Porsch 911

Ik boks inmiddels 18 jaar, dit zijn de beste handschoenen ever. Pasvorm is superstrak waardoor je vuist een geheel vormt met de handschoen. Ik vergelijk deze handschoenen met een super snelle auto. Als je deze handschoenen een keer hebt gehad wil je geen andere meer. Prijs kwaliteit is prima, gaan bij intensief gebruik ongeveer 1 jaar mee.

Supervriendelijk service

Had een te kleine maat bokshandschoenen besteld. Na telefonisch contact is het snel gecorrigeerd. De nieuwe net ontvangen. Deze zitten super. Bedankt voor de snelle actie Legend Sports!

Super snel en behulpzaam service

Snel besteld Snel Geleverd Snel vragen over maten beantwoord Super

Zie tekst.

Perfecte dienstverlening en zelfs toen de bezorgdienst, het verjaardagscadeau van mijn zoon kwijt was. Ben ik zodanig goed geholpen, dat de boksbal toch nog op tijd binnen kwam.

Top kwaliteit

Super snel en goede kwaliteit

Snelle service en goede klantenservice

Heb een bokszak gekocht die binnen enkele dagen aankwam. Prima ! Bij uitpakken bleek dat de zak een beetje scheef op de voet stond. Na app contact is nog dezelfde dag gezorgd voor het opsturen van een ander exemplaar en een retourlabel per email. Snelle en goede service.

Top en snel

Top en snel geleverd

Super ervaring

Werd netjes gebeld dat de kleur afwijkt van de fotos. Super kwaliteit en snelle levering. Heel bkij met mijn setje. Maat valt normaal

Zeer goede service!

De bestelling werd op tijd geleverd en het product is van hoogstaande kwaliteit.

goede service

Eerst een verkeerd product geleverd dan wat ik besteld had. Nadat ik mijn pakket retour had gestuurd en deze bij de post vermoedelijk verloren is gegaan heeft Legendsports mij alsnog het juiste product wat ik oorspronkelijk besteld had opgestuurd. Kortom een heel goede service.

Niet de kwaliteit waar ik op hoopte

Er zaten veel putjes in de muurplaat van mijn bokszak beugel ivm met het wegbikken van de lasspetters. Ook is de muurbeugel 6 cm korter dan aangegeven. En ten derde is er 1 lasnaad niet afgelast

Snelle levering Prima producten

Alles verliep erg vlot Onmiddellijke bevestiging en snelle levering Netjes en goed ingepakt Meer dan voldoende extra vulling voor de bokszak

Riem besteld, volgende dag binnen. Riem van goeie kwaliteit.

Goede product,verkeerde maat

Alles verliep naar mijn wensen toen. De levering heel snel en het product van hoge kwaliteit. Het enige minpuntje is dat er een verkeerde maat werd geleverd.

Fijne en degelijke broeken

De producten zijn goed en degelijk. De service en snelheid van levering waren prima. Ga zo door

Duidelijke website met mooie producten. Ik vond direct wat ik nodig had en kreeg het razendsnel thuis bezorgd!

Snelle bezorging

Een fijne boxzak voor een niet al te dure prijs.

Zoontje super blij

Snelle service. Mijn zoon is heel tevreden met de artikelen.

Snelle levering, slechte service

Voor mijn zoon van 11 een kinderbitje gekocht. Deze paste niet, ook niet na nog een keer dezelfde stappen te doorlopen. Als hij zijn mond opende viel het bitje naar beneden. Aangegeven bij Legend Sports. Of ik dan een volwassenbitje wilde kopen...Maar goed heb dus al een bitje gekocht die voor kinderen bestemd was. Men verwacht dus dat ik nog een keer geld uitgeef bij hun...dat ga ik nooit meer doen.

Besteld en snel in huis.

Good experience

I ordered a boxing bag and the track and trace worked perfect. It was an quick delivery as they advise 5-7 working days for delivery but it arrived earlier than expected but the track and trace indicated it. Also the contact was actually quite good via their ticket system on heir website. Also asked some questions via their whats app service and to my satisfaction a quick response time. Legend boxing bag 180 cm is a great purchase. I am really happy with the quality and the price. So yes, I will order again in the future.

Goed op tijd gekomen en in top quality

Prima zaak

Komen verplichtingen na.

Mooie pakken

Klantenservice reageert snel en denken met je mee. Trainingspakken zien er mooi en stevig uit.

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.