Prima hoeslaken

Prima Hoeslaken en snel bezorgd

Dekbedovertrek set

Over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen. Maar de prijs en de verzending waren super.

Prachtige dekbedhoes. Zeer betaalbaar. Hele snelle reactie van de klantenservice. Een echte aanrader. Ben zeer tevreden.

2 dekbedhoezen besteld, netjes verpakt de volgende dag thuisbezorgd. Ook een e-mail ontvangen met was tips, altijd handig!

Fijn materiaal, heerlijk zacht!

In een opwelling gekocht omdat ik de hoes zo mooi vond. Is idd prachtig. Warme kleuren, fijn materiaal. Alleen jammer dat de achterkant niet van dezelfde stof is. Ik draai mijn dekbed (met hoes) graag af en toe om.

Super tevreden

Mijn bestelling kwam aan zoals aangegeven bij de bestelling,geen dag te laat,en supper tevreden over de kwaliteit,en het design,ik was toe aan wat vernieuwing,en het was af,reeds enkele dagen geniet ik van mooie nieuwe dekbedovertrek

Dekbed 100 % katoen en heel veel mooie bloemen. Bravo voor de snelle service, levering. Koop vaker bij jullie..bon van 50 euro shop tegoed. Hou me aanbevolen Dankjewel

Mooi

Mooie dekbedhoes voor een klein prijsje

Mooie kleur

Heel blij mee en snel geleverd

Goede service En mooie kwaliteit

Snelle levering! Top kwaliteit!

Kwaliteit van het dekbedovertrek is perfect. Prijs nog beter !

Mooi keuze,, aan goede prijzen

Niet lang hoeven te zoeken naar mooi beddengoed, zeer tevreden

Snelle levering en mooie kwaliteit

Het kwam de volgende dag al binnen, was zeer secuur in een stevige doos ingepakt en het is mooie kwaliteit voor die kleine prijs. Blij mee!

Snelle service en goede kwaliteit

De dekbedovertrekken werden gelijk de volgende dag bezorgd en mooie kwaliteit

Prachtig dekbed overtrek, goede kwaliteit en niet extreem duur

Super goed

Het donderen is heel zacht en warm.de kwaliteit vind ik heel goed.het is zeer goed om onder te liggen .

Mooie dekbed overtrekken

Mooie fleurige katoenen dekbed overtrekken gekocht. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Veel keuze

Mooie dekbedovertrekken en super snel bezorgd

2 sets mooie dekbedovertrekken besteld van zeer goeie kwaliteit. S'avonds besteld en de dag erna in huis. Ik ga hier zeker vaker bestellen en raad het dus iedereen aan.

snel bezorgd

Ik en blij met mijn dekbed. Het idee van drukknopjes is goed. Het enige wat ik mis is toch nog een stukje in stoopstrook. Mijn dekbed is namelijk 220 lang.

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Snel geleverd. Alhoewel de mail over track and trace niet klopte hier. Beetje stug maar is beter door eerst te wassen voor gebruik. Mooie kleuren, precies zoals op e foto.

Snelle uitstekende service!

Snelle service, bestelling binnen 1 dag ontvangen. Mooie kwaliteit, goede aankoop en betaalbaar!

Mooi en kwalitatief zeer goed !

Op tijd geleverd en is zeker prijs kwaliteit goed

Fijn dekbedovertrek van goede katoen.

Het beddengoed is heel erg mooi. Ligt mooi op het bed. Ook werd het snel en netjes geleverd.

Snel geleverd en bovendien van goede kwaliteit zeer aangenaam stof wij bestellen hier zeker terug