Eigen merk super kwaliteit !

Dat zegt toch genoeg.

Eerste klasse bokspads

Bokspads zijn super, verzending met dpd is minder. Levering van de redelijk dure bokspads bij afwezigheid is achter gelaten in de papiercontainer.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit, snel service en great customer service. Ik heb 2 paar bokshandschoenen besteld, heb ik alleen maar 1 gekregen dus heb ik de winkel gebeld en binnen een paar dagen de tweede paar was binnen. Top!

Snelle levering en prima product.

Fijn een snelle en correcte levering

Goeie prijs snel geleverd

Mooie site met scherpe prijzen.

Mooi producten

Mooi spullen duidelijke site alleen bezorgen kan sneller

Het product ziet er echt mooi uit en is veel kwalitatiever dan ik had verwacht. Het motiveert mij echt om gebruik van te maken.

Mooie kleding, goede kwaliteit

Goede producten en snelle levering

Positieve ervaring. Eenvoudig via de website kunnen bestellen, continu op de hoogte gehouden van de levering en deze is volgens afspraak geleverd. Ik kom zeker snel terug.

Snelle levering, goed product!

Prima bokshandschoenen, snel geleverd.

Super mooie kwaliteit ontzettend tevreden

Snelle levering, super mooie kwaliteit. Ontzettend tevreden over mijn bestelling.

Goede winkel en goede service

Ketting gekocht met swivel voor bokszak. Kwalitatief goed en volgende dag geleverd.

Snelle levering, goede service

Bestelde sportbroeken vallen echt klein uit. Na retour en enkele mailwisselingen andere maat geleverd gekregen. Juiste service

Mooie pak

Lekkere stof, zit fijn. Advies is maatje groter nemen dan je originele maat.

Doen wat is beloofd

Buiten dat het aangekochte 2 dagen eerder werd bezorgd dan aangekondigd ;) is geleverd wat is beloofd. Kwaliteit. Dankjewel Legendsport

Had eerder Legend fitness handschoenen en gekocht en die gaan al jaaaaren mee (worden 4x in de week gebruikt. Ze gaan gewoon de was in in een netje en gaat prima. Ik heb dezelfde gekocht omdat mij die oude het klittenband af en toe losschiet maar in principe nog steeds bruikbaar!! Dus super goede kwaliteit!

zeer vlug ontvangen in Belgie

De legging heeft speciale tekeningen , die het zo apart en mooi maakt, hij zit als gegoten, en ga er zeker lang van genieten.

Goede snelle levering

Makkelijke website en snelle levering.

Naservice 0,0

Bij het bestellen van een bokspaal, beenbeschermers, handschoenen en pads lukte het inbrengen vd kortingscode niet. Het bedrag was rond de 424euro. Na mailen en via whatsapp om er eventueel toch nog van te genieten kwam er geen antwoord. Toen ik uitleg vroeg ivm de bokspaal kreeg ik heel snel antwoord. Service achteraf is niks waart.

The best of what I could find on Internet for my purpose

Quick lead time, great ratio price : quality, would love to visit the store to explore the assortment

goede bokshandschoenen

goede bokshandschoenen

Alles netjes op tijd en compleet geleverd

Kwalitatief goede spullen

Snel geleverd dure verzendkosten

Artikel bijna net zo duur al verzendkosten

Ruim assortiment, alles snel verzonden. Goede kwaliteit!

Goede spullen en goede levering

Goede spullen en goede levering

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.