Alles netjes geleverd

Goede levering. Niet precies duidelijk wanneer we de levering precies konden verwachten, maar op het laatst toch een mail met indicatie van de levering ontvangen

geweldig

Alle kleding wat ik heb besteld waren namelijk goed behalve de t shirt die was te klein .. Met vriendelijk Groeten. Juni

Jammer

Mooie trainingspak, maar heel jammer dat je bij ruilen voor een grotere maat zelf de verzendkosten moet betalen daardoor is de aanschafprijs hoger uitgevallen :(

Goede en snelle service, goede kwaliteit

Bestelling was al binnen 1 werkdag binnen, klantenservice was vriendelijk en snel. De kwaliteit van de producten is goed.

Snel en kwaliteit

Ruime keuze aan gear in verschillende prijsklassen, snel en zonder gedoe bezorgd en ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de bokshandschoenen die ik heb besteld.

Snelle verzending, en zeer tevreden met mijn gekochte producten

Goede kwaliteit producten, snelle levering en goede service

spullen besteld en netjes afgeleverd

Diversen besteld en alles goed ontvangen,snelle levering en alles netjes ontvangen. Positieve ervaring dus Legendsports komt dan ook in de favorieten te staan.

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Product netjes geleverd binnen de gestelde termijn.

Pak is van slechte kwaliteit

De rits van het vest is kapot en de broek te klein voor maat 176.

Snel, betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit!

De titel zegt genoeg!

keurige levering, op tijd , eenvoudig en goed materiaal

bestelling zoal het zou moeten zijn. Eenvoudig besteld, afspraken nagekomen, goede prijs, goede levering..

Klantenservice kan niet helpen en onvriendelijk

Pakket inmiddels aangekomen. Is door Legendsports opnieuw verstuurt, omdat het bij DPD lijkt verloren te zijn. Nieuw sturen kwam eerst nadat ik dreigde het geld via mastercard terug te storten. Mijn score is daarom niet gebaseerd op de feit dat het verzenden lang geduurd heeft (dat kan gebeuren en is de fout van DPD), maar op de manier hoe de klantenservice werkt: Bij bellen zo goed als nooit bereikbaar, en als ik vraag of ze met DPD contact kunnen opnemen krijg ik verteld dat ik toch maar 10 dagen wacht, waarom ik zo ongeduldig zei (ze vertellen niet proactief zelf dat ze iets doen, maar je krijgt het gevoel dat je ze met je probleem lastig valt). ---------------------------- Oude beoordeling: Bestelling 2 weken geleden gedaan en pakket lijkt door DPD verloren (en wordt niet geleverd). Omdat Legendsports een levering binnen 3-5 dagen belooft, de klantenservice gecontacteerd. Klantenservice per telefoon bijna niet bereikbaar en per email komt een antwoord ook niet snel. Bij het bellen is mijn klacht niet serieus genomen, maar ik krijg alleen maar een praatje dat ik gewoon moet wachten.

Beste Tina, We hebben in totaal 4 belletjes en totaal 1 uur met DPD aan de telefoon gezeten om het pakket zsm bij je te krijgen. We vinden het jammer dat je aangeeft dat we er niks aan hebben gedaan. We zijn afhankelijk van de opvolging van DPD en daar hoort een stukje geduld bij. Ondertussen is gebleken dat het pakketje zoek is geraakt binnen DPD en we hebben je afgelopen maandag een nieuw pakket opgestuurd. Deze heb je de volgende dag al ontvangen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en we nemen klachten wel serieus en proberen deze altijd op te lossen. Service Team Legend Sports

Top product, top levering

Ben sinds kort weer gaan sporten met m’n collega’s en had hier een goede riem voor nodig. Kwam naar het intikken van mijn wensen al gauw bij jullie uit. Heb hem nou een tijdje gebruikt en ben uiterst tevreden.

Hier kom ik niet meer.

Hier een bestelling geplaatst wegens een lopende actie met 15% korting. De eigenaar vertelde echter dat mijn bestelling niet in aanmerking kwam voor de korting. Het was al een goede prijs. Arrogante houding en bestelling uiteindelijk geannuleerd en betaling terug gekregen. Liever een klant kwijt ipv 20 Euro korting te geven op een bestelling van bijna 180 Euro. Hier kom ik niet meer.

Beste Said, Je hebt met de vestigingsmanager gesproken en ik zal hier persoonlijk op reageren. We snappen dat je nog meer korting wilt, echter het product dat je aan wilde schaffen zit al 40% korting op; https://www.legendsports.nl/optimum-nutrition-pre-workout-gold-fruit-punch.html We hebben je duidelijk uitgelegd dat de 15% korting niet geldt op de al lopende kortingen voor sportvoeding. Als je naar de Praxis gaat met een 15% korting op een artikel naar keuze coupon dan krijg je ook geen korting op een product waar al 40% korting op loopt. Als je dit niet wilt snappen dan zul je toch ergens anders je producten voor een dubbeltje moeten scoren. Het is common sense dat zoiets niet kan. We zijn enorm dankbaar voor al onze klanten en goede reviews en doen er ook alles aan om alle klanten zo blij mogelijk te maken. Met vriendelijke groet, Vestigingsmanager Tay

Mooie kwaliteit leder. Kwaliteit opdruk wat minder.

Zeer soepel leder en zit heel goed om je hand. Alleen de opdruk legend sport vind ik niet van een hoog niveau. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de handschoen en deze is wel van een mooie kwaliteit.

Bestelling zeer snel geleverd, producten van zeer goede kwaliteit

Niet zoals omschreven

Het kussen week helaas af van de afbeelding en omschrijving/afmetingen. Verder prima kussen.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Pakketje was snel binnen. Broek is van goede kwaliteit. Shirt is wat dun waardoor deze snel door kan schijnen, maar wel een fijne stof met sporten

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering en een mooi en goed product !

Pads die ik besteld heb snel ontvangen. Goeie kwaliteit precies wat ik zocht.

Mooi product

goede kwaliteit en goede service

pro-actief opties voorstellen als de bestelde artikel niet in voorraad is. Alles geleverd zoals wat er in de voorwaarden staan

Alles ging zoals verwacht

Aantal keer puzzelmatten besteld. Levering ging goed en de matten zijn top!

Ik heb een bokszak daar gekochot is super kwaliteit

Over Legendsports.nl

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.