Heb 18 maart wat besteld maar heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Denk dat het kwijt is geraakt bij kpn post barcode 3STZG5997737 A.hofman

Snel en goed advies

Snelle reactie op mijn email. En vervolgens de juiste lampen geleverd op een snelle en correcte wijze

Verkeerde leds besteld kon gelijk retourneren top

Product niet ontvangen

Ik heb het product op 25 maart 2024 besteld. Volgens de website had ik het product de volgende dag in huis moeten hebben. 4 dagen later, en ik heb nog steeds geen trackinggegevens. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag naar de status van het product, maar geen reactie. Nu krijg ik het verzoek om het product te beoordelen, ook al heb ik het niet ontvangen. Ik geef het de laagst mogelijke score. Als ik het product ontvang en het goed vind, zal ik de recensie wijzigen.

Zonder meer prima

Led kastverlichting besteld op zondag. De lamp was dinsdag in huis. Prima lamp, werkt uitstekend. Goed verpakt en precies wat ik verwachtte.

Komen hun afspraken niet na

14maart S’ morgens besteld inmiddels 18 maart bestelling nog niet binnen. Geen bericht verstuurd voor vertraging, dus ik wacht nog steeds.

Prima LEDS (kerst)

besteld en snel in huis. Niet duur en precies wat ik zocht,

keurige en snelle levering.

De levering was helemaal conform bestelling. keurig verzorgd en snel. Compact brievenbuspakketje: super!

Snelle levering, prima product!

Was iets misgegaan met de levering. Na telefoontje retourbiljet in de mail. Opnieuw besteld en de volgende dag in huis. Zeer tevreden over de afhandeling.

Product niet ontvangen

Bestelde en betaalde producten niet ontvangen en geen reactie op mails!

Ik heb het verkeerde lampje besteld

Ik krijg op mijn vraag het te kunnen retourneren geen antwoord

Overzichtelijk Keurig verpakt Volgende dag al in huis Zeker aan te bevelen

Zijn goed

Het juiste geleverd en binnen redelijke tijd

Netjes verpakt en goed bezorgd gekregen wat ik besteld had

Snelle levering,Goede lampjes

Website overzichtelijk, snelle levering en prima lampjes

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling waardoor ik het niet ontving. Na een mailtje hierover, werd dit meteen opgelost. De andere dag had ik het bestelde in huis. Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle service, makkelijk bestelproces!

Mooie 12 en 230V led verlichting

Voor afzuikap 12v en voor keuken 230v led verlichting. Zien er erg mooi uit. 12v led in afzuigkap moet wel een led trafo (driver) in en oude voeding eruit.

Goed product

Prima kwaliteit snel geleverd

Rode LED bouwlamp besteld. Mooi ding, wordt vrijwel niet warm. Ik gebruik hem voor rood licht therapie in mijn voet. Hoop dat het werkt.

Na een paket besteld te hebben was het niet bezorgd door dhl en is het artikel terug gestuurd nu afwachten op me centen maar alles was goed en netjes geregeld krijgen van mij een dikke tien top tent

Snelle verzending en top service!

Per ongeluk verkeerde adapters geleverd, na één mailtje direct antwoord met excuses en volgende dag had ik al de juiste in huis.

gewoon goed en snel

gewoon goed en snel

Over LEDTOHAVE

Ledtohave streeft ernaar om de wereld te verlichten door middel van duurzame en innovatieve oplossingen. Wij zijn dé webshop voor al uw verlichting en bieden verschillende LED verlichting aan voor zowel binnen als buiten. ERVAREN PARTNER IN LED VERLICHTING Met meer dan tien jaar ervaring in LED verlichting staan wij voor u klaar om persoonlijk advies te geven bij het vinden van perfecte verlichting. Of u nu advies zoekt voor zakelijke oplossingen of dat de verlichting bij u thuis toe is aan vervanging, aarzel niet om contact met ons op te nemen. DUURZAAMHEID EN INNOVATIE OP ÉÉN PLEK Onze missie is om elke ruimte binnen de Benelux te voorzien van LED oplossingen voor een positieve impact milieu. LED verlichting verbruikt namelijk minder energie dan andere verlichting zonder dat dit ten koste gaat van de lichtopbrengst. Ook vermindert u hiermee uw CO2 verbruik en door de verbeterde levensduur gaat LED verlichting langer mee. Hierdoor bespaart u zowel op uw energierekening als op de aanschafkosten wat voelbaar is in uw portemonnee. Verder zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen duurzame LED technologieën voor de meest milieuvriendelijke oplossingen in verlichting. UITSTEKENDE KWALITEIT VOOR EEN GOEDE PRIJS Ons assortiment biedt een breed scala aan LED verlichting, zoals bouwlampen, spots, TL verlichting, tuinverlichting, kastverlichting en LED kerstverlichting. Deze hebben wij zorgvuldig geselecteerd voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast zijn er diverse opties in kleuren, armaturen en slimme verlichting zodat u gemakkelijk iedere ruimte optimaal kunt verlichten. Wilt u een grote aankoop doen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden. SNELLE LEVERING Voor 17:00 besteld? Dan verzenden wij op werkdagen dezelfde dag nog en heeft u de bestelling de volgende dag al binnen. Indien het product niet op voorraad is of aangepast moet worden door