Goede kwalitteit

Snelle levering en mooie producten. Ook waren de sportbroeken van zeer goede kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit. Jammer dat er veel plastic in de producten verwerkt zit.

Het zou mooi zijn als Legend Sports meer natuurlijke materialen gebruikt. Nu zit praktisch overal plastic in.

Niet tevreden

Te laat bezorgd als beloofd en artikel komt niet overheen met omschrijving.

Super Blij met mijn sportlegging

Goede kwaliteit en lekker stof om in te sporten, ga meerder outfits aanschaffen.

Nek harnas besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Zeer goede kwaliteit sportkleding

Ik heb mooie sportkleding besteld bij Legend, bij het uitpakken was ik super blij met de kwaliteit van de sportkleding.

Top service, werd overal meteen mee geholpen!!

top

Mooie trainingspak van goede kwaliteit, ik zal vaker bestellen.

Zeer goede ervaring met Legend

Alles is perfect geleverd en op tijd. De producten zien er goed uit. Ik ga vaker bestellen!

De handschoenen voelen stevig aan

Ik had een paar bokhandschoenen van legend besteld en de kwaliteit is echt top voor de prijs die je betaald. Ben zeer tevreden, koopje.

Zeer slechte retour service

Ik had van dit bedrijf een stuk betere service verwacht, scheenbeschermers bevielen niet voldoende dag terug gestuurd moest we verzendkosten zelf betalen maar oké prima, naar 1,5 week niks gehoord een mail gestuurd maar ze waren nog steeds niet aangekomen zeiden ze oké weer gewacht 1,5 week weer een mail gestuurd en ze waren nog met de verwerking bezig, naar bijna een maand verder storten ze 55,- ipv de 59,95,- terug... Wat een waardeloze retour service, het leek me een prima winkel maar ik ga toch de volgende keer ff verder kijken dan legend sports

Duidelijke website met goed uitleg

Ik was opzoek naar bokshandschoenen. Omdat ik het merk in de sportschool had gezien deze ook maar aangeschaft. Ze zitten prima. De website geeft duidelijke uitleg over waar je op moet letten. Minpuntje: Bij het artikel staat voor 16:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Dat is niet waar. Ik kreeg meteen een mail dat levertijd 2-7 werkdagen is. Verder geen probleem, maar toch.

Goede kwaliteit

Snel bezorgd

De goederen kwamen in een zak, vervormd, scheef. Ik wil het terugsturen

De goederen kwamen in een zak, vervormd, scheef. Ik wil het terugsturen

Geweldig! Snel geleverd!

Mooi boxkleden! Wij zijn tevreden!

Zeer tevreden. Is mijn tweede bestelling (kleiner maat)

Een aandachtspunt! Ik heb de riem hard nodig voor mijn hernia. Maar dan is een bezorgtijd van 4 dagen door DPD wel heel erg lang. Bij veel organisaties (bijv. Bol.com) heb je dit binnen één dag in huis, ofwel avonds besteld, de volgende dag in huis. Zorg dat dit veranderd door een andere bezorgdienst te contracteren.

Snel geleverd, goede handschoenen

Snel geleverd, goede handschoenen

Goeie service

Mooie producten en een goede service!

All goed

Ik heb lang gewacht, maar het product is goed!

Mooie bokshandschoenen gekocht voor goede prijs

Goede kwaliteit product en top service!

Thai pads gekocht handgemaakt leer uitstekende kwaliteit

Goeie scheenbeschermers

Beenbeschermers passen goed, enkel de voetflappen warem te groot

Goed en makkelijk

Positief

Snel besteld en geleverd

Prima website goede prijs kwaliteit verhouding

Industrieweg 10 1566 JP Assendelft

Over Legend Sports

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.