Prima webshop

Ik heb al meerdere keren hier iets besteld. Mijn ervaring is dat het altijd snel, bijna altijd de volgende dag geleverd wordt. Het is altijd prima verpakt en de kwaliteit van de artikels voldoen altijd aan mijn verwachtingen, dus helemaal prima. Leony Mooijman.

slecht

na retournering artikel, keurig een creditnota ... daarna vreemde gang van zaken. ik kon na creditering het item houden, welk item ... dat ik gewoon betaald had en in totaal meer dan € ** porto voor betaald heb. ik voel me besodemieterd en gefrustreerd.

Beste DeeDee, We hebben de retour verwerkt en het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd, zoals we je ook hebben aangegeven per mail via ons standaard retourproces. We geven ook helder aan op onze retourvoorwaarden pagina hoe het retourneren bij ons werkt. Helaas kunnen we erg weinig doen aan de retour verzendkosten die vervoerders rekenen. Bovendien heb je gratis verzending gekregen op je bestelling doordat het aankoopbedrag boven de gratis verzendgrens lag, dus het is onjuist dat je 20 euro verzendkosten hebt betaald. Met vriendelijke groet, Beddengoeddeals.nl

2 moltons, 3 onderlaken (katoen) en 3 dekbedsetjes voor maar €100! Zien er leuk uit en goede kwaliteit dus prijs/ kwaliteit is hoog!

Mooie overtrekken

mooi

mooie kwaliteit ,wassen en drogen . Hoeft niet gestreken te worden , perfect !

Veel keus, goede prijzen, snelle levering

Veel keus, alle afmetingen, goede prijzen, snelle levering

Passen goed

Prima overtrekken, mooie kleuren

Geweldig mooi beddegoed

Heel tevreden

Zalig dromen in dit zachte beddengoed !

Dit was de eerste keer dat ik een dekbedovertrek uit microvezel bestelde. Had ik eerder geweten hoe aangenaam deze aanvoelt dan had ik deze eerder besteld. Daarom ga ik nu mijn volgende bestellen. Ik had niet verwacht dat de kwaliteit zo goed zou meevallen. Mooie kleur,kreukherstellend. Snelle levering ,goed verpakt. Ben zeer tevreden en raad het iedereen aan.

1 dag besteld, andere dag thuis.

prima gedaan

goede services alle afspraken nagekomen

Mooi

De dekbedovertrekken zijn echt mooi ook de kleuren stemmen overeen met de foto ik raad het iedereen aan.

Snelle bezorging goede kwaliteit

Precies als beschreven

Makkelijk een bestelling te plaatsen en leuke floreuze dekbedovertrekken in alle soorten en maten!

Mooi overtrek

Mooi overtrek

Comfortabel

Als je zoon van 10 uitslaapt omdat zijn nieuwe beddengoed zo comfortabel is XD

Goede kwaliteit snelle service

Snel geleverd, fijn en mooi beddegoed! Ik slaap als een roos!

Het bestellen gaat heel makkelijk, fijn dat ik gelijk korting krijg door inschrijven voor nieuwsbrief. Het beddegoed is fijn en mooi: elke avond verheug ik me weer om in mn bed te kruipen :-)

In 1 woord geweldig.

Kwaliteit top, leuke en betaalbare prijzen en nog snelle levering. Kortom in 1 woord geweldig.

Heel rap geleverd en goede kwaliteit heel blij er mee

Mooi dekbed, fijne zachte stof

Mooi dekbedovertrek, je hoeft het niet te strijken, sneldrogende fijne stof

Super tevreden

Snelle levering Prima kwaliteits prijs verhouding Een echte aanrader om hier iets te kopen

Snel en ziet er net zo uit als op plaatje

Geweldig heel snel geleverd, goede kwaliteit en ziet er het zelfde uit als op website!

Super snelle levering

Super snelle levering, goede kwaliteit hoeslakens

Beddengoed, hoeslakens en dekbedhoezen zien er mooi uit. Nog niet gebruikt. Ben benieuwd of 2 sets van andere stof statisch zijn. Want dat voelde zo toen ik het had gewassen.