Prima winkel

Ruime keus, goede service.

Product bestelt.. verkeerde geleverd. Na gebelt en gelijk opgelost.. goede product dag erna gelijk toegestuurd gekregen en mocht verkeerde product houden.. Fijne en snelle oplossing

Snel geleverd fijn product

Mijn dochter is hartstikke blij met haar neon groene handschoenen

Snelle levering, goed product

Snel geleverd, product voldeed aan de verwachtingen

Top spullen

ik heb al mijn kickbox spullen bij legend en nog steeds super tevreden ermee. Betaalbaar en mooi goeie kwaliteit

Vriendelijke medewerkers Met beetje reclame kom het goed

Prima hulp, goed materiaal.

Keurig geholpen

Zeer tevreden, snel en netjes geholpen

Goede nette winkel

Goede nette winkel

Fijn dat de spullen op voorraad liggen en je zo alles direct kan meenemen

Hele goede ervaring, vriendelijk personeel en ze hebben een super groot assortiment

Precies zoals verwacht

Wat op de site staat krijg je ook geleverd. Wij zijn super blij met de aankoop. Qua kwaliteit kan ik nog niets zeggen omdat we de spullen pas 1x gebruikt hebben. Ik zal iig wel weer hier bestellen

supersnel

eenvoudig te bestellen, duidelijke levering en snelle levering

Goed en vriendelijk geholpen!

Niet optijd geleverd

Maandag besteld donderdag pas in huis echt niet tevreden

Beste Corina, We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling later is bezorgd dan verwacht. Bestellingen die voor 16:00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag nog verwerkt en meegegeven aan DHL. Helaas is DHL niet bij ons langs geweest op de 20e vanwege overmacht gaven zij aan. Uiteraard zijn we afhankelijk van de vervoerders en kunnen wij weinig invloed uitoefenen. Ik hoop dat u dit begrijpt. Met vriendelijke groet, Legend Service Team

Professionele hulp voor de beginner

Uitstekend geholpen!

Gezellig

Springen niet meteen op je rug Laten je lekker winkelen

Goede hulp. Veel kennis

Goed geholpen

Goed geholpen en meegekregen wat ik nodig had.

Top producten. Behulpzaam personeel. Zowel bijlmer als zaandam

Mooie shop groot assortiment

Nieuwe trainings handschoenen gekocht in de winkel Perfect geholpen

Goed geholpen!

Prima klantenservice

Goede online shop. Nog even gebeld met de winkel, fijne uitleg gekregen. Snelle levering

Het product werd snel en goed afgeleverd . Top

Snelle service!

Snelle service. Jammer alleen dat ik als sportschool geen korting kreeg en ik die nu wel krijg na het invullen dan een recensie. Dus tip! Bestel eerst iets kleins. Vul dan de enquête in en dan krijg je een korting code. Mvg, Patrick Votel Martial Arts Center - Little Dragon

Snelle levering en kon gewoon in winkel ruilen.

Via de site bokshandschoenen besteld, waren echter te klein. Na een belletje met de winkel kon ik deze in de winkel omruilen voor grotere. Perfecte service en behulpzaam.

Over Legendsports.nl

Heb jij een passie voor boksen, kickboksen, MMA of Muay Thai? Dan bent u bij Legend Sports op het juiste adres. De productlijnen van Legend Sports zijn zo ver doorontwikkeld dat wij iedereen voorbij zijn. Wij verkopen namelijk de beste kwaliteit fightgear en sportswear tegen betaalbare prijzen. Wij hebben een breed assortiment van de allerbeste vechtsportartikelen. Net als topsporters doen wij er dan alles aan om een topprestatie te leveren, dit is ook terug te zien in onze producten. Your journey to become a legend starts here! Meer weten over Legend Sports? Neem dan gerust contact met ons op.