Snelle, goede levering en mooie producten

Dezelfde dag is mijn bestelling in behandeling genomen, afgerond en de volgende dag bezorgd. De gebedskleden zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Ook zijn de producten goed ingepakt. Top service.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Ka'ba Chenille - El Hiba

Ik heb het cadeau gedaan voor een ander. Diegene had het zeer snel geleverd gekregen met kwaliteit. Zeker een aanrader.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed, arganolie, musk,

Geweldige kwaliteit!

Eindelijk een gebedskleed die je optimale rust en comfort geeft in het gebed. Deze moet je in huis hebben!

• Hoe ken je ons? N.v.t.
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Prachtige artikelen! Met zorg behandeld. En waanzinnig eerlijk!

• Hoe ken je ons? N.v.t.
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Muurkleden

Top!!

Top service, zelfs een last minut bestelling kunnen plaatsen. Ze hadden geduld tot ik mijn Bestelling geplaatst had.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedsmat

Top!!

Geweldig, ben goed geholpen geweest.. ik heb vragen gesteld en ben goed geholpen geweest!!!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Mijn gebedsmat

Top Service!

Super mooie kleden, mijn familie waren erg blij met hun Eid cadeaus.

Goede persoonlijke service

Een product was niet op voorraad. Nadat communicatie via mail niet vlot verliep werd er telefonisch contact opgenomen. De oplossing kon daardoor direct worden gevonden en werd keurig afgerond. Het product was snel binnen en is van uitstekende kwaliteit. De box is stevig en sluit mooi, de duakaart is een mooie manier om het persoonlijker te maken. Als enig verbeterpunt zou ik zeggen: haal de tekst "exclusieve islamitische geschenken" van de verpakking af. het voelt teveel als reclame. Twijfels om hier te bestellen? Niet nodig, gewoon doen!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? gouden box, gebedskleed, kindergebedskleed, tasbih

Perfecte service

Super blij met hetgeen ik heb besteld. Ik vroeg om hulp bij iets en ik kreeg heel snel reactie en goede hulp aangeboden, waardoor ik nu iets heel leuks heb om cadeau te geven. Uniek is ook dat alles van onwijs hoge kwaliteit is, ma sha Allah. Heel mooi dus om cadeau te geven én te krijgen!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? N.v.t.

Prachtige kwaliteit en top service

Prachtige kwaliteit gebedskleed en wandtapijt, nog nooit ergens anders in Nederland gevonden. Het gebedskleed dat ik had gekozen was toch niet op voorraad en ik werd netjes gebeld en er werd samen naar een oplossing gekeken. Echt perfect. Moge Allah swt je rijkelijk belonen en je rizq schenken met je onderneming. Ameen.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed en wandtapijt Kaaba

Betrouwbaar

Mijn bestelling was door de PostNL beschadigd, ik mocht gelijk een nieuwe schilderij ophalen. Top service!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Wandtapijt ka’ba

Hoog kwalitatieve producten

Ik heb een van mijn huwelijkgeschenken bij De Gouden Weef besteld. Dit kwam in een mooie stevige box. Producten zijn uniek, heb ik nog niet gevonden binnen Nederland.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? De GoudenWeef Box

Min zoon is zeer blij met de prachtige gebedskleed Leuke producten en heel goede service

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Uitstekende service en zeer unieke producten van hoog kwaliteit!

Producten die nergens anders in nl verkrijgbaar zijn, worden door de gouden weef geleverd binnen 2 dagen. Prachtige tent!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Siwaak

Correcte klantenservice met kwalitatieve producten

Correcte klantenservice en kwalitatieve producten

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Tapijt

Mooie kwaliteit van spullen. Ook ziet het er goed uit (doos etc.). Mooi gebaar om aan iemand te geven

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Kolona, siwak en kleed

45%

Snelle verzending en goede ontvangst !

• Hoe ken je ons? Google
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedsmatje

Geachte heer/mevrouw, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben getracht je te bellen om aan te geven dat het kleedje niet meer op voorraad was. Omdat we je niet konden bereiken, wilden we niet het risico nemen om je helemaal niets op te sturen. Dus kozen we er voor om je een duurder variant op te sturen, in dezelfde kleur. Gelukkig heb je ons mail alsnog gelezen, nadat je deze review had geplaatst. We zijn dan ook blij dat je tevreden bent met het alternatief. Dat is onze prioriteit nummer 1. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses. Hopende je de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Dank! Met vriendelijken groet

Topnotch kwaliteit en ongekende producten

Ik heb de producten van de gouden Weef als kado gekregen. Het gaat om een gebedskleed en een geurtje. Het kleed is werkelijk apart, Heel erg mooi en ik ben hem nooit eerder tegengekomen. Verder zie je aan de afwerking dat er veel tijd en aandacht aan besteedt is. Het geurtje is heerlijk en ik maak er graag gebruik van. Het geheel zat in een mooie stevige doos welke geschikt is om als kado te geven. Het is niet simpel karton maar een hele mooie verpakking. Voor het uitpakken weet je daardoor al dat je met een kwaliteitsproduct te maken hebt.

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Kleed en parfum

Top organisatie

Alles is snel geregeld, duidelijk en fijne contact. Producten zijn van uitstekend kwaliteit!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Naast de kwalitatieve producten biedt het bedrijf ook een goede service!

Perfect!

Zeer tevreden met zowel de producten als de service, een echte aanrader!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Argan olie, Miswak

Luxe producten in combinatie met top service!

Voor ‘Ied een mooi cadeau gekocht voor iemand. Zeer te spreken over de producten, verpakking, levering en klantcontact.

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? De gouden box

De gouden weef is een betrouwbaar bedrijf, met kwalitatief goede producten

Erg fijn bedrijf met kwalitatief goede producten. Zelf het blauwe gebedskleed gehad en erg onder de indruk van de kwaliteit

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed blauw

Het is een goede bedrijf, die veel te bieden heeft op het gebied van de islam.

Mooie spullen

Goed geholpen en mooie spullen.

Over De Gouden Weef

De Gouden Weef is een webwinkel dat diverse exclusieve en unieke Islamitische geschenken uit verschillende hoeken van de wereld naar de gemeenschap toe brengt. Producten die niet makkelijk en overal te verkrijgen zijn. Wij leveren uitsluitend unieke producten van hoogwaardige kwaliteit. Elk product vanuit een andere hoek van de wereld met een eigen verhaal en beleving.