super

al 2 keer een bestelling gedaan en iedere keer komt het op de beloofde dag aan en superkwaliteit van hoeslaken en dekbedovertrek ik zal in de toekomst hierop nog bestellen

Eerste overtrek was beschadigd contact gelegd en super snel antwoord kregen een nieuwe en die beschadigd was hoefde niet terug Echt top!!!

Mooie kwaliteit voor een vriendelijke prijs!

Ondanks de goede kwaliteit, kreeg ik mijn dekbedovertrek binnen met een gaatje (fabrieksfoutje). Ik heb gelijk een mailtje gestuurd en kreeg ook heel snel een mail terug met als antwoord; we sturen je een nieuw overtrek en de kapotte mag je houden. Ik vind dit een geweldige en supersnelle service van beddengoeddeals.nl!

Hoeslaken 160/180 200 cm

Mooi dekbedovertrek turqoise met vogel heel vrolijk overtrek. Was over hoeslaken niet tevreden maar kreeg binnen een paar dagen een nieuw opgestuurd en ze wilde andere hoeslaken niet terug gezonden hebben. Super service en snel. Ik raad deze website aan.

Super, snel, goedkoop en correct

Snel en mooi materiaal voor weinig en bij een “ materiaalprobleempje” wordt dit keurig en snel opgelost

Vandaag besteld, volgende dag geleverd

Flanel is zeer dun

Het flanel dekbedovertrek voelt meer aan als katoen dan als flanel, kleur was ook helemaal anders ( veeeel lichter) dan op de foto. Echt jammer

Beste Kathleen, Jammer dat de stof zo tegenvalt, we krijgen doorgaans veel positieve feedback op de stof van dit artikel. We hebben je een mailtje gestuurd, zodat we dit verder met je kunnen onderzoeken en netjes met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Beddengoeddeals.nl

Mooie dekbedhoezen

Ik ben heel blij met de dekbedhoes die ik besteld heb. Mooie kleuren en mooie dikke stof.

Goede kwaliteit

Mooi dekbedovertrek

Mooi dekbedovertrek van olifant, net zoals beschreven in de uitleg en van mooie kwaliteit. Enkel matras overtrek een maatje te klein gemonen, het lukt wel maar het spant erg. Nochtans in beschreven uitleg was deze de goede maat en goed voor een matras van 25cm hoog. Maar goed, dat weten we voor de volgende bestelling he... Bedankt

Snelle levering. Besteld dag erna geleverd.

Super mooi dekbed overtrek

Ik ben erg blij met mijn aankoop, is zoals op de foto, erg tevreden mee!

Werd netjes en snel geleverd Ga er zeker nog wel een keer bestellen

Heel tevreden

Goede kwaliteit

Na 1 wasbeurt de kleur was weg!

helaas na 1 wasbeurt op 30 graden, de kleur is weg en al mijn wasgoed is licht blauw geworden. Wat een zonde!

Beste Sandra, Bedankt voor jouw beoordeling. We vinden het heel vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het artikel. Inmiddels hebben we contact met je gehad hierover en het met je kunnen oplossen. We hopen het naar tevredenheid op te hebben gelost. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Beddengoeddeals.nl

Top service!

Eerste keer besteld. Twee kleine probleempjes, ik had heel snel antwoord na mijn mail. En het probleem hebben ze keurig, zonder moeilijk te doen opgelost. En niet geheel onbelangrijk, de dekbed hoezen zijn prachtig!

Mooie kleuren net zoals op de foto

Mooi dekbed, ben er blij mee

Geweldige website

Gewoon een prima site die goed werkt en waar je super snel antwoord krijgt op je vragen. Als er een probleem is wordt dat heel snel en keurig verholpen.

Ziet er goed uit. Heb het overtrek nog niet op ons bed gehad.

Mooie overtrekken, goede kwaliteit

Ben zeer tevreden

Alleen jammer zoveel verzendkosten!!!

In een woord " TOP "

Zeer goede site, duidelijk en eenvoudig Makelijk te bestellen en vlot verlopen. De volgende dag alles aan huis geleverd.

Snelle levering.

Kwaliteit van de dekbedovertrekken is zeer slecht. Gewassen volgens voorschrift, maar al na 1 keer wassen helemaal vaal!

Mooi dekbed tegen een goede prijs

Helemaal klaar voor de kerst met dit mooie dekbed tegen een goede prijs met een snelle levering (al was dat in dit geval niet nodig ;-)).