Bestelling goed en zoal beloofd gelevetd

Tot duver zo goed Moet lakens nog gebruiken, eerst gewassen Na gebruik pas goed beoordeelbaar

Beide overtrekken niet toonbaar!

1 overtrek zitten allemaal dikke witte vlekken in en de ander zit op de zwarte vlakken witte strepen op de plek waar de stof gevouwen is. Echt niet om aan te zien. Slechte kwaliteit .

Beste Judith, We dachten dat we dit netjes met je hebben opgelost. Ook heb je ons naderhand nog bedankt voor de service. Jammer om te horen dat je uiteindelijk toch zo'n slecht gevoel hebt overgehouden aan je bestelling. Met vriendelijke groet, Beddengoeddeals.nl

Mooi overtrek!!

Goede service en snelle levering

Top en snel geregeld

Heel goed geregeld allemaal. Ik heb ook contact gehad via de chatbox en werd heel goed en vriendelijk geholpen.

Goede dienstverlening

Prijs-kwaliteit ok Snelle levering Alles in orde

Fijne site om te bestellen, snelle levering. Dus top geregeld

Perfecte dekbedovertrekken

Top site en snelle levering

Veel keus en leuke prijzen

Super goede kwaliteit

Zeer snel geleverd,en goede kwaliteit zeer tevreden

Mooie lakens goede kwaliteit

Mooie lakens goede kwaliteit en op 2 dagen geleverd top

Het waren precies de kleuren van de foto! Erg fijn want dat kan nog wel eens anders zijn bij winkels van een webshop. Het is zoals ik had verwacht! Snelle levering en mooie producten.

Prima dekbedovertrek. Prachtig mooi.😍

Zo eenvoudig kan kwaliteit zijn!

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, met een paar muisklikken bestel je en de volgende dag al prachtig en zalig beddengoed op je bed! Zó kan het dus blijkbaar ook!

Perfecte service!!

Bij een door mij verkeerd bestelde maat van hoeslaken een goede oplossing aangeboden gekregen. Het artikel kon om hygiënische redenen niet retour, maar een nieuw artikel besteld met een leuke korting. Perfecte service!!!

super tevreden !!!

super service , snelle levering en na foute bestelling door mij is de juiste maat de dag erna nageleverd!! ik bestel zeker terug bij jullie !!

Helemaal top

Ik had iets besteld , dit was stuk gemaild en weer een nieuwe gekregen ! Top service

Prima hulp via chat! Dankjewel Floor!

Snelle oplossing, na ontvangst van mijn bestelling met inpakschade

Netjes verpakt en mooie kleuren

super snelle levering echt top👍

snelle levering en top kwaliteit bedankt

Goede snelle levering

Mooie dekbedovertrekken, maar helaas was één dekbed meer toupe kleurig als antraciet grijs. Stond wel op de verpakking maar viel zwaar tegen. De kleur wijkt heel erg af.

Fijne dekbedovertrekken

Pasform zeer goed. En afbeeldingen zoals afgebeeld als op de site

Snel en goed geleverd

Veel sortering, dus voor elk wat wils. Goede producten en makkelijke betaling met afterpay na ontvangst van het bestelde product.

Goede prijs en kwaliteit

Het was mijn eerste bestelling en heel tevreden. Jullie doen regelmatig mooie acties aan scherpe prijzen.