Je producten zijn snel te vinden en de levering was ook super snel.

komen beloften na

voldoet aan verwachtingen

Correct product en uitleg

Très satisfait du service après vente surtout

Opzich tevreden, er is alleen een broekje in de verkeerde kleur geleverd. Ik wacht nog op antwoord van de klantenservice om deze om te kunnen ruilen. Nog even afwachten dus...

Snel, nog gebeld vanwege kleur, fijne kwaliteit!

Snelle levering. Ik werd nog gebeld dat er een kleur niet op voorraad was. Kwaliteit is ook erg fijn.

Snelle service en kwaliteit

Snelle en goede service. Kwaliteit Legend trainingspak moet zich nog bewijzen maar ziet er goed afgewerkt uit en voelt goed.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de service van legend sports en ga in de toekomst nog meerdere producten bestellen

Blij met de bestelling

Prima handschoenen, alleen wat het de dag erna nog niet in huis, maar dat is geen groot probleem.

Heel slechte kwaliteit

Ik heb vrijdag 5 paar de legend powerrangers binnen gekregen! 4 paar ervan is kapot! En de afwerking ervan ja sorry dat is echt slecht. Ook al zijn ze nu maar 19,95 de kwaliteit is echt bagger. Ook krijg ik geen contact met jullie?? Ik wil graag dat dit opgelost word.

Beste Werner, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring, en we betreuren het ten zeerste dat je ontevreden bent over de ontvangen producten. We willen dit probleem graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Hieronder reageren we op jouw punten: Beschadigde producten en afwerking: We bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die je hebt ondervonden met de Legend Power Rangers. Het spijt ons dat vier van de vijf paar beschadigd zijn aangekomen en dat de afwerking niet aan jouw verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk kwaliteit is, ongeacht de prijs, en we willen dat je tevreden bent met jouw aankopen. Onbereikbaarheid: Het spijt ons te horen dat je geen contact met ons hebt kunnen krijgen. We nemen dit serieus, en we willen je verzekeren dat we jouw zorgen serieus nemen. We hebben jou een e-mail gestuurd met een oplossing, maar tot op heden hebben we helaas nog geen reactie van jou mogen ontvangen. We willen graag samenwerken om dit probleem op te lossen, en we kijken uit naar jouw feedback. Oplossing: We zijn vastbesloten om dit recht te zetten en willen graag weten hoe we jou het beste kunnen helpen. Als je onze e-mail hebt gemist of problemen hebt met het ontvangen van onze berichten, laat het ons dan alsjeblieft weten. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met jouw aankoop. We begrijpen dat dit een teleurstellende ervaring is geweest, en we willen je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om dit op te lossen. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Legend

Belofte waargemaakt, levering snel, en klantvriendelijk!

Zie hierboven.

Scheenbeschermers en bokshandschoenen voor Krav Maga in het roze. Mijn dochter helemaal blij!

Snelle levering en goede kwaliteit

Helaas 1e keer verkeerde bestelling ontvangen, kan gebeuren! maar is goed opgelost. Ben blij met mijn bestelling, goede kwaliteit prijs verhouding.

Prachtige kleding

Prachtige kleding, mooie stof. Hoodies en joggingbroeken zitten als gegoten. Jammer van de verkeerd ontvangen maten.

Ruime keuze, mooie producten en redelijk geprijsd

Het assortiment is zeer ruim en in diverse prijsklassen. De bestelling werd vlot opgepakt alleen haperde er iets bij vervoerder DPD. Legend heeft daar actie op ondernomen

Snelle levering, en mooie handschoenen!

Snelle levering en mooie trainingspak

Kreeg mijn order zoals beloofd volgende dag en de kwaliteit van het pak is zeer goed in verhouding tot de prijs.

Wat ik tot nu toe besteld heb snelle levering en goede kwaliteit Ik zal er vaker gaan bestellen dus ik raad legend sport zeker aan

Alles naar wens

Ik heb een gevorderde kickboks set besteld bestaande uit handschoenen, scheenbeschermers, bandage en een bitje. De levering was snel (binnen een dag) en alle spullen waren precies zoals ik ze besteld had. Ik had van tevoren nog enkele vragen m.b.t. de maten en mogelijkheid tot ruilen van onderdelen uit de set en deze vragen kon ik makkelijk via WhatsApp stellen. Niets te klagen.

Goede spullen, snelle levering, ietwat onoverzichtelijke website

Goede webshop met veel keuze

Ik ga vaker bestellen bij Legend, ze hebben ruime keuze en de producten zijn van goede kwaliteit.

Prima ervafing

Goeie service

Er werd een foute maat geleverd maar dit werd snel rechtgezet

Goede service en snelle levering

Ben goed geadviseerd door de klantenservice. Goede expertise en mooie kwaliteit producten

Mooi producten goeie kwaliteit

Ik heb train nu standaard met legend gear. Scheenbeschermers, handschoenen, tok, sport broekjes. Ben er erg blij mee, het niet er goed uit en doet z’n werk. Zeker aan te raden.

Industrieweg 10 E

1566 JP Assendelft

Over Legend Sports

Legend Sports is ooit begonnen als een ambitieus klein familie bedrijf met passie voor de sport en met name vechtsport. Nu zes jaar later heeft Legend Sports zich ontwikkelt tot één van de grootste merken in de markt die gespecialiseerd is in fightgear. Met trots kunnen we zeggen dat we een merk van Nederlandse bodem zijn. We willen de sterkste en grootste merk van de wereld worden. Casual Kledinglijn: Sinds kort hebben we naast de Legend vechtsportartikelen lijn ook een eigen casual kledinglijn. Fitness: Met onze fitness assortiment hebben we enorme stappen gemaakt. We hebben een zeer ruime assortiment geïntroduceerd van crossfit handschoenen tot aan dip riemen en sportvoeding.