Zoals verwacht

Snelle levering en het gewenste product

Zeer snelle levering en een gunstige prijs.

Een goede ervaring. Kom er zeker terug !

Prima keuze menu en uitstekende snelle levering

We zochten warm wit LED G4 steekfitting voor aansluiting op 230V. Direkt gevonden; besteld, volgende dag thuis door de brievenbus Kan niet beter! Daarom een 10

Zijn goed

Goede dienstverlening

Tot op heden goed

Assistentie waar je echt wat aan hebt

Assistentie waar je echt wat aan hebt

Alles naar wens prachtige kerstverlichting

Prachtige kerstverlichting aangeschaft

Snel geleverd en een goede prijs

De lampjes werden snel geleverd met brievenbus pakketje zodat de verzendkosten ook laag waren. Lampjes branden nu. Maar over de levensduur valt nu nog niks te zeggen. De 240v variant van g4 is bijna nergens anders te koop dus ik was blij met ledtohave.

Ik heb lichtslangen besteld. En de volgende dag in huis . Mooie slangen en prachtige kleuren . Multicolor heb ik besteld .

veel keuze

goede en snelle levering.

fast & easy

superrr snel geleverd, en voldoet absoluut

Supersnel

Supersnelle bezorging. Blijkt het led-snoer niet twee (aan en uit), maar zelfs drie standen te hebben (ook nog knipperend). Ongelofelijk voor dat geld!

X ool

Even dacht ik dit gaat fout de bestelling maar ging echt fantastisch gr

Prima lampen

Mooie lampen en snelle service. Top!

Prima, goede service

Goed product, snelle service, besteld en volgende dag opgehaald om dat we in dezelfde plaats wonen.

Product snel geleverd. Voldoet aan de verwachting en lichtsterkte goed voor de wens

Toppie

Snel geleverd, goed verpakt, juiste artikel, volop keuze, redelijke prijzen.

het word opgelost

ik had wat kerstboomverlichting besteld . en wat blijkt ,de hele partij van 200lampjes was gecodeerd op 300 lampje vanuit de fabriek. dus ik kreeg geen 300 lampjes maar 200. maar het is top opgelost

snel levering en netjes

snel en mooi

Betrouwbaar

Betrouwbaar. Snelle levering. Volledig op de hoogte worden gehouden van bestel- en leverproces. Verwarrend is, dat de lampjes in doosjes worden geleverd, die niet overeenkomt met de daadwerkelijk bestelde lampjes. Door deze wijze van levering, denk je de verkeerde lampjes bezorgd te krijgen, maar blijken bij openen van de doosjes, de juist bestelde lampjes in de doosjes te zitten.

Netjes en snel

Goede kwaliteit, netjes en degelijk verpakt

Snel en goede kwaliteit

Uitstekende service, persoonlijke benadering

Misleidende info e foto's

Op de site staan foto's van de kleuren van led strips verlichting, je weet dat, dat kan afwijken. Maar wat ik opgestuurd heb gekregen komt niet bij. Als je warm white besteld dan krijgt je ijskoud wit licht.

bestelling is goed gegaan

op de site heb ik gezocht naar een lichtslang en toen die bezorgd was, was ik niet tevreden want de slang gaf te weinig licht. jammer

Nijenrode 12 8226TH Lelystad

Over LEDTOHAVE

Ledtohave streeft ernaar om de wereld te verlichten door middel van duurzame en innovatieve oplossingen. Wij zijn dé webshop voor al uw verlichting en bieden verschillende LED verlichting aan voor zowel binnen als buiten. ERVAREN PARTNER IN LED VERLICHTING Met meer dan tien jaar ervaring in LED verlichting staan wij voor u klaar om persoonlijk advies te geven bij het vinden van perfecte verlichting. Of u nu advies zoekt voor zakelijke oplossingen of dat de verlichting bij u thuis toe is aan vervanging, aarzel niet om contact met ons op te nemen. DUURZAAMHEID EN INNOVATIE OP ÉÉN PLEK Onze missie is om elke ruimte binnen de Benelux te voorzien van LED oplossingen voor een positieve impact milieu. LED verlichting verbruikt namelijk minder energie dan andere verlichting zonder dat dit ten koste gaat van de lichtopbrengst. Ook vermindert u hiermee uw CO2 verbruik en door de verbeterde levensduur gaat LED verlichting langer mee. Hierdoor bespaart u zowel op uw energierekening als op de aanschafkosten wat voelbaar is in uw portemonnee. Verder zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen duurzame LED technologieën voor de meest milieuvriendelijke oplossingen in verlichting. UITSTEKENDE KWALITEIT VOOR EEN GOEDE PRIJS Ons assortiment biedt een breed scala aan LED verlichting, zoals bouwlampen, spots, TL verlichting, tuinverlichting, kastverlichting en LED kerstverlichting. Deze hebben wij zorgvuldig geselecteerd voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast zijn er diverse opties in kleuren, armaturen en slimme verlichting zodat u gemakkelijk iedere ruimte optimaal kunt verlichten. Wilt u een grote aankoop doen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden. SNELLE LEVERING Voor 17:00 besteld? Dan verzenden wij op werkdagen dezelfde dag nog en heeft u de bestelling de volgende dag al binnen. Indien het product niet op voorraad is of aangepast moet worden door