Alles was goed ingepakt voor verzending, er zat een staaltje bij en een leuk tasje om make-up in te steken. De verpakking van het palette was een beetje gedeukt, maar gelukkig was het palette nog heel. Ik geef 4 sterren omdat de verzending langer duurde dan verwacht. De site zei, voor 16u besteld, volgende dag in huis, maar dat was niet het geval. Dit kan natuurlijk zijn omdat ik in België woon en niet in Nederland. Over het algemeen dus een positieve eerste ervaring! Bedankt!

Unique assortiment, snelle levering

Noirique's website is snel en overzichtelijk. Ze hebben leuke brands en mijn bestelling kwam snel binnen. Helemaal top!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

De bestelling is er altijd snel!

Een goed en betrouwbare zaak die de zaakjes op orde heeft en altijd vernieuwend zijn.

Super snel geleverd

Ik had gisteren rond 15u een bestelling geplaatst en deze ochtend lag het pakje al thuis. Super snel geleverd dus en ook heel erg goed ingepakt. Ook leuk dat er nog een extra staaltje bij zat.

Ik ben zeer tevreden.

Noirique heeft mij als klant professioneel behandeld en geeft duidelijke informatie.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan

Mooie en fijne producten, wil geen andere meer!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Fijne, makkelijke en mega goede site met veel producten!

Ik vond het erg leuk om te shoppen op de site! Met veel leuke merken en een makkelijker site om alles te vinden! Super blij met mijn aankoop!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Snelle levering en goed contact via de mail

Eén van de bestelde producten was niet leverbaar. Ik werd hier snel over geïnformeerd en mijn geld werd ook snel teruggestort. De andere producten zijn snel en in goede staat geleverd. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Product is van grote klasse

Ik gebruik deze producten al enige tijd tot volle tevredenheid

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Anders

Gisteren besteld, vandaag in huis. Super snelle service. Netjes verpakt. Daarnaast verkopen ze het merk Suva. Dit wordt bijna niet aangeboden.

helemaal top

kreeg er zelfs wat dingetjes bij

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Bestelling wordt snel geleverd, en leuke samples.

Top bedrijf!

Leuk assortiment & hele goede service

Super bedrijf!

Website heel duidelijk en overzichtelijk. Bestellen was makkelijk. Hele snelle levering, het kwam de volgende dag al. En had een leuke extra goodie.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Voor een vrouw op leeftijd en waarbij internet bestellen geen dagelijkse kost is, was het voor mij zeer eenvoudig te bestellen en kon ik alles goed volgen :) wat ik persoonlijk erg leuk vond, was dat mijn bestelde spullen heel mooi verpakt zat in fijn zwart vliegerpapier. Een absolute aanrader voor als je een cadeautje wilt bestellen voor een lieve moeder, zus, vriendin of iemand anders!! (Op de sticker staat thank you, maar met een kaartje erbij kan je er een persoonlijke wens van maken ;))!

snel geleverd, prachtige producten

Ik was verbaasd hoe snel de levering was. Ik ben helemaal in de wolken met de prachtige Juvia's place oogschaduw paletten, ik kan niet wachten om ze te gebruiken! Wat mij betreft echt een goede ervaring.

Goed bedrijf

Snel en goede service

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Mooie snellere levering met exclusieve producten. Eindelijk mijn p.louise base gevonden. Super blij mee.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Facebook

Heel erg tevreden

Blij met mijn palette! Zal zeker nog een keer bestellen

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Instagram

Heel makkelijk, snel en vriendelijke service

Ik heb de Plouise base besteld en dat ging super makkelijk en de klantenservice was erg vrindelijk

R.

Niets op aan te merken.

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Snel levering en mooie producten. Super service!

Zorgeloos

Alles verliep super makkelijk met bestellen en bezorgen. De spullen zijn netjes verpakt en veilig verzonden.

Tevreden met product

• Hoe bent u bij Noirique terecht gekomen? Google

Het bestellen ging makkelijk en had het na 2 dagen binnen, netjes verpakt zal volgende keer weer hier een bestelling plaatsen

Nijenrode 12 8226TH Lelystad

Over Noirique

Noirique streeft naar een wereld waar iedereen hetgeen wat hun uniek maakt mooi vindt en zich kan uiten door middel van make-up. Dit willen wij doen door de creativiteit van onze klanten te bevorderen met cosmeticaproducten die de harten van échte make-upliefhebbers sneller laat kloppen.