Goede site en super service!

Had 2 dekbedovertrekken besteld waarvan 1 helaas een weeffout had. Gemaild met beddengoeddeals en foto meegestuurd van beschadigd overtrek. Supersnelle reactie en kreeg een nieuw dekbedovertrek toegestuurd en heb dit 1 dag na toezegging al ontvangen. Geweldig!

Snel en gunstig geprijsd

Bestellen, betalen, bezorgen ging heel makkelijk (ze leggen de hoes nog net niet op je bed)

Goede site

Heel blij mooi stof

Snelle levering, beetje dunne stof het dekbedovertrek. Opruimingsprijs was mooi.

Een mooi dekbedovertrek voor een redelijke, het fijne van een dekbedovertrek is een lange instopstrook

Beddengoed is goed

Mijn ervaring met de bezorgdienst DHL is waardeloos. Ik had liever gehad dat post nl het zou bezorgen. Die zijn beter met afleveren. DHL had de melding gestuurd afgeleverd, maar er was niets bezorgd. En dan wordt ik nerveus en boos. Ik kreeg een kaartje in de verpakking met kortingscode voor volgende bestelling. Maar die kon ik nergens invullen. Ik heb wel een mooie gezien hoor. Een flanel dekbed NANDA met kolibrie

Geen gezeur gewoon goed

Gewoon goed

Goed ervaring

Goed ervaring

prima goede kwaliteit en leuke print

snelle levering mooi prijzen

Goede en snelle levering

Verschillende sites vergeleken, maar Beddegoeddeals is degoedkoopste!

Slecht

Te duur

perfect

keurige levering en snel.

Mooie kwaliteit dekbedovertrekken en snelle levering

Super tevreden, de volgende dag was de bestelling al binnen. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn volgende bestelling zal zeker bij beddengoeddeals zijn.

Oooe bedenngoed met handige drukerssluiting

Snel geleverd en netjes

Blij verrast

Ik was blij verrast, super mooie sprei, goede kwaliteit en zeker niet duur

Goede prijs kwaliteit

Snel bezorgd, mooie kwaliteit

Supersnelle levering

Prijs / Kwaliteit super. Supersnelle levering.

tevreden

Snel geleverd en persoon voor wie ik overtrekset kocht is tevreden

Vuil

De verpakking was vuil. Kwaliteit weet ik nog niet. Het product lijkt prima

Snel bezorgd

Snel bezorgd en mooie prijzen niet duur en heel goed

Na een weinig voorkomende fabricage fout, kreeg ik een nieuw dekbedovertrek opgestuurd!

Ik had een super mooi dekbedovertrek ontvangen waar helaas het stiksel van was los gelaten. Nadat ik hierover een mail had verstuurd, kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Super bedankt voor de snelle en goede service!

super

al 2 keer een bestelling gedaan en iedere keer komt het op de beloofde dag aan en superkwaliteit van hoeslaken en dekbedovertrek ik zal in de toekomst hierop nog bestellen

Eerste overtrek was beschadigd contact gelegd en super snel antwoord kregen een nieuwe en die beschadigd was hoefde niet terug Echt top!!!

Mooie kwaliteit voor een vriendelijke prijs!

Ondanks de goede kwaliteit, kreeg ik mijn dekbedovertrek binnen met een gaatje (fabrieksfoutje). Ik heb gelijk een mailtje gestuurd en kreeg ook heel snel een mail terug met als antwoord; we sturen je een nieuw overtrek en de kapotte mag je houden. Ik vind dit een geweldige en supersnelle service van beddengoeddeals.nl!