Heel tevreden met de Siwak

Eindelijk hebben we een partij als De Gouden Weef met leuke en luxe producten. Ik vind de presentatie prachtig. Wat nog belangrijker is, is dat je kwaliteit krijgt voor je geld... Super tevreden.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Luxe qamies

Vooruitstrevend

Ik heb de webshop ervaren als een fijne samenstelling van kwalitatief erg goede producten en tot in de puntjes verzorgd.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Groter assortiment

Zeer goede service, en een mooi product.

Goede communicatie, service, en producten.

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Ka'ba deur, met lijst.

Degelijke producten met toegevoegde waarde

Producten die je niet zomaar kunt vinden kwam ik wel tegen bij de Gouden Weef. Bestelling op tijd in een nette verpakking binnen gekregen waarvoor mijn dank.

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Snel, kwalitatief en meewerkend.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Musk medina met zamzam water en rozen van medina

Goede service. Vriendelijk. flexibel

Goede service. Vriendelijk. flexibel

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? zo blijven doorgaan

Fantastisch!

Je krijgt wat je ziet. Leuke initiatief. Ga zo door!

Top service!

Volgende dag al mijn bestelling in huis!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Geweldig! Het was een cadeau en de ontvanger was zeer enthousiast Al-hamdullilah!

De box deed ik cadeau aan een goede vriend als bedankje. Hij was enorm blij ermee en uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat de producten allemaal van hoge kwaliteit zijn. De kleedjes vooral. Je merkt gelijk aan de stof dat het hoge kwaliteit is! Keep up the good work! Allahumma baarik

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Hoedjes

Professioneel

Nadruk ligt op service en kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Meer geurtjes en wellicht iets eetbaars

Top kwaliteit en top service

Website is erg overzichtelijk, mooie en exclusieve producten en bestelling was snel in huis. Ben er nu na meer dan een maand nog steeds heel blij mee, ik zal zeker vaker bestellen bij De Gouden Weef. Hartelijk dank!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Royal Siwak

Bij de gouden weef krijg je echt kwaliteitservice!

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Unieke ervaring, strak concept & professionele uitstraling!

Ik was helemaal verrast. Kwalitatieve producten en een hoogwaardige service! Jullie zijn een aanrader!!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedskleding voor vrouwen

Hele fijne samenwerking.

Mooie cadeaus waar men heel blij mee was. Ma shae Allah, top kwaliteit en top service!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Prachtige kleedjes en snelle service

Prachtige kleedjes en goede service en een snelle levering

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedskleden

Jullie zijn top in jullie service en klantvriendelijkheid en goede kwaliteit producten.

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Tasbi7

Perfect!

Zeer goede service. Kwalitatief mooie producten. Alles ziet er super verzorgd uit. Zeker leuk om kado te doen aan een een geliefde of aan jezelf! Ga zo door.

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedsklesden

Prachtige giftbox met kwalitatieve producten

Wat een leuk concept! Zeer uniek en zeker aan te raden. Erg bedankt voor de snelle levering!

Zeer uniek!

Zeer unieke mogelijkheid om exclusieve producten weg te kunnen geven in de vorm van een geschenkpakket. En dat je zelf kan samenstellen, maakt het alleen maar beter. Eindelijk eens kwalitatieve producten!

Over De Gouden Weef

De Gouden Weef is een webwinkel dat diverse exclusieve en unieke Islamitische geschenken uit verschillende hoeken van de wereld naar de gemeenschap toe brengt. Producten die niet makkelijk en overal te verkrijgen zijn. Wij leveren uitsluitend unieke producten van hoogwaardige kwaliteit. Elk product vanuit een andere hoek van de wereld met een eigen verhaal en beleving.