Super leuke winkel en hele goede service!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleden

Snel bezorgd en hoge kwaliteit

Als cadeau voor mijn verloofde heb ik de Kiswah Ka’ba Chenille gekocht. Deze kwam snel binnen en is gemaakt van fijn materiaal wat niet voor irritaties zal zorgen gedurende langere contact momenten. Aanrader als je meer dua tijdens je sudjud wilt doen.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Kiswah Ka’ba Chenille

Prachtige kwaliteit gebedskleden

Een echte aanrader en ook een prachtig cadeau!

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? gebedskleden

TOP SERVICE!!

Top producten!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Hiba

Ik heb al een paar keer eerder een bestelling geplaatst en dit beviel mij uitstekend. Bij vragen of meer informatie dan zijn zij goed te bereiken. Goede service en snelle levering. Zoals het hoort.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleden, parfum, tasbih, wierook, dadels

Supermooie gebedskleed!

Gebedskleden waren netjes en mooi verpakt in een cadeaudoos. Zag er luxe uit. De gebedskleden zelf zijn harrstikke mooi en van kwaliteit. Leuk voor jezeld of cadeau te doen. Echt aanrader!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Mooie kwaliteitsitems om als kado te geven!

Geweldige items van goede kwaliteit kunnen kopen hier om als kado te geven en ook voor mezelf. Ik heb de gouden box gehaald en ben er dik tevreden mee. Bedankt!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gouden Box

Met 1 woord extraordinair

Ik kwam ben terecht gekomen op dit website via instagram en begon de producten te bekijken en ik kwam bij de persoonlijke Verzorging terecht en had een musk besteld. De musk verpaking. ik ben iemand die ook beoordeeld over hoe de verpakking eruit ziet en de verpaking was prachtig! Een luxe uitstraling dat kwaliteit schreeuwt! Het product. Net zoals de verpaking is was het product heel mooi een prachtig glas met mooie vervormingen en het inhoud de geur was uniek iets wat je echt in je zak moet hebben voor in de lente/zomer tijden, een zoete geur die sterk is waar je geen genoeg van kan krijgen! Ik zeg doe je bestelling en test de producten zelf uit je zult spijt hebben dat je niet eerder iets besteld had van dit bedrijf. - Hoge kwaliteit - Mooi verpakt - Snel geleverd

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Abdel Samad Al Qurashi

Geweldige service. Macha’Allah Snelle levering

Nu een aantal keren bij De Gouden Weef wat besteld. Zowel de gebedskleden ( top kwaliteit) als de geurtjes, 1 woord Klasse!! Allahuma baarik ♥️ Erg tevreden Hoop nog vaker te kunnen shoppen in sha Allah ☺️

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleden Geurtjes

De producten zijn van top kwaliteit!

De pakket ziet er heel goed uit & de producten die er in zitten zijn van top kwaliteit! Zeker een aanrader!!

Goede service!

De kwaliteit van de producten is uitmuntend. Zeer duurzaam!

Uitstekend kwaliteit!

Gouden weef geef ik niets anders dan vijf sterren. De kwaliteit van de gebedskleed dat ik heb ontvangen is niets anders dan topkwaliteit.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed + geurtje

Othman

Top service, prachtige originele cadeaus. Moge Allah ﷻ deze onderneming zegenen.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Goiden Weef box

Prachtig!!

Mooie pakketten met heerlijke geurtjes

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gouden box

De echte definitie van luxe

Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Het uitpakken is al een een cadeau op zichzelf. De producten zijn daarnaast van hoge kwaliteit.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed, luchtje en siwaak

Uitstekend, kwalitatief en opvallend uniek

Je ziet duidelijk dat het materiaal high-end is, de kleuren niet snel uitwassen en de print nergens anders te vinden is. De kleed voelt zwaar aan (hoge gsm) en dus ligt het goed op de grond en vouwt het mooi op. Als je simpelweg een hoogstaande kleed wil hebben die jarenlang meegaat en nog steeds goed blijft, koop het hier.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Rawdah, kasbah

Goeie kwaliteit

Mooi gebedskleed van goede kwaliteit!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Prachtige gebedskleden en snel geleverd!

Prachtige gebedskleden en snel geleverd!

• Hoe ken je ons? Google
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Uitstekende en zeer snelle service!

Na mijn bestelling is er gelijk contact met mij opgenomen, mijn bestelling had in binnen 1 dag binnen! Dank jullie wel voor de snelle en zeer goede service! Ik zal jullie zeker aanbevelen!

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Tapijt van de deur van de Kaaba

Snelle levering en prachtige kwalitatieve spullen!

Als cadeau gekocht en de ontvanger was er super blij mee!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed en wandkleed

Top service !!

Ze zijn altijd bereikbaar. Vriendelijk, snelle levering. Betrouwbaar

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Verschillende gebedskleden

Geweldige service

Snelle en goede service! Prachtige producten

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed, argan & ASQ musk

De tapijt ziet er online iets feller en lichter uit dan die in werkelijkheid is. Echter, blijft het nog steeds een mooi ding. Qua communicatie ben ik tevreden. De bevestigingsmail ed kreeg ik raar genoeg binnen in mijn postvakje met ongewenste mail. Mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste mocht er wat leuks bijkomen aan het assortiment.

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Tapijt met frame.

Wallahi helemaal top!

Echt een prachtige webshop. Het mooie aan de gouden weef is dat ze speciaal zijn. Ze hebben producten die ik amper in Nderland kan vinden. Alhamdulillah.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Parfum van musk bakhoor en de rawdhah gebedskleed.

Zeer goede kwaliteit.

Tijdige levering. Informatie online kwam overeen met het product. Netjes en verzorgd ingepakt.

• Hoe ken je ons? N.v.t.

Over De Gouden Weef

De Gouden Weef is een webwinkel dat diverse exclusieve en unieke Islamitische geschenken uit verschillende hoeken van de wereld naar de gemeenschap toe brengt. Producten die niet makkelijk en overal te verkrijgen zijn. Wij leveren uitsluitend unieke producten van hoogwaardige kwaliteit. Elk product vanuit een andere hoek van de wereld met een eigen verhaal en beleving.