bestelling is goed gegaan

op de site heb ik gezocht naar een lichtslang en toen die bezorgd was, was ik niet tevreden want de slang gaf te weinig licht. jammer

Onvoldoende info van product

Meerdere spots met afstandsbediening besteld maar kon niet vinden of de afstandsbediening dan per spot werkt of op meerdere gelijktijdig.

zeer goed

Led spots op kleurtemperatuur gezocht goed te vinden.

Van de leds die ik ontving is er een die uit elkaar ligt. En omdat ik niet het fijne gereedschap heb om deze in elkaar te zetten is die onbruikbaar. Desondanks heb ik toch een nieuwe bestelling geplaatst Voor een bol ledlamp van 2watt die in nabestelling is. Ik kies dus voor LEDTOHAVE omdat jullie de leds hebben met de kleurtemperatuur die ik zoek.

Verkeerde levering

G9 LED lamp besteld en betaald. G4 LED lamp ontvangen. Geen antwoord op mij reactie dus het zullen wel paar verloren eurootjes zijn. Nu moet ik hem ergens anders bestellen. Wat een rompslomp voor 1 zo'n klote lampje. Zegt genoeg over de service van LEDTOHAVE

Goed en op tijd geleverd

Snel en netjes geleverd

Verpakking was goed ingepakt en mijn bestelling werd snel geleverd. Prijs , kwaliteit ook goed.

Bestellen gaat goed

Alleen jammer dat het kleine led lampen zijn.

Snelle levering en netjes verpakt

Zocht spot lampen e14 die led en toch veel licht geven , super spotjes met vel licht

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop en snelle levering

Product geleverd wat beloofd is

Ook voor niet standaard oplossingen

Voor een speciaal doel een oplaadbare bouwlamp met blacklight speciaal voor me klaar gemaakt

Goed product

voeding werkt prima, goed afgeleverd

1 dingetje, maar dat ligt aan Post.nl en niet aan LedtoHave: tot 3 keer toe is de bezorgdatum gewijzigd en uiteindelijk kwam de zending pas na 6 dagen binnen. Dat is wel een beetje jammer.

degelijk materiaal

mooi afgewerkt

tot nu toe niets ontvangen

Zou gisteren geleverd worden na eerst naar verkeerde klant te zijn gestuurd. Nodeloze tijdverspilling.

Prima geregeld

Snelle service, en goede en mooie lampen

snelle levering, probleempje naar volle tevredenheid opgelost

ik had in eerste instantie een 50W RGB bouwlamp besteld maar de lichtopbrengst was niet genoeg. Zonder gedoe kon ik de lamp terugsturen. De 200W die ik daarop bestelde had een klein probleempje. Dit gemeld kreeg ik een retouretiket voor de portokosten en werd er direct een ander exemplaar opgestuurd. Volgens de tracking ontvang ik die vandaag. dus ja, zeer te spreken over Ledtohave!

Snelle levering wel compleet na 2x

Meerdere spullen besteld en volgende dag in huis, bij de 1e levering ontbrak de helft en na een mail en telefoontje waren de ontbrekende spullen binnen 2 dagen geleverd.

Prima LED-lampje, helaas hoge bezorgkosten!

Bestelproces was duidelijk.

Snelle verzending

Mooie kwaliteit verlichting Goede prijs.

Super snel

Keurig

Goed product en snel geleverd

Alles ging gelukkig goed

top

grandioos en snelle levering

Nijenrode 12

8226TH Lelystad

Over LEDTOHAVE

Ledtohave streeft ernaar om de wereld te verlichten door middel van duurzame en innovatieve oplossingen. Wij zijn dé webshop voor al uw verlichting en bieden verschillende LED verlichting aan voor zowel binnen als buiten. ERVAREN PARTNER IN LED VERLICHTING Met meer dan tien jaar ervaring in LED verlichting staan wij voor u klaar om persoonlijk advies te geven bij het vinden van perfecte verlichting. Of u nu advies zoekt voor zakelijke oplossingen of dat de verlichting bij u thuis toe is aan vervanging, aarzel niet om contact met ons op te nemen. DUURZAAMHEID EN INNOVATIE OP ÉÉN PLEK Onze missie is om elke ruimte binnen de Benelux te voorzien van LED oplossingen voor een positieve impact milieu. LED verlichting verbruikt namelijk minder energie dan andere verlichting zonder dat dit ten koste gaat van de lichtopbrengst. Ook vermindert u hiermee uw CO2 verbruik en door de verbeterde levensduur gaat LED verlichting langer mee. Hierdoor bespaart u zowel op uw energierekening als op de aanschafkosten wat voelbaar is in uw portemonnee. Verder zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen duurzame LED technologieën voor de meest milieuvriendelijke oplossingen in verlichting. UITSTEKENDE KWALITEIT VOOR EEN GOEDE PRIJS Ons assortiment biedt een breed scala aan LED verlichting, zoals bouwlampen, spots, TL verlichting, tuinverlichting, kastverlichting en LED kerstverlichting. Deze hebben wij zorgvuldig geselecteerd voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast zijn er diverse opties in kleuren, armaturen en slimme verlichting zodat u gemakkelijk iedere ruimte optimaal kunt verlichten. Wilt u een grote aankoop doen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden. SNELLE LEVERING Voor 17:00 besteld? Dan verzenden wij op werkdagen dezelfde dag nog en heeft u de bestelling de volgende dag al binnen. Indien het product niet op voorraad is of aangepast moet worden door