Heel mooi dekbedovertrek

Voor de eerste keer bij jullie gekocht en zeer aangenaam verrast hele mooie kwalen kleuren en een supersnelle levering het was de dag na de bestellen al in huis

Helemaal top

Echt super als er een minpuntje is dan is het DHL de levering was echt schandalig aangeven dat er niemand aanwezig thuis terwijl ik wel degelijk thuis was. DHL en bericht gestuurd geen reactie.

Top!!!!

Ik ben heel tevreden. Goede kwaliteit producten en een snelle levering

Heerlijk onder goede kwaliteit

Hele fijne stof, waar de kleuren erg mooi zijn en niet na 1x wassen al vervangen. Kwaliteit is super. En service ook erg snel! .1 woord TOP

Binnen 18 uur geleverd !!!

Heerlijke stof!

Prima service, heerlijke en mooie dekbedovertrekken ontvangen.

Prachtig

Super mooi dekbedovertrek,heel erg blij mee. .Kwaliteit is top super zacht.!!!Een aanrader en ik zal dit product vaker kopen.

Mooi en geweldig

2 setjes hoezen gekocht , snelle levering, en mooooi zeg , zacht voelen ze aan en wat geweldig is een flinke strook over om in te stoppen en deze is mooi afgewerkt met rits en drukknopen . Kortom ze zijn geweldig zo blij mee .

Heel goed en snelle levering

Je krijgt wat je zie

Topp

Dekbedovertrek gekocht Heerlijk zacht , stevige kwaliteit. Een echte Aanrader.

Heel tevreden

Materiaal as prima is afmetingen zijn ruim

super tevreden

super tevreden goede kwaliteit van dekbedovertrek , heel fijn hoofdkussen ( tweede al bestelt ) en eerder binnen als verwacht

Snelle levering en mooi beddengoed

Voelt zacht aan .. prachtig materiaal vindt alleen jammer dat je het niet in de droger kan en het beschadigd heel snel .. snel halen erin. maar het slaapt waanzinnig lekker. Snelle levering!!

Prachtig, zoals beschreven

Snel geleverd, prima prijs

FANTASTISCH

Heel goeie afhandeling, heel snelle levering. Alles heel goed verpakt, en alles klopt met de beschrijving.

Super dekbed overtrek, mooie kwaliteit en een snelle levering

Super snel geleverd en giede kwaliteit

Keurige levering

Gezocht- besteld- ontvangen

Prachtig dekbedovertrek

Ik ben superblij met mijn dekbedovertrek. Prachtige kleur, ziet er zo mooi uit op mijn bed en ik slaap er heerlijk onder.

Top bedrijf

Snel geleverd, goede kwaliteit, blijft mooi in de was!

Is fijn beddegoed!!

Fijn om op te slapen!

Teddy deken

Supergoede kwaliteit .was de verkeerde kleur geleverd maar toch zeer tevreden

Mooi dekbed overtrek

Jammer alleen dat er bij de beschrijving staat dat er een instopstrook aanzit. Dit is dus niet het geval.

Fantastisch !

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Is vlug geleverd,en de lakens zijn van goede kwaliteit! Dank u wel