Zeer snelle levering

Aanbevolen door nichtje van ons. Fijne producten. ben zeer tevreden.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Uniek aanbod, op tijd verzonden, goed ingepakt.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Ik ben heel tevreden. Er was per ongeluk een verkeerd item gestuurd en dat was allemaal binnen dag helemaal weer opgelost. Goede en snelle service!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snel verzonden perfect in orde

Ik had het oakket de vokgende dag al, wat in deze tijd niet meer zo vaak voorkomt. Alles netjes verpakt en een leuk kleinigheidje er bij.

Review

I have ordered an eyeshadow pallet. Received the pallet on time and also in good condition also price was competitive. I am very happy with the service.

Zeer goed en snel

Bestelling snel ontvangen en was als verwacht

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Voor herhaling absoluut vatbaar!

Uitstekend. Snelle service en heel leuk ingepakt afgeleverd

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Geweldige lip potlood

Was al tijden op zoek naar een oranje lip potlood. En gelukkig hier gevonden! Fijne site en volgende dag al in huis.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snelle levering. Goede service.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Top:)

Snelle service, mooi verpakt, leuke extra sample:)

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snel geleverd en goede communicatie en follow-up

goede levering

goede levering en goede producten

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Alles ziet er netjes uit en snelle verzending

Snelle levering en duidelijkheid

Wat ben ik tevreden over deze site! De site is ontzettend duidelijk met goede informatie. Ook de levering is naar waarheid er bij gezet. Ik had super snel mijn producten in huis!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snelle levering kwalitatief goede producten.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Heel netjes voor zo n cute lil bedryfje :)

Nooit gehoord van Noirique en wilde graag products van de us en met my ervaring met import kosten had ik liever dat ik iets kon vinden in NL dus ben heel bly dat ik Noirique heb gevonden ik volg ze ook op instagram nu! xx

Mooie kleuren en look

Supper make-up setten,een echte aanrader!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Facebook

Super service!

Super snelle service! Heel snel binnen en heel leuk verpakt! Minpunt is dat ik mascara heb besteld die heel droog is! Echt heel lang bezig met opbrengen voordat ik een laag heb omdat hij gewoon echt droog is.

Super snel verzonden! :)

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Artikelen besteld met de cyber monday deal, en ze kwamen netjes de volgende dag al aan. Ik raad Nourique zeker aan!

Niet fijn

Mijn artikel nog steeds niet ontvangen

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Beste Nandi, Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat uw ervaring bij ons niet positief was. Wij hebben geprobeerd om in contact te komen en helaas is dit nog niet gelukt. Graag helpen we je verder! Je kunt ons terugbellen op 085-3032797 of onze email beantwoorden en dan zullen wij ons best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Liefs, Noirique

Goed!

Goede service. Mijn pakketje werd een dag later verstuurd dan gepland. Ik kreeg vervolgens een persoonlijk berichtje met excuses. Daarbij kreeg ik een leuk extraatje voor het ongemak. Helemaal top!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snelle levering en keurig verpakt

Ik zocht om lippenbalsem van Burt’s bees, op de site van Noirique vond ik de beste aanbieding. Vandaar dat ik Noirique aanbeveel.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Een order gedaan bij Noirique! Netjes en goed ingepakt en heel erg blij met de sensorium brow engineer & the antidote palette van Bperfect. Twee producten die zeker vaak ten pas gaan komen in het visagie en grime vak!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Over Noirique

Noirique streeft naar een wereld waar iedereen hetgeen wat hun uniek maakt mooi vindt en zich kan uiten door middel van make-up. Dit willen wij doen door de creativiteit van onze klanten te bevorderen met cosmeticaproducten die de harten van échte make-upliefhebbers sneller laat kloppen.