Topnotch kwaliteit en ongekende producten

Ik heb de producten van de gouden Weef als kado gekregen. Het gaat om een gebedskleed en een geurtje. Het kleed is werkelijk apart, Heel erg mooi en ik ben hem nooit eerder tegengekomen. Verder zie je aan de afwerking dat er veel tijd en aandacht aan besteedt is. Het geurtje is heerlijk en ik maak er graag gebruik van. Het geheel zat in een mooie stevige doos welke geschikt is om als kado te geven. Het is niet simpel karton maar een hele mooie verpakking. Voor het uitpakken weet je daardoor al dat je met een kwaliteitsproduct te maken hebt.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Kleed en parfum

Top organisatie

Alles is snel geregeld, duidelijk en fijne contact. Producten zijn van uitstekend kwaliteit!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Naast de kwalitatieve producten biedt het bedrijf ook een goede service!

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? N.v.t.

Perfect!

Zeer tevreden met zowel de producten als de service, een echte aanrader!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Argan olie, Miswak

Luxe producten in combinatie met top service!

Voor ‘Ied een mooi cadeau gekocht voor iemand. Zeer te spreken over de producten, verpakking, levering en klantcontact.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? De gouden box

De gouden weef is een betrouwbaar bedrijf, met kwalitatief goede producten

Erg fijn bedrijf met kwalitatief goede producten. Zelf het blauwe gebedskleed gehad en erg onder de indruk van de kwaliteit

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed blauw

Het is een goede bedrijf, die veel te bieden heeft op het gebied van de islam.

Mooie spullen

Goed geholpen en mooie spullen.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? N.v.t.

Goede service premium product

Na advies een miswak gekocht. Direct zeer tevreden en een 2e afgenomen. Ik weet wie voortaan mijn miswak leverancier is. De service en klantadvies is goed en stelde mij echt tevreden. Ik adviseer De Gouden Weef aan iedereen!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Royal miswak

Top kwaliteit

Goed geholpen met mijn product keuzen en geen moment spijt gehad van mijn aankoop. De Royal miswak!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? De Royal miswak

Uniek!

zeer goede service waarin de klant centraal staat, en buiten al mooie producten die ze aan bieden!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Geweldige kwaliteit & top service!

Prachtig hoe de cadeaus worden gepresenteerd. Alleen al door de presentatie ervan kun je niet wachten het iemand als cadeau te kunnen geven. Overigens zijn de spullen prachtig en van top kwaliteit ma sha Allah. De service is goed en snel. Ik heb om 16:15 een bestelling geplaatst en de dag erna werd het al bezorgd! Al met al een top plek om iets te bestellen voor één van jouw naasten.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Wellicht mooie Masahif (indien dat past in jullie concept)

Hoge kwaliteit producten en service

Goede service. Snelle levering en hoge kwaliteit producten. Gouden weef doos is een echte aanrader. Top ervaring!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Ik vind een mooie en goede webshop snelle levering en zeker raad ik deze webshop aan.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Ring waar op staat allah rasoel muhammad van boven naar onder (zegel van mohammed vzmh) als ik het goed heb

Snelle levering via webshop, netjes en veilig verpakt. Smaakt heerlijk.

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Honing in honingraat!!!! Weet niet of dit ooit in assortiment was, maar zou het graag willen

Heel tevreden met de Siwak

Eindelijk hebben we een partij als De Gouden Weef met leuke en luxe producten. Ik vind de presentatie prachtig. Wat nog belangrijker is, is dat je kwaliteit krijgt voor je geld... Super tevreden.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Luxe qamies

Vooruitstrevend

Ik heb de webshop ervaren als een fijne samenstelling van kwalitatief erg goede producten en tot in de puntjes verzorgd.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Groter assortiment

Zeer goede service, en een mooi product.

Goede communicatie, service, en producten.

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Ka'ba deur, met lijst.

Degelijke producten met toegevoegde waarde

Producten die je niet zomaar kunt vinden kwam ik wel tegen bij de Gouden Weef. Bestelling op tijd in een nette verpakking binnen gekregen waarvoor mijn dank.

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Snel, kwalitatief en meewerkend.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Musk medina met zamzam water en rozen van medina

Goede service. Vriendelijk. flexibel

Goede service. Vriendelijk. flexibel

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? zo blijven doorgaan

Fantastisch!

Je krijgt wat je ziet. Leuke initiatief. Ga zo door!

Top service!

Volgende dag al mijn bestelling in huis!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Geweldig! Het was een cadeau en de ontvanger was zeer enthousiast Al-hamdullilah!

De box deed ik cadeau aan een goede vriend als bedankje. Hij was enorm blij ermee en uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat de producten allemaal van hoge kwaliteit zijn. De kleedjes vooral. Je merkt gelijk aan de stof dat het hoge kwaliteit is! Keep up the good work! Allahumma baarik

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Hoedjes

Professioneel

Nadruk ligt op service en kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Meer geurtjes en wellicht iets eetbaars

Over De Gouden Weef

De Gouden Weef is een webwinkel die verschillende exclusieve en unieke Islamitische geschenken uit verschillende hoeken van de wereld naar de gemeenschap toe brengt. Producten die niet makkelijk en overal te verkrijgen zijn. Wij leveren uitsluitend unieke producten van hoogwaardige kwaliteit. Elk product vanuit een andere hoek van de wereld met een eigen verhaal en beleving.