Goed product, tegen goede prijs. Levering in goede verakking

Product voldoet aan verwachtingen, goede prijs. Goed verpakt. Goede telefonische bereikbaarheid.

Gaan morgen testen bij een bodypaint

Nog niet bekend

?

Besteld 12 januari. Is aangemeld bij GLS maar pakket nog niet onderweg (17 januari) Levertijd???

Niet slecht

Bezorging prima, jammer dat de maten van de spotjes niet helemaal overheen kwamen als in de folder!!

Alles okee

Geen problemen

Ik heb nog niets ontvangen

ik heb nog niets ontvangen ondanks bericht levertijd 1 tot 2 dagen?

Produit de qualité et envoi très rapide

Produit de qualité et envoi très rapide C'est parfait

prima services

Website zeer overzichtelijk concurrerende prijzen verzending snel en je wordt goed op de hoogte gehouden .

fijne samenwerking. Direct contact bij telefoon. Geen gedoe. Top Top

fijne samenwerking. Direct contact bij telefoon. Geen gedoe. Top Top

Verzenden Met GLS is slecht

Wordt niet bezorgd op het opgegeven adres, is geen service punt waar ik terecht kan.

Gekochte voorwerp niet aangekomen.

Volgens track and trace zit het gekochte voorwerp in England. Wel vriendelijke dame ad lijn gehad maar nog niets aangekregen ....

Heel mooie, leuke verlichting

Ben er blij mee, ook snelle levering overigens. Was wel even een gepuzzel hoe op te hangen, maar het resultaat mag er zijn. En ook belangrijk te vermelden, dat de kleur van de verlichting niet te fel of te wit is. Dus ja, warm wit.

Lampje besteld maar kwam niet binnen. Even gemaild en men heeft direct een ander verzonden. Brand prima. Heel tevreden!!!

Snelle levering scherpe prijs

Netjes afgehandeld snel geleverd

goede ervaring met ledtohave

snel geleverd bestelling prima in orde

2 dagen na bestelling in huis. Ze hangen mooi in het raam. Het enige minpunt is de afstandbediening. Deze reageert erg slecht en het uit zetten lukt helemaal niet. Nu de stekker uit het contact halen. Als je hem aandoet moet je alle programma's indrukken voordat je de lampjes op constant branden hebt. Ik heb gebeld hierover en een voice mail ingesproken. Ik hoop dat het opgelost kan worden.

Product nog steeds niet ontvangen!

Lampjes via de website besteld, automatische betaling ging verkeerd, later alsnog gedaan. Ledtohave hieraan herinnerd en zij zouden sturen. Later van GLS bericht gekregen dat geleverd zou worden, een dag later weer van GLS bericht gekregen dat zij door personeelsgebrek niet zouden leveren maar dat ik wederom bericht zou krijgen bij verzending. Daarna tot nu toe niets meer vernomen. Het ligt vast niet aan Ledtohave, daarom dit late review maar ben toch een beetje teleurgesteld…

toppy

snelle levering en goede kwaliteit

goede producten

Klantvriendelijk

Gebeld voor informatie, duidelijke uitleg gekregen. Correcte en snelle levering. Marktconforme prijs, met een kleine korting geleverd.

Goed en vertrouwd.verzonden

Laat ik weer meer licht hebben zeer prettig is led.

Fantastisch goed topper.

Voorkeurdatum bezorging niet goed !

Lampen prima, maar als ik ze op dinsdags bezorgd wil hebben en ze komen 3 dagen eerder! Toeval wilde dat iemand het pakketje heeft aangenomen, maar afspraak is afspraak. U heeft zich daar niet aan gehouden !!

Zoals verwacht

Snelle levering en het gewenste product

Zeer snelle levering en een gunstige prijs.

Een goede ervaring. Kom er zeker terug !

Over LEDTOHAVE

Ledtohave streeft ernaar om de wereld te verlichten door middel van duurzame en innovatieve oplossingen. Wij zijn dé webshop voor al uw verlichting en bieden verschillende LED verlichting aan voor zowel binnen als buiten. ERVAREN PARTNER IN LED VERLICHTING Met meer dan tien jaar ervaring in LED verlichting staan wij voor u klaar om persoonlijk advies te geven bij het vinden van perfecte verlichting. Of u nu advies zoekt voor zakelijke oplossingen of dat de verlichting bij u thuis toe is aan vervanging, aarzel niet om contact met ons op te nemen. DUURZAAMHEID EN INNOVATIE OP ÉÉN PLEK Onze missie is om elke ruimte binnen de Benelux te voorzien van LED oplossingen voor een positieve impact milieu. LED verlichting verbruikt namelijk minder energie dan andere verlichting zonder dat dit ten koste gaat van de lichtopbrengst. Ook vermindert u hiermee uw CO2 verbruik en door de verbeterde levensduur gaat LED verlichting langer mee. Hierdoor bespaart u zowel op uw energierekening als op de aanschafkosten wat voelbaar is in uw portemonnee. Verder zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen duurzame LED technologieën voor de meest milieuvriendelijke oplossingen in verlichting. UITSTEKENDE KWALITEIT VOOR EEN GOEDE PRIJS Ons assortiment biedt een breed scala aan LED verlichting, zoals bouwlampen, spots, TL verlichting, tuinverlichting, kastverlichting en LED kerstverlichting. Deze hebben wij zorgvuldig geselecteerd voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast zijn er diverse opties in kleuren, armaturen en slimme verlichting zodat u gemakkelijk iedere ruimte optimaal kunt verlichten. Wilt u een grote aankoop doen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden. SNELLE LEVERING Voor 17:00 besteld? Dan verzenden wij op werkdagen dezelfde dag nog en heeft u de bestelling de volgende dag al binnen. Indien het product niet op voorraad is of aangepast moet worden door