Teleurgesteld

De gele lampen leker meer op heel helder geel licht en niet op warm geel licht zoals op de foto. De paarse lampen werkte niet alleen als ik de buis een beetje ingedrukt hield en wqren meer heel zwak roze van kleur. Was eeelijk gezegd teleurgesteld

Snelle levering.

Goed product, snel geleverd.

Fijne website goede snelle levering

Fijne website, goede snelle levering

Super zijn jullie en erg snel

Super goed snel reactie van jullie en meteen ook zover klaar gemaakt top van jullie

Niet duur, goed en (doorgaans) snel geregeld. Goede communicatie ook als er zaken even niet op voorraad zijn. Retourneren zonder gedoe. Kunnen veel webshops voorbeeld aan nemen.

Besteld betaald geleverd Prima zo hoort het

Defect product gekregen en geen reactie na klacht

Slechte service. LED slang van 10 meter gekocht voor 99,-. Gemaild dat ik hem retour wil zenden omdat de eerste meter niks doet, maar geen enkele reactie

Te weinig geleverd

Goede website maar ik heb twee E14 LED lampen besteld waarvan maar een was geleverd. Niet aan te bevelen!

Product zoals omschreven, goed verpakt.

Aanrader!

Blij met het product en de snelle levering!

Post nl 3x uitstel 3 wachten op post

Ik had de lampen nodig voor een verjaardag . Nu te laat helaas

Snelle levering en goede product kwaliteit

Ik heb 200W les schijnwerpers gekocht (kleur). De bouw- en product kwaliteit is goed, de kleur is mooi en het rendement is volgens verwachting.

Snelle levering via B post en gemakkelijk gevonden via jullie website

Prima service. Verkeerde levering

We hadden 2 led-lampen met sensor besteld. Deze konden met magneetstrip bevestigd worden, er ontbrak 1 strip in de verpakking. Na een telefoontje kregen we netjes de strip alsnog geleverd. Maar deze paste niet op de led-lampen. Was toch een ander product. Jammer. Wel prima service

Prima geholpen .

Even gebeld met wat vragen , kreeg fijne en goede reactie.

Slecht

Hadden verkeerde lampen geleverd.had bollampen besteld met afstandsbedienning,,en stuurden lampen voor in spot.De afstandbediening slechte kwaliteit en werkt soms totaal niet.Op mail reageren ze niet.voor mij geen ledtohave meer.En laat geleverd.

Zeer goede ervaring

Ik had 2 RGB led-spots besteld en heb er maar 1 gekregen , dit kan gebeuren . Heb een mailtje gestuurd daarvoor en heb de dag erop vriendelijk antwoord gekregen dat ze het ontbrekende spotje gingen na sturen . Zeer vlotte service en vriendelijk , en vlotte probleem afhandeling .

goede service en optijd

Binnen 2 dagen in huis

Gewoon zoals het hoort

Vrienden product info. correcte afhandeling en betaling en geleverd zoals beloofd

2 lampen besteld, 1 lamp binnengekregen

2 Blacklight lampen besteld en 1 gekregen. Klantenservice neemt niet op

Uitgebreide keuze voor een goeie prijs. Snelle levering!

Prima kwaliteit.

Er zat wat lange levertijd op mijn LED stralers. Gebeld met de klantenservice. Die is in ieder geval gewoon bereikbaar en konden ook de leverdatum doorgeven.

Beter niet vertellen

De lamp wil niet branden en de leverancier antwoordt niet op twee vragen om hulp.

Hele snelle levering, wel verkeerde pakket

Ik was erg blij met de snelle levering, helaas bleek de sticker met mijn adres gegevens op een verpakking te zijn geplakt van iemand uit Wehl die een T-shirt bij want to have heeft besteld. Kan gebeuren uiteraard, hopelijk wordt dit snel opgelost. Ik heb dit al per mail gemeld bij Led to have.

Over LEDTOHAVE

Ledtohave is een internetwinkel voor de verkoop van LED verlichting, We verkopen vele soorten LED verlichting zoals LED bouwlampen, LED TL lampen, LED spots, LED tuinverlichting, LED PL lampen, LED filament lampen. De LED verlichting is in vele kleuren leverbaar. Overal waar verlichting voor nodig is heeft Wantohave een mooie oplossing in LED. Wantohave geeft advies op maat.