Super snelle levering

Per ongeluk de verkeerde maat bokshandschoenen voor mijn dochtertje besteld, dit meteen via een ticket doorgeven en alsnog de goede maat toe gestuurd gekregen en snel ook. Tot de volgende keer.

Super mooie puzzel matten en snelle levering! Dank je wel!

Snel en correct

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle levering en artikelen zijn goed

Op zondag bestelling geplaatst en dinsdag net voor de start van de les alles ontvangen. Goed geregeld.

Echt topproduct en snel geleverd , echt een aanrader

Ik bestel zeker nog want het is uitstekende kwaliteit!!

Zeer goede kwaliteit ! Een aanrader!! Ik bestel zeker nog

Voldoet aan verwachtingen

Betaalt niet volledig terug bij retour

Ik had zakhandschoenen besteld die qua pasvorm niet goed zaten. Te krap bij de hand en veel te ruim om de pols, en ook de kwaliteit voelde niet top, dus wilde niet omruilen voor een andere maat. Retour (eigen kosten verzonden) werd snel afgehandeld en terugbetaald. Maar: zonder de verzendkosten van de heenzending, terwijl dit wettelijk verplicht is. Staat zelfs in hun eigen retourformulier (die ze nu gaan aanpassen). Ze schermen met hun eigen voorwaarden en dat ze ook kosten maken, maar alle webwinkels hebben zich aan dezelfde wetgeving te houden. De kosten zijn risico van de ondernemer, net zoals de retourkosten risico van de klant zijn. Uiteindelijk kan je fluiten naar je geld want Legend Sports is niet aangesloten bij een keurmerk. Bestel bij een webwinkel die zich aan de regels houdt en die een keurmerk heeft.

Snelle levering maar kleine krassen op bokszak door transport

De krassen zijn niet erg maar ontsieren de bokszak. Er was wel een dubbele plastiek rond de zak maar toch door de handelingen tijdens transport is het leder gekrast

Snelle levering en goede kwaliteit spullen. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Top!!

Geen tijdige levering of deugdelijke communicatie

Inmiddels wachten wij al vanaf september 2023 tot nu voor de levering van onze bestelling. De beloofde levertijd was 8 a 10 weken. Echter blijken we nu al meer dan 20 weken te wachten. De communicatie met Legend Sports verloopt erg moeizaam. Zo zijn zij niet bereikbaar op het klantenservice nummer dat op de site weergegeven staat en reageren zij slecht op het mailverkeer.

Tevreden over de producten

Producten hebben een goede kwaliteit

Scheenbeschermers besteld en binnen een week binnen

Pakketje snel binnenkregen, top service.

Goed product

Snelle levering, mooi product van goede kwaliteit en prijs.

top

Mooie hoodie

Kwaliteit is goed van de hoodie en levering was zoals beloofd.

Super goed

Goed elevating en top kwaliteit in het eerste instantie

Ik ga vaker bestellen

Geen overzicht, alleen maar verkeerde producten ontvangen

Eerste bestelling bestond uit 3 producten, waarvan 1 goed geleverd was. De twee andere bestonden uit: 1 korte broek die een lange broek had moeten zijn, en een sportbh die een maat te klein was. De eerste teruggestuurd en kreeg zowel een ander model als een andere kleur dan wat ik had besteld. Ik houd nu alles maar want dit is uitzichtloos! Uiteraard niet aan te raden.

Beste Odette, Bedankt voor je feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en willen graag werken aan een passende oplossing. We hebben je retourmelding zorgvuldig bekeken en begrijpen dat er problemen zijn opgetreden met de levering van de korte broek en de sportbh. We bieden onze excuses aan voor de verwarring en de onjuiste vervanging van het product bij de retourzending. Om dit recht te zetten, willen we graag het volgende benadrukken: We hebben specifiek gekeken naar het retourformulier en de aangegeven artikelcode die je zelf hebt vermeld als "TE ONTVANGEN PRODUCT". We begrijpen dat de ontvangen producten niet overeenkwamen met je verwachtingen en onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet de ervaring die we beogen. Om tot een bevredigende oplossing te komen, zouden we graag meer details willen ontvangen over de specifieke korte broek en sportbh die je hebt besteld, zodat we gerichte stappen kunnen ondernemen om dit op te lossen. Stuur alsjeblieft de details naar [jouw klantenservice e-mailadres], zodat we dit direct kunnen oppakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit recht te zetten. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Met vriendelijke groet, Team Legend Sports

Correct

De site is overzichtelijk en makkelijk, de producten zijn goed, de verkoop en verzending zijn vlot. Een goede site en verkoper.

Is Niet wat ik bestelde,maar wel tevreden !

Ik ben geen zeikerd voordat ik de bokshandschoen evengoed heb geprobeerd , en ben er tevreden mee .

over het algemaan goede producten

ik heb inmiddels kickbokshandschoenen, kickboksbroek, tok een bitje en scheenbeschermers van legend die me erg goed bevallen, is gewoon goede kwaliteit dat lang mee gaat. ik heb ook enkelsokken binnengekregen deze week, maar daar ging de eerste sok mij al kapot toen ik het aan probeerde te trekken dus die zal ik niet aanbevelen. maar voor de rest prima producten en goede levering.

Kwaliteit

Producten in goede staat ontvangen.

Goed contact met Legend over de levertijd.

Beste Carin, Ik hoop dat deze e-mail je goed bereikt. Allereerst wil ik je bedanken voor je bestelling en voor de tijd die je hebt genomen om ons te beoordelen. We waarderen jouw feedback zeer, maar we willen ook graag een paar zaken verduidelijken met betrekking tot je recente aankoop. Je hebt een beoordeling gegeven op een bestelling (BOKSZAK) met een levertijd van 2 tot 7 werkdagen. Het valt ons op dat je op 1 januari hebt besteld, wat een feestdag is. Volgens onze aangegeven levertijden, streven we ernaar de levering volgende week vrijdag uiterlijk te laten plaatsvinden. Deze informatie hebben we zowel op onze website als in de orderbevestiging duidelijk gecommuniceerd. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op een bestelling, maar we willen benadrukken dat we onze uiterste best doen om de beloofde levertijden na te komen. We zijn altijd beschikbaar om eventuele vragen over je bestelling te beantwoorden, zowel via e-mail als telefonisch. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we willen graag helpen bij eventuele zorgen die je hebt. We vinden het jammer om een negatieve beoordeling te ontvangen terwijl we ons best doen om aan onze afspraken te voldoen. Als er iets specifieks is waar je ontevreden over bent of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze service. Nogmaals bedankt voor je begrip, en we kijken ernaar uit om je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Met vriendelijke groet, Team Legend Sports

Gewoon goed

Alles ging goed.

Over Legend Sports

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.