Mooi dekbed, fijne zachte stof

Mooi dekbedovertrek, je hoeft het niet te strijken, sneldrogende fijne stof

Super tevreden

Snelle levering Prima kwaliteits prijs verhouding Een echte aanrader om hier iets te kopen

Snel en ziet er net zo uit als op plaatje

Geweldig heel snel geleverd, goede kwaliteit en ziet er het zelfde uit als op website!

Super snelle levering

Super snelle levering, goede kwaliteit hoeslakens

Beddengoed, hoeslakens en dekbedhoezen zien er mooi uit. Nog niet gebruikt. Ben benieuwd of 2 sets van andere stof statisch zijn. Want dat voelde zo toen ik het had gewassen.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

De was supersnel en zo mooi dekbedovertrek.

2 dekbed overtrekken gekocht 100% katoen dat vinden the kids hier het fijnst mooie print zo ook de hoeslakens fijne kwaliteit

Half half

Mijn ervaring is op zich goed Heb 2 overtrekken besteld Beide op de aanbevolen manier gewassen Binnenste buiten in de kussen sloop En toch is er 1 inmiddels helemaal gepilt al En niet echt mooi meer en het heeft nog niet op bed gelegen Erg jammer! Maar goed of ik het voor dat geld mag verwachten

Heel tevreden mee

Snelle levering en ruime keuze

Mooie ruime keuze aan overtrekken, volgende dag gelijk in huis. Super blij mee

Mooier dan op de foto!! Super!!

Snel levering en materiaal is erg mooi! Ik ben erg tevreden!!

Ik ben heel tevreden Erg mooi dekbedovertrek Redelijke prijzen En de sevice is prima Ik ga hier zeker meer bestellen .

Mooie kleuren. Goede kwaliteit en snel geleverd

Echte service

Had een bestelling gedaan van 3 dekbedovertrekken. Bestelling was netjes aangekomen maar bij het uitpakken bleek dat er bij 2 van de 3 overtrekken aan de zijkant een scheur zat. Dit aangekaart via mail klantenservice. Vrijwel direct een antwoord gekregen kreeg 2 nieuwe dekbed hoezen opgestuurd zonder extra te betalen en mocht de gescheurde dekbedovertrekken houden. Das nog eens service.

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding hartstikke fijn. Nergens anders heb je zulke mooie dekbedovertrekken voor een goede prijs. Verder was ik ook nog eens verrast. Ik had nog producten in mijn winkelwagen staan en een dag daarna kreeg ik een mail met een 10% kortingscode. Ik vind dat zeer attent.

Mooi!

Fijne kwaliteit, mooi verpakt bij bezorging

leuke prijs,snelle levering, kwaliteit goed

Heerlijk dekbed

Fijn materiaal , niet zweterig

Duidelijke site

Duidelijke site alles is makkelijk te vinden. Mooie overtrekken. En een eerlijke prijs.

Mooie stof en print

Helemaal goed

Hai, netjes gekregen, 1 set al gewassen ligt al op, mooi, fijn materiaal en dus happy :) !

Betrouwbaar en goede service

Tevreden over mijn bestelling, goed materiaal en snel thuis geleverd. Fijne service!

Altijd goed geholpen bij aankoop

Altijd snelle levering en goed verpakt bezorgd. En de bezorgdatum goed aangegeven en deze klopt ook.

Hij ligt lekker zeker omdat ie van katoen is.