Top service!

Eerste keer besteld. Twee kleine probleempjes, ik had heel snel antwoord na mijn mail. En het probleem hebben ze keurig, zonder moeilijk te doen opgelost. En niet geheel onbelangrijk, de dekbed hoezen zijn prachtig!

Mooie kleuren net zoals op de foto

Mooi dekbed, ben er blij mee

Geweldige website

Gewoon een prima site die goed werkt en waar je super snel antwoord krijgt op je vragen. Als er een probleem is wordt dat heel snel en keurig verholpen.

Ziet er goed uit. Heb het overtrek nog niet op ons bed gehad.

Mooie overtrekken, goede kwaliteit

Ben zeer tevreden

Alleen jammer zoveel verzendkosten!!!

In een woord " TOP "

Zeer goede site, duidelijk en eenvoudig Makelijk te bestellen en vlot verlopen. De volgende dag alles aan huis geleverd.

Snelle levering.

Kwaliteit van de dekbedovertrekken is zeer slecht. Gewassen volgens voorschrift, maar al na 1 keer wassen helemaal vaal!

Mooi dekbed tegen een goede prijs

Helemaal klaar voor de kerst met dit mooie dekbed tegen een goede prijs met een snelle levering (al was dat in dit geval niet nodig ;-)).

Snelle levering en goede kwaliteit

Voor het eerst een bestelling gedaan, heel eenvoudig en snel. Het was keurig verpakt en de bestelling volgende dag binnen . Foto's en kwaliteit zoals omschreven, ook na het wassen blijft de overtrek mooi. Mooie kwaliteit voor een lage prijs! Ga zeker vaker een bestelling doen .

Goede kwaliteit, snelle service.

De afgesproken dag geleverd.

Snelle levering!

Goede service en super snelle levering + een prima product!

Super en strijkvrij

Gekocht voor de camper, ideaal ..... wassen en weer opmaken

Super mooie dekbedovertrek

Prima service volgende dag al in huis. Ben erg blij met overtrek is super mooi.

Voor het eerst besteld ertevreden en

Alles netjes en snel geleverd

Super mooi kwaliteit en mooi oven treken

Snelle service en goede kwaliteit, prijs

Voor het eerst een bestelling gedaan het online heel eenvoudig en snel. Het was keurig verpakt en de bestelling op tijd

Snelle levering!!

Mooie kwaliteit voor een lage prijs. Snelle levering.

Jammer

Kwaliteit is niet best, twee nachten in gebruik en allemaal pillen op de stof.

Product is goed, webshop laat veel te wensen over.

De aantallen van een product bleef, bij 2 aankopen, niet op het ingestelde aantal staan. Waardoor ik meerdere keren op verschillende stadia van het bestelproces de aantallen moest aanpassen. Dat geeft geen lekker shopgevoel, zeker niet. toen ik erachter kwam dat ik de laatste keer het niet meer had gecheckt en te weinig producten de volgende dag in huis kreeg. Dus moest ik bijbestellen en opnieuw verzendkosten betalen. Als dit bij meerdere klanten een probleem is, ga ik ervan uit dat jullie dit zullen aanpakken. Succes alvast. Beddengoeddeals heeft contact met mij opgenomen en zij zijn nu bezig om te zien hoe het probleem waar ik tegenaan liep is ontstaan en of zij dat kunnen oplossen. Daarnaast is mij toegezegd om de extra gemaakte verzendkosten te vergoeden. Een nette afwikkeling dus!

Geweldig!!!!

Laat besteld en volgende dag gewoon in huis. Foto's en kwaliteit zoals omschreven. Helemaal tevreden!!

Goede service en een mooi dekbedovertrek

Goede service en een mooi dekbedovertrek