Snel geleverd dure verzendkosten

Artikel bijna net zo duur al verzendkosten

Ruim assortiment, alles snel verzonden. Goede kwaliteit!

Goede spullen en goede levering

Goede spullen en goede levering

Goeie kwaliteit

Een goeie kwaliteit voor een mooie prijs.

Goed retour beleid

Perfect!

I had no problem, I bought 9 mat for training, and everything was good!

Defect prima opgelost

Kinderhandschoen was na 1 x aantrekken kapot aan binnenkant. Hierover gebeld. Kreeg supersnel andere toegestuurd! Prima in orde gebracnt. Betaalbare producten.

Prima! Niks op aan te merken.

Goede en snelle levering

Product zoals omschreven

Snelke levering en product zoals omschreven. Blij mee :)

prima spul en snelle levering

overzichtelijke site, prima spul voor prima prijs.

Gewoon goed!

Alles volgens verwachting! Gewoon goed

Levering in 3 dagen

Website is makkelijk in gebruik. Bokshandschoenen zaten netjes verpakt en zijn van degelijke kwaliteit. Levering was in 3 dagen daarom 1 ster minder.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Bokshandschoenen zitten lekker en zien er mooi uit (powerfit en protect) Weet nog niet hoelang ze meegaan, maar ogen kwalitatief goed. De bandage blijft mooi op kleur na paar keer wassen. Nat plat uithangen en daarna weer oprollen.

Geen problemen

Goed aanbod, en tevreden met het product.

Een 10

Mijn profijt was te groot had te groot besteld maar kon t zo terug sturen en kreeg de goeie maat opgestuurd gewoon top!

Leuke spullen gekocht!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Heel snel en goed

Kwaliteit is heel goed en ook de levering heel snel en correct. Zal zeker vaker mijn sport spullen bij jullie af gaan nemen.

Goed betaalbaar materiaal!!!

Aanrader

Fijne webshop, ruime keuze, snelle verzending

Goede Service

Fijne communicatie, Moest wat omgeruild worden, en dat is keurig gebeurd.

Snel en kwaliteitsproduct

Snel en kwaliteitsproduct

Snelle service for Style

Mooie broek, fijne stof en ik kan er goed in bewegen. Veel keuzes, ik kom terug!

Goede service en reageren accuraat!’

Ik had 2 paar bokshandschoenen besteld, kreeg 1 paar geleverd, terwijl er wel 2 paar op de pakbon stond. Een mail verzonden, kreeg direct bericht dat het 2e paar direct verzonden zou worden, zonder gezeur. Daar hou ik van, eerlijkheid. 2e paar ook netjes ontvangen.

Niet goed.

Had een riem besteld, kreeg eentje die daar al jaren heeft gelegen die helemaal verroest was. Niet te gebruiken! Daarna een klacht ingediend en een nieuwe opgestuurd gekregen. Wel een snelle bezorgtijd

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.