Mooie kwaliteit dekbed voor deze prijs.

Correcte afhandeling bestelling

Top.

Mooie prijs, super produkt

Het product heeft een goede kwaliteit en de prijs is de helft van de concurrentie. Top. Snelle levering. Niks te klagen. Aanbeveler!

Heerlijk

Zo zacht om in te slapen en het oogt nog mooi ook. Zeker en vast een aanrader!

Prachtig

De dekbedhoezen die ik besteld heb zijn zo mooi van design en een sterke en goede kwaliteit. De prijs ... ja daar kan je nog eens leuke hoezen voor kopen, super blij mee!

Goede kwaliteit

Snel geleverd kleur zoals online op foto staat duidelijke wasvoorschrift voor 1e x wassen en dat is top.

geweldig product

Mooi en stevig beddengoed superblij mee zou het ieder aanraden

Alles dik ok

Alles dik in orde

Fijne dekbedovertrekken geweldig

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Goed kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Precies het product wat we zochten.

We waren op zoek naar een hoeslaken met een hoge hoek en extra breed en extra lang. Hier gevonden voor een prima prijs, snel geleverd en product voldoet tot nu toe aan onze verwachtingen. Ook keurig netjes een eerste was advies ontvangen, dus helemaal goed.

Goede ervaring

Heel goede service en goede kwaliteit

Heel blij met onze aankoop! Dekbedovertrek is mooi en niet te warm. Ligt goed

Goede kwaliteit,en snelle levering

Snelle levering. Goede kwaliteit,en hetzelfde als de afbeelding. Ik ga zeker nog vaker bij jullie bestellen!

Past perfect, heerlijk zacht

Mooie kleur zoals op plaatje. Maar is eindelijk perfect. Altijd net te klein voor 240/220, maar nu perfecte maat! Echt een aanrader!!

heerlijk slapen

snelle levering goede kwaliteit echte aanrader

Mooie print, net als op de foto's

Snelle levering en goede uitleg vwb de wasvoorschriften!

Prachtige kwaliteit voor een klein prijsje!

En snel geleverd!

Goede ervaring, goede kwaliteit

Overzichtelijke website, de de artikelen staan duidelijk beschreven, dekbedovertrekken besteld, goede kwaliteit en superzacht, aangenaam slapen.

Heerlijke nachtrust

Heel erg blij met het nieuwe dekbedovertrek en kussen. Slaap sinds de aanschaf van het kussen veel beter. Dekbedovertrek is heel zacht. Is denk ik minder geschikt voor de zomer vanwege het materiaal. Voor nu prima, in de zomer slaap ik liever onder een 100% katoenen stof.

Eindelijk fatsoenlijk beddengoed voor een mooie prijs

Blij verrast toen ik de mooie kwaliteit (en dikte!) zag bij aankoop van de dubbele jersey hoeslakens! Ik ga binnenkort nog een extra paar bestellen :-)

Mooie kwaliteit

Mooi snel levering en blijft mooi na wassen

Leuke print, goede kwaliteit en mooi voordelig

Snelle service,ruime keuze dus voor elk wat wils.

Goed kwaliteit

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.