Producten komen niet overeen met de foto op de website

Bij het uitpakken kwamen er hele andere bokshandschoenen tevoorschijn dan ik had besteld.

Helemaal goed

In 1x goed gekozen. De stof waarvan de legging gemaakt is, is wel belangrijk. Want als de stof niet mee rekt dan is het beter om 1 maatje groter te bestellen.

De matten geven na langere tijd af

Mooie matten redelijke prijs, maar achteraf voor ons geen goede keuze. De bovenkant geeft inmiddels af, blijkbaar vergaat het materiaal na verloop van tijd. Er komt heel fijn stof af wat aan mijn kids hun benen blijft plakken etc, wel ze dus ook kunnen inademen, lijkt me niet gezond...

hartstikke mooie boxhandschoenen, snel geleverd

zie titel!

Duidelijke site, goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering erg tevreden.

Goed en overzichtelijk de site, Alleen de verzending zou misschien sneller kunnen.

redelijk goed

Het was jammer dat de muurbeugel niet direct leverbaar was, maar goed, dat is overmacht. De levering klopte echter ook niet helemaal. Er zit een ring bovenaan de kettingen van de bokszak die aan de muurbeugel moet komen, echter aan de muurbeugel zit ook een ring gelast, dus moesten wij eerst naar de bouwmarkt een passende verbindingsring kopen om hem alsnog te bevestigen. Bovendien heb ik ook een koe van een fout gemaakt door hem te laag op te hangen. De keilbouten krijg ik niet meer uit de muur. Weer naar de bouwmarkt die niet eens een passende keilbout verkoopt. Al met al een oneindig verhaal. Inmiddels hangt de bokszak nog steeds niet. Maar goed, dat zal wel een keer gebeuren.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Goed product dat ik snel ontvangen heb

Prettig en persoonlijke

Je wordt vrijwel gelijk geholpen door mensen met verstand van wat er verkocht wordt op een vriendelijke manier.

Snelle levering.

Snel geleverd!

Goede service, produkt snel en goed geleverd!

Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen

Heb al eerder Legend bokshandschoenen gekocht en nu weer ongeveer dezelfde. Het meest aantrekkelijke vind ik de veelheid aan modellen en uitvoeringen en de goede prijsstelling. Nadeelt[tje] van de eerder bestelde handschoenen is het rafelen van de binnenvoering. maar misschien met deze meer geluk. Pasvorm en demping blijven bij 4 keer trainen per week goed.

Foutje snel en goed hersteld.

Produkten zijn goed en worden snel geleverd. Tot 2 keer toe werd verkeerde sportlegging toegestuurd. Maar de manier waarop deze ‘fouten’ werden hersteld is top. Netjes te woord gestaan en hoog servicegehalte.

Slechte retourservice

Ik heb 7,50 betaald om een bestelling van 16 euro terug te kunnen zenden.

zeer goede kwaliteit en zeer goede service

Zeer goede kwaliteit

The delivery was quick.

I ordered 3cm mattress black and grey. The delivery was quick.

Mooi product & snelle levering

Het product was van uitstekende kwaliteit en werd erg snel geleverd

Nieuwe handschoen

Kapotte handschoen meteen nieuwe opgestuurd gekregen

Heel goede service en kwaliteit

Een helm die ik besteld had was te groot. Bij het retourneren ervan ging alles heel vlot en het was zo geregeld.

Porsch 911

Ik boks inmiddels 18 jaar, dit zijn de beste handschoenen ever. Pasvorm is superstrak waardoor je vuist een geheel vormt met de handschoen. Ik vergelijk deze handschoenen met een super snelle auto. Als je deze handschoenen een keer hebt gehad wil je geen andere meer. Prijs kwaliteit is prima, gaan bij intensief gebruik ongeveer 1 jaar mee.

Supervriendelijk service

Had een te kleine maat bokshandschoenen besteld. Na telefonisch contact is het snel gecorrigeerd. De nieuwe net ontvangen. Deze zitten super. Bedankt voor de snelle actie Legend Sports!

Super snel en behulpzaam service

Snel besteld Snel Geleverd Snel vragen over maten beantwoord Super

Zie tekst.

Perfecte dienstverlening en zelfs toen de bezorgdienst, het verjaardagscadeau van mijn zoon kwijt was. Ben ik zodanig goed geholpen, dat de boksbal toch nog op tijd binnen kwam.

Top kwaliteit

Super snel en goede kwaliteit

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.