Goede service premium product

Na advies een miswak gekocht. Direct zeer tevreden en een 2e afgenomen. Ik weet wie voortaan mijn miswak leverancier is. De service en klantadvies is goed en stelde mij echt tevreden. Ik adviseer De Gouden Weef aan iedereen!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Royal miswak

Top kwaliteit

Goed geholpen met mijn product keuzen en geen moment spijt gehad van mijn aankoop. De Royal miswak!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? De Royal miswak

Uniek!

zeer goede service waarin de klant centraal staat, en buiten al mooie producten die ze aan bieden!

• Welk(e) product(en) heb je van De Gouden Weef? Gebedskleed

Geweldige kwaliteit & top service!

Prachtig hoe de cadeaus worden gepresenteerd. Alleen al door de presentatie ervan kun je niet wachten het iemand als cadeau te kunnen geven. Overigens zijn de spullen prachtig en van top kwaliteit ma sha Allah. De service is goed en snel. Ik heb om 16:15 een bestelling geplaatst en de dag erna werd het al bezorgd! Al met al een top plek om iets te bestellen voor één van jouw naasten.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Wellicht mooie Masahif (indien dat past in jullie concept)

Hoge kwaliteit producten en service

Goede service. Snelle levering en hoge kwaliteit producten. Gouden weef doos is een echte aanrader. Top ervaring!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Ik vind een mooie en goede webshop snelle levering en zeker raad ik deze webshop aan.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Ring waar op staat allah rasoel muhammad van boven naar onder (zegel van mohammed vzmh) als ik het goed heb

Snelle levering via webshop, netjes en veilig verpakt. Smaakt heerlijk.

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Honing in honingraat!!!! Weet niet of dit ooit in assortiment was, maar zou het graag willen

Heel tevreden met de Siwak

Eindelijk hebben we een partij als De Gouden Weef met leuke en luxe producten. Ik vind de presentatie prachtig. Wat nog belangrijker is, is dat je kwaliteit krijgt voor je geld... Super tevreden.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Luxe qamies

Vooruitstrevend

Ik heb de webshop ervaren als een fijne samenstelling van kwalitatief erg goede producten en tot in de puntjes verzorgd.

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Groter assortiment

Zeer goede service, en een mooi product.

Goede communicatie, service, en producten.

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Ka'ba deur, met lijst.

Degelijke producten met toegevoegde waarde

Producten die je niet zomaar kunt vinden kwam ik wel tegen bij de Gouden Weef. Bestelling op tijd in een nette verpakking binnen gekregen waarvoor mijn dank.

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Snel, kwalitatief en meewerkend.

• Hoe ken je ons? Mond tot mond
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Musk medina met zamzam water en rozen van medina

Goede service. Vriendelijk. flexibel

Goede service. Vriendelijk. flexibel

• Hoe ken je ons? Instagram
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? zo blijven doorgaan

Fantastisch!

Je krijgt wat je ziet. Leuke initiatief. Ga zo door!

Top service!

Volgende dag al mijn bestelling in huis!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Geweldig! Het was een cadeau en de ontvanger was zeer enthousiast Al-hamdullilah!

De box deed ik cadeau aan een goede vriend als bedankje. Hij was enorm blij ermee en uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat de producten allemaal van hoge kwaliteit zijn. De kleedjes vooral. Je merkt gelijk aan de stof dat het hoge kwaliteit is! Keep up the good work! Allahumma baarik

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Hoedjes

Professioneel

Nadruk ligt op service en kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Meer geurtjes en wellicht iets eetbaars

Top kwaliteit en top service

Website is erg overzichtelijk, mooie en exclusieve producten en bestelling was snel in huis. Ben er nu na meer dan een maand nog steeds heel blij mee, ik zal zeker vaker bestellen bij De Gouden Weef. Hartelijk dank!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Royal Siwak

Bij de gouden weef krijg je echt kwaliteitservice!

• Hoe ken je ons? Via een evenement
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Unieke ervaring, strak concept & professionele uitstraling!

Ik was helemaal verrast. Kwalitatieve producten en een hoogwaardige service! Jullie zijn een aanrader!!

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedskleding voor vrouwen

Hele fijne samenwerking.

Mooie cadeaus waar men heel blij mee was. Ma shae Allah, top kwaliteit en top service!

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? N.v.t.

Prachtige kleedjes en snelle service

Prachtige kleedjes en goede service en een snelle levering

• Hoe ken je ons? Facebook
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedskleden

Jullie zijn top in jullie service en klantvriendelijkheid en goede kwaliteit producten.

• Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Tasbi7

Perfect!

Zeer goede service. Kwalitatief mooie producten. Alles ziet er super verzorgd uit. Zeker leuk om kado te doen aan een een geliefde of aan jezelf! Ga zo door.

• Hoe ken je ons? Overige
  • Welk product ziet u graag terug in ons assortiment? Gebedsklesden

Prachtige giftbox met kwalitatieve producten

Wat een leuk concept! Zeer uniek en zeker aan te raden. Erg bedankt voor de snelle levering!

Over De Gouden Weef

De Gouden Weef is een webwinkel dat diverse exclusieve en unieke Islamitische geschenken uit verschillende hoeken van de wereld naar de gemeenschap toe brengt. Producten die niet makkelijk en overal te verkrijgen zijn. Wij leveren uitsluitend unieke producten van hoogwaardige kwaliteit. Elk product vanuit een andere hoek van de wereld met een eigen verhaal en beleving.