Kwaliteit

Producten in goede staat ontvangen.

Goed contact met Legend over de levertijd.

Beste Carin, Ik hoop dat deze e-mail je goed bereikt. Allereerst wil ik je bedanken voor je bestelling en voor de tijd die je hebt genomen om ons te beoordelen. We waarderen jouw feedback zeer, maar we willen ook graag een paar zaken verduidelijken met betrekking tot je recente aankoop. Je hebt een beoordeling gegeven op een bestelling (BOKSZAK) met een levertijd van 2 tot 7 werkdagen. Het valt ons op dat je op 1 januari hebt besteld, wat een feestdag is. Volgens onze aangegeven levertijden, streven we ernaar de levering volgende week vrijdag uiterlijk te laten plaatsvinden. Deze informatie hebben we zowel op onze website als in de orderbevestiging duidelijk gecommuniceerd. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op een bestelling, maar we willen benadrukken dat we onze uiterste best doen om de beloofde levertijden na te komen. We zijn altijd beschikbaar om eventuele vragen over je bestelling te beantwoorden, zowel via e-mail als telefonisch. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we willen graag helpen bij eventuele zorgen die je hebt. We vinden het jammer om een negatieve beoordeling te ontvangen terwijl we ons best doen om aan onze afspraken te voldoen. Als er iets specifieks is waar je ontevreden over bent of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze service. Nogmaals bedankt voor je begrip, en we kijken ernaar uit om je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Met vriendelijke groet, Team Legend Sports

Gewoon goed

Alles ging goed.

Nog geen pakket ontvangen

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten. Mvg, Sharon Braun

Beste Sharon, Vervelend om te horen dat je pakket nog niet is geleverd. Je krijgt automatisch een mail van DPD met je tracking waarmee je je pakket in de gaten kan houden. We hebben hem 28 december overgedragen aan DPD en hebben we vanaf dat moment geen grip meer op de levering. We kunnen alleen kijken wat ermee gebeurt en contact opnemen met DPD om na te gaan wat er mis mee is. Dit is wat we gedaan hebben en DPD geeft aan dat er een onderzoek gestart gaat worden, aangezien hij blijft hangen. We hebben verzocht om het pakket zsm af te leveren DPD TRACKING: https://www.dpdgroup.com/nl/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=05222071438284 Je zou even geduld moeten hebben voor de aflevering van je pakket, hopen dat het deze week is en anders moeten we je een nieuwe pakket opsturen uitgaande dat deze binnen DPD zoek is geraakt. Met vriendelijke groet Team Legend Sports

Beste, Bedankt voor jouw e-mail en het delen van jouw zorgen met betrekking tot de betaling en het retourproces. We begrijpen dat er enige onduidelijkheid is en willen graag samenwerken om tot een oplossing te komen. De 2e paar handschoenen hebben wij direct opgestuurd na je mail en deze was al afgegeven aan dpd. Dit konden we niet terug draaien. We hebben je deze snelle service geboden en dan ben je nog steeds aan het klagen. Allereerst willen we verduidelijken dat wij overgaan tot betaling zodra we de trackinginformatie van het retourpakket ontvangen. Dit stelt ons in staat het proces te volgen en een vlotte afhandeling te garanderen. We hebben geen tracking informatie van je ontvangen, had je die wel gestuurd en bleek het pakket bij ons terecht te zijn dan hadden we je gecrediteerd. Nu hebben wij niks ontvangen en heb je tevens geen tracking voor ons. Wat betreft het niet ontvangen van het geretourneerde item, willen we benadrukken dat het retourproces jouw verantwoordelijkheid is. Mocht er zich een probleem voordoen tijdens dit proces, neem dan contact op met de verzenddienst om het probleem op te lossen. Helaas kunnen wij weinig doen als het retourproces niet correct wordt uitgevoerd. Om toch aan jouw zorgen tegemoet te komen, hebben we je een kadobon van €20 gegeven. Dit is een uitzonderlijke kwestie, en je hebt daar ook al gebruik van gemaakt. We betreuren het dat je ons nog steeds slecht hebt beoordeeld aangezien we je alsnog zijn tegemoet gekomen voor een retour wat we nooit ontvangen hebben. Dit is uitermate oneerlijk! Laat ons alsjeblieft weten hoe je verder wilt gaan en of er verdere informatie is die we kunnen verstrekken. Met vriendelijke groet,

Duidelijke website

Goedwerkende, makkelijke, duidelijke website.

Snelle levering en super gave trainingspakken, ben momenteel aan het wachten op mijn volgende bestelling

Moeilijk contact

Vanwege extreme drukte waren ze slecht bereikbaar. Maar Legend heeft contact met mij opgenomen en hebben ze me zeer goed geholpen met het omruilen van de bestelling. Alles ging snel en had de vogende dag al de juiste maat thuis.

Mooi op tijd geleverd. Goede kwaliteit

Alles ging zoals het hoort

Goede ervaring

Snelle levering en producten waren zoals ik had verwacht.

De slechtste ervaring ooit!

Ik heb iets besteld dat normaal altijd aankomt per 2 stuks, het komt dan aan als 1 stuk. Vervolgens vraag ik om het terug te sturen en krijg ik geen reactie! Ik heb daarna weer iets besteld en daar hebben ze mijn geld voor genomen maar mijn bestelling geannuleerd. Ik wacht dus ook nog op mijn geld of mijn bestelling!!

Beste klant, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring, en we begrijpen dat er enige verwarring is ontstaan bij jouw recente aankopen. Hieronder willen we enkele punten verduidelijken: 1.Productomschrijving en prijs: In de productomschrijving op onze website staat duidelijk aangegeven dat het product als enkelvoud wordt verkocht, en de prijs is dienovereenkomstig ingesteld. We zullen bekijken hoe we deze informatie nog duidelijker kunnen presenteren om mogelijke verwarring te voorkomen. 2.Titel en meervoudsvorm: Jouw opmerking over de titel en het gebruik van de enkelvoudsvorm wordt gewaardeerd. Dit punt zullen we intern bespreken en overwegen of er aanpassingen nodig zijn om de informatie voor onze klanten nog helderder te maken. 3.Verantwoordelijkheid voor andere websites: Hoewel andere websites mogelijk verschillende praktijken hanteren, streven wij ernaar om de beste service te bieden. We zullen intern bekijken of er verbeteringen mogelijk zijn om eventuele verwarring te verminderen. 4.Aangepaste producten en prijzen: We hebben gezien dat er mailverkeer is geweest waarin we duidelijk hebben aangegeven dat de '0 euro' weergave betrekking heeft op verzendkosten voor specifieke aangepaste producten. Deze kosten zijn al teruggeboekt naar jouw rekening. We willen benadrukken dat het cruciaal is om e-mails en productbeschrijvingen zorgvuldig te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen. We begrijpen dat er enige frustratie is ontstaan en betreuren dit. Indien je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt met jouw bestellingen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Legend

Mooi spul

Snel bezorgd

Heb hier bokshandschoenen gekocht voor mijn zoontje. En hij is er heel content van

Prijs kwaliteit top

Goede kwaliteit voor een correcte prijs. Vlotte levering, mooi ingepakt. Zeker een aanrader.

Goed product en prima service

Mooi, kwalitatief product. Ondanks de feestdagendrukte op tijd in huis, top!

Bestelling heel snel ontvangen goeie service goeie producten in een woord super

Je producten zijn snel te vinden en de levering was ook super snel.

komen beloften na

voldoet aan verwachtingen

Correct product en uitleg

Très satisfait du service après vente surtout

Opzich tevreden, er is alleen een broekje in de verkeerde kleur geleverd. Ik wacht nog op antwoord van de klantenservice om deze om te kunnen ruilen. Nog even afwachten dus...

Snel, nog gebeld vanwege kleur, fijne kwaliteit!

Snelle levering. Ik werd nog gebeld dat er een kleur niet op voorraad was. Kwaliteit is ook erg fijn.

Snelle service en kwaliteit

Snelle en goede service. Kwaliteit Legend trainingspak moet zich nog bewijzen maar ziet er goed afgewerkt uit en voelt goed.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de service van legend sports en ga in de toekomst nog meerdere producten bestellen

Industrieweg 10 1566 JP Assendelft

Over Legend Sports

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.