Fijne dekbedovertrekken geweldig

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Goed kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Precies het product wat we zochten.

We waren op zoek naar een hoeslaken met een hoge hoek en extra breed en extra lang. Hier gevonden voor een prima prijs, snel geleverd en product voldoet tot nu toe aan onze verwachtingen. Ook keurig netjes een eerste was advies ontvangen, dus helemaal goed.

Goede ervaring

Heel goede service en goede kwaliteit

Heel blij met onze aankoop! Dekbedovertrek is mooi en niet te warm. Ligt goed

Goede kwaliteit,en snelle levering

Snelle levering. Goede kwaliteit,en hetzelfde als de afbeelding. Ik ga zeker nog vaker bij jullie bestellen!

Past perfect, heerlijk zacht

Mooie kleur zoals op plaatje. Maar is eindelijk perfect. Altijd net te klein voor 240/220, maar nu perfecte maat! Echt een aanrader!!

heerlijk slapen

snelle levering goede kwaliteit echte aanrader

Mooie print, net als op de foto's

Snelle levering en goede uitleg vwb de wasvoorschriften!

Prachtige kwaliteit voor een klein prijsje!

En snel geleverd!

Goede ervaring, goede kwaliteit

Overzichtelijke website, de de artikelen staan duidelijk beschreven, dekbedovertrekken besteld, goede kwaliteit en superzacht, aangenaam slapen.

Heerlijke nachtrust

Heel erg blij met het nieuwe dekbedovertrek en kussen. Slaap sinds de aanschaf van het kussen veel beter. Dekbedovertrek is heel zacht. Is denk ik minder geschikt voor de zomer vanwege het materiaal. Voor nu prima, in de zomer slaap ik liever onder een 100% katoenen stof.

Eindelijk fatsoenlijk beddengoed voor een mooie prijs

Blij verrast toen ik de mooie kwaliteit (en dikte!) zag bij aankoop van de dubbele jersey hoeslakens! Ik ga binnenkort nog een extra paar bestellen :-)

Mooie kwaliteit

Mooi snel levering en blijft mooi na wassen

Leuke print, goede kwaliteit en mooi voordelig

Snelle service,ruime keuze dus voor elk wat wils.

Goed kwaliteit

Goeie levering

X

X

Super!!

Heerlijk zacht , slaap lekker!!

Super!!!

Superkwaliteit.

Fijn dekbedovertrek een snelle service en leuke prijs.

Zie bovenstaande

Aanrader

Mooie dekbedovertrekken, heerlijke stof, mooi patroon en snelle levering. Echt een aanrader om hier dekbedovertrekken te kopen

Lekker koel spul

Alleen werd er gezegd dat er een instopstrook aan zou zitten aan dat is niet zo

Werkelijke kleur komt niet overeen met afbeelding

Ik bestelde de 'Chanda - Olijfgroen Dekbedovertrek' omdat het er op de foto heel fris olijfgroen uitzag. Dat zou mooi staan bij mijn donker grijze bed. In werkelijkheid is het een donker groene overtrek en is alleen de binnenkant/onderkant olijfkleirig. (Het gedeelte wat je niet ziet). Het patroon is best mooi en de kwaliteit zal ook best goed zijn, maar het geheel oogt wat somber en is anders dan ik verwachtte. Als ik dit overtrek in de winkel had gezien had ik het niet gekocht. Vervolg; Van de week schreef ik in een review dat het dekbedovertrek dat ik had ontvangen qua kleur flink afweek van de foto op de website. De klantenservice pikte dit goed en adequaat op en vonden mijn klacht terecht. Vandaag ontving ik, kosteloos, nieuwe overtrekken, de magic flower, paars, waar ik dik tevreden over ben. Ik ben dan ook superblij met de afhandeling van mijn klacht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.