gelijk nieuwe besteld en ondanks deze tijden de volgende dag in huis

echte aanrader !!

Ik heb een belt en kledij gekocht bij jullie, ben er erg tevreden mee en is topkwaliteit. Ben zelf een beginnende fitnesser die opzoek is naar een merk voor bij te kopen en heb deze gevonden BIJ JULLIE!! Erg blij mee

Op zich prima

Levering duurde erg lang zeker als je er ook nog extra voor moet betalen

Prima opgelost

Door omstandigheden was er een vertraging in de levering. Om verdere vertragingen te voorkomen is de bestelling door Legend Sport zelf bij ons afgeleverd.

Slechte kwaliteit geleverd

Ondanks dat ze duurder zijn dan de concurrent heeft legendsports.nl me èn geen volledige bestelling geleverd èn wat wel kwam was plastic kwaliteit uit China. 100% af te raden voor iedereen!

Snelle levering, mooie bokszak

Hele goede kwaliteit bokszak! Mooie kleur, hard

Prima service en goed product

De bestelde product voldoet volledig aan mijn eigen en waren snel geleverd

Goed spul...

Tot nu toe zeer tevreden

Snelle levering en super kwaliteit BoksBal

Ik was opzoek naar een professionele boksbal waarop ik goed kan trainen. De Legend Boksbal is stevig en goed gevuld, er zit een goede ketting bij waardoor deze netje recht hangt. De vulling van de boksbal is voorzien van een zwarte korrel waardoor de boksbal aan alle kanten goed stevig en hard is, hard genoeg om lekker op los te gaan. Kortom, een goede aanrader!

Snelle levering en product voldoet aan verwachting.

Werd snel geleverd en het product is van prima kwaliteit.

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

Prima service, alles werd heel snel verstuurd. De kwaliteit van de producten is goed en de maattabel voor beenbeschermers was erg handig.

Snelle levering van mooie producten tegen een mooie prijs.

Met de feestdagen stootpads en mma handschoenen besteld. Mooie aanbieding, snelle verzending. Producten zo op het eerste gezicht en bij eerste gebruik van goede kwaliteit. Handschoenen maat M goed voor handen maat 7,5 / 8,5 normale handschoenen.

Nare ervaring

Slecht personeel arrogant gedrag.hebben mij 3x voor niks laten komen omdat ze eigen werk regels niet kennen.Kom hier nooit meer.Beter naar Foot locker ontzettend vriendelijk personeel.

Top product, snelle service!

Lifting belt gekocht voor ondersteuning van mijn core tijdens zware lifts. Tot nu toe werkt het product naar behoren en zou ik het iedereen aanraden!

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.