Snel

Orderpicker had 1 bestelling niet meegestuurd. Gemaild, snel antwoord en artikel de volgende dag zonder problemen in huis.

Snelle service en goede kwaliteit. Heel blij met mijn aankoop. Wel jammer dat ik verzendkosten van 7,95 euro moest betalen omdat ik te kleine maat had besteld en retour moest sturen. Wel direct een grotere maat besteld.

Prima... snelle levering

Prima.. goede site. Levering op tijd

Snelle service goed product

De volgende dag al in huis. Product voldoet aan mijn verwachtingen.

Duidelijke website.. snel en correct geleverd

Prima! Erg tevreden!

Prima, zoals het overal zou moeten gaan.

Vlotte en nette levering, niets op aan te merken! Product voldoet aan verwachting en omschrijving.

Goed geholpen!

Ik had een redelijke specfieke vraag over het ophangen van de bokszak en ben erg goed geholpen door Legendsports

Dramatisch

Een bestelling geplaatst waarin stond dat bet de volgende dag in huis was. Na enkele dagen nog niks binnen en een mail gestuurd, het pakket had vertraging bij DHL. Geen probleem. Na weer een week wachten nog niks ontvangen, dit keer is het pakket kwijt.. 2 dagen later een mail gekregen dat het opnieuw verzonden zou worden.

duidelijk en snelle levering

Duidelijke website en na bestelling extreem snelle levering

"Voor 16:00u besteld Morgen in huis!" Werd niet behaald.

Online voorraad artikel op maandag om 07:30u (voor 16:00u) besteld maar pas zaterdag geleverd... Heb in de tussentijd gemaild en gebeld maar totaal géén reactie. Vervolgens een 06 nummer gevonden op de site en vrijdag geAppt en daar kwam de reactie: "Alle bokszakken zijn gisteren (donderdag) verzonden als het goed is komt het snel..." Heb als klant weinig te maken met alle andere bokszakken... Mijn advies, haal de kreet voor 16:00 etc van de site want dit schept verwachtingen. Prijs/Kwaliteit Bokszak ben ik wel zeer tevreden over!

Beste Steven, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levertijd. Echter willen wij je erop attenderen dat we voor Bokszakken een speciale levertijd hebben van 1-7 werkdagen. Dit staat namelijk ook duidelijk aangegeven op de website en tevens bij het afreken scherm zie je nogmaals duidelijk staan dat de levertijd voor bokszakken 1-7 werkdagen is. We hebben dus ook binnen de afgesproken tijd geleverd en vinden je beoordeling van een 5 dan ook niet in lijn met wat wij beloven aan onze klanten. We verzoeken je graag om de beoordeling aan te passen en wensen je voor de rest heel veel boks plezier op onze bokszak. Met vriendelijke groet, Team Legend Sports

Makkelijk bestellen, top kwaliteit en snelle leveringg

Goede ervaring met Legend. Super goede producten, welke snel geleverd worden. Ook de website is praktisch en overzichtelijk. Volgende keer bestel ik weer bij Legend.

Topkwaliteit en perfecte service!

De bokshandschoenen van legend zijn van topkwaliteit. Snelle levering en perfecte service!

Snel geleverd, goede spullen

Snel geleverd, goede spullen

Ondanks covid problematiek, levering prima gegaan. Prima service.

Super blij met de kleding

Ik heb een joggingpak en trainingspak gekocht wat van goede kwaliteit is en de pasvorm is super.

Geen opmerken gewoon goed

leuke online winkel

Ik vond nergens bokshandschoenen voor mijn kleinste kleinkind van 3 jaar. Enkel bij legendsports had ik geluk. De levering duurde wel wat langer dan ik gehoopt had, maar de kwaliteit en het geluk van mijn kleindochtertje maakte het wachten erop het waard. En ze pastte als gegoten. Het waren er dan nog in haar lievelingskleur: roze bokshandschoenen!!!!! Nu moet ze ook niet meer onderdoen voor haar 2 broers. Top!!!

Nog niet goed

Ik heb wel mail gekregen met de vraag legendsports te beoordelen, echter mijn bestelling van 28 december nog niet mogen ontvangen helaas. Blijkbaar denken ze dus zelf ook dat het al lang geleverd had moeten zijn. Per mail contact gehad, wel snelle reactie maar geen oplossing aangedragen. Ik moest maar afwachten… Ik hoop mijn bestelling snel te ontvangen, want is cadeau voor mijn dochter Inmiddels naar nu blijkt de helft geleverd gekregen, cadeau inmiddels gegeven. Vandaag een kapotte plastic zak met repen stof ontvangen, dat moet nog in de bokszak blijkt nu nadat ik gevraagd heb wat dit eigenlijk is…. Al met al het uiteindelijk niet op de afgesproken leveringsdatum ontvangen. Ook is er niks over deelleveringen gecommuniceerd. Ik zou hier niet weer wat bestellen.

Bestelling ging vlot

Bestelling ging vlot

Uiteindelijk goed gekomen

Allereerst werd slechts een deel van de bestelling bezorgd. Na een belletje werd mij vriendelijk beloofd dat het andere deel van de bestelling direct zou worden nagezonden, en dat de verzendkosten zouden worden geretourneerd. Dat is onderhand gebeurd en ook de rest van de bestelling is onderhand netjes afgeleverd. Goed opgepakt!

Beste Peter, We vinden het vervelend en zijn er direct voor je achteraan gegaan bij DHL. Het pakket wat nagestuurd werd is namelijk zoek geraakt dus hebben we opnieuw een pakket moeten sturen. Je krijgt vandaag je order geleverd en daar zit een klein presentje bij van ons. https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JJD0000900618281064555070/4112JJ/?src=dhl-parcel-track-and-trace&lang=nl_NL Hoop dat we je hier nog blij mee kunnen maken. Sportieve Groet, Team Legend Sports

snel, gemakkelijk, goede kwaliteit

Gemakkelijk besteld. Snel geleverd. Heb gerief van goede kwaliteit ontvangen.

Snelle levering, goede pasvorm, zoals verwacht!

Uitermate tevreden

Hele mooie producten, ook nog eens betaalbaar!

Als Kickboks instructeur in de fitnessbranche was ik op zoek naar armpad’s (Thai pads). Je komt al snel in een duur segment. Omdat ik er niet eerder mee gewerkt heb, wilde ik niet al te dure kopen. Legend sports bracht me een hele mooie optie met de Thai pad’s zwart skintex. Uiteraard bestelde ik er 2 (ik heb gelukkig 2 armen) en ze bevallen uitstekend! Harde jab’s, crosses, hoeken, opstoten, bodyshots, knietjes, lowkicks, highkicks, ellebogen, je kan ze allemaal goed opvangen met deze pad’s! Ze zitten erg lekker en het de bovenste handvat zorgt voor stabiele grip, je kan hierdoor heel prettig tegendruk geven bij het incasseren van de harde stoten en trappen. Top product waar ik nog vele jaren plezier van ga hebben! Oesj!

Meer dan een week nog steeds niks ontvangen

Meer dan een week nog steeds niks ontvangen ze bellen mij erna om te zeggen dat ze de bestelling zijn vergeten !!???

Beste Agnieszka, Onze excuses voor de latere levering, dit komt mede door de lockdown. Helaas gaat alles wat trager en moeizamer binnen Nederland. De bevoorrading en leveringen daar zitten vertragingen in en kunnen we weinig doen aan de pandemie. We hopen dat je nog veel sportplezier mag beleven aan de sportvloer. Sportieve Groet, Legend Sports

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.