Mooie kwaliteit, dik en zacht

Snelle verzending

Snelle verzending

Heel tevreden

Super goede kwaliteit en heel proper verzorgt toegekomen

Fiin product

Heel fijne dekbedovertrek ken blijven goed op kleur en zijn lekker zacht

Mooie kwaliteit

Ziet er erg mooi uit

Mooi degelijk kwaliteit

Snelle levering, pakje voldoet aan mijn verwachtingen

Aangenaam verrast!

Het bestellen via de website verliep snel en probleemloos. De dag erna was het pakket al in huis. Het beddengoed is superzacht en je ziet ze goed licht geven in het donker.

Mooi dekbedovertrek

Mooi dekbedovertrek voor een goede prijs

Super kwaliteit!

Heel goed kwaliteit van mijn aangekochte producten.

Mooie overtrekken met dubbele instopstrook en ook nog drukknoopjes om deze dicht te maken Goede kwaliteit flanel erg blij mee

Prima in alle opzichten.

Een dekbedhoes, een hoeslaken en een kussen gekocht. Ik kreeg snel bericht en een dag later kon DHL me al een bericht sturen wanneer mijn bestelling zou aankomen. Bij aankomst zat alles er in en was goed verpakt. We genieten nu van de kwaliteit van onze nieuwe spullen.

Geleverd wat ik heb besteld, zoals op de site aangegeven netjes de volgende dag.

Je krijgt wat ze beloven, bovendien hebben ze een super snelle bezorgservice! Het overtrek is prachtig en het ligt heeerlijk!

Toppy

Je ligt er lekker onder.

zeer goed

ow heerlijk ligt het!!! xxxxxx

Prachtig dekbedovertrek van goede kwaliteit

Prachtig dekbedovertrek, veel keuze op de site, mooie kleuren en design. Extra lange flap die je in kan stoppen! Wij zijn er blij mee.

Prima product netjes verpakt

Heel mooi product voor een geweldige prijs. Prachtige kleuren waar de Sint mee voor de dag kan komen.

Snelle levering.

Prima gegaan. Zou volgende keer zo weer daar bestellen.

Snelle en vriendelijke service

Na een probleem met een geleverde dekbedhoes werd deze onmiddelijk vervangen op een klantvriendelijke manier.

Heerlijk zacht

Heerlijk zacht

Snel geleverd, mooi dekbedovertrek

Het dekbedovertrek werd snel geleverd en is lekker warm en zacht

fijne producten

fijne producten, snel geleverd voor een goede prijs, gaan hier zeker vaker bestellen.

Goed.

Heerlijk geslapen.

Netjes verpakt

Snelle levering en goede kwaliteit van dekbedhoes.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.