Contact gehad via app

Behoorlijk snelle reactie met duidelijke informatie. Ben zeer tevreden over deze manier van communiceren.

Tof, je positieve berichtje, Tim! Dankjewel hiervoor. Laat het gerust weten als wij je weer kunnen helpen. Daar zijn we voor. Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Heel vriendelijk en snel geholpen !

Dank je wel voor deze positieve review, Yael. Leuk! Contact ons gerust opnieuw in de toekomst als je weer vragen hebt. Groetjes, Jill (Webcaremedewerker Just)

Beste zet qua communicatie via whatsapp

Snel en juiste reacties, met de middelen van deze tijd.

Gaaf jouw reactie. Dank je wel. Contact ons gerust nog eens als je vragen hebt. Mijn collega's en ik van het Webcareteam helpen je graag. Groet, Karlijn, Webcaremedewerker Just

Vriendelijk, snel opgelost

Niets op aan te merken, vriendelijk en snelle reactie.

Dankjewel dat je ons een positieve review achterlaat, Nynke. Leuk! Een volgende keer helpen wij je graag weer. Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Er wordt snel gereageerd en ze zijn super behulpzaam

Dankjewel voor je waardering, Rennie. Fijn om te lezen. Hopelijk tot een volgende keer. We helpen je graag weer! Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijk en uitgebreide informatie ontvangen

Dankjewel dat je de moeite neemt om ons een review te geven, Regina. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We helpen je een volgende keer graag weer! Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Snel en duidelijk

Vragen snel, goed en kundig beantwoord. Top!

Dankjewel voor je positieve bericht, Marjon. Superleuk om te lezen. Stel gerust een volgende vraag weer aan ons. Wij blijven snel reageren met duidelijke uitleg zodat jij verder kunt. Groet, Anita

Goed, wat late reactie

Goed en duidelijk antwoord, echter duurde wat lang voordat ik reactie kreeg.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons antwoord, Maartje. Heel erg bedankt voor jouw tip! Onze berichten beantwoorden we van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur binnen 4 uur. Groet, Marit (Webcaremedewerker Just)

Ik kreeg een duidelijke en snelle reactie.

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de wijze waarop wij reageren, Aya. Bedankt dat je dit deelt. Groet, Leonore (Webcaremedewerker Just)

Netjes geholpen

Duidelijk antwoord op m'n vraag

Mooi om te lezen dat je netjes geholpen bent, Carine. Dankjewel voor het delen. Groet, Leonore (Webcaremedewerker Just)

Snelle en uitgebreide toelichting

De enige ervaring die ik nu kan geven is naar aanleiding van mijn ene berichtje. Dat heb ik als positief ervaren. M.vr.grt. Monique vd Laar

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring, Monique. Ook een volgende keer helpen mijn collega's en ik je graag weer. Groet, Shirley (Webcaremedewerker Just)

Alles gaat goed

Ik merk zelf geen verschil tussen CZ en Just. Alles loopt goed en wordt erg vriendelijk en informatief geholpen met mijn vragen.

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring, Luuk. Bij Just doen we ons uiterste best om je goed en snel te helpen bij alle vragen over je verzekering. Groet, Anita ( webcaremedewerkster Just)

Snelle reacties via de app

Vragen via de app worden snel en vakkundig opgepakt

Bedankt voor het uiten van je waardering over onze service, Michel. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Groet, Jill (Webcaremedewerker Just)

Direct contact en vriendelijk

Ik vroeg me af waarom er geld was afgeschreven, kon zo appen en kreeg direct antwoord.

Super om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Marith. Dank je wel voor deze beoordeling. Groet, Jill (Webcaremedewerker Just)

Mijn probleem snel en vlug opgelost

Via de chat een probleem aangekaart, werd snel opgelost

Dankjewel voor je beoordeling, Chris. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groet, Manon (Webcaremedewerker Just)

Snel, persoonlijk en duidelijk antwoord, geen automatische computer bericht

Goed!

Fijn dat je tevreden bent met onze service, Lyvia. Dat doet ons goed om te lezen. Groet, Ikram (Webcaremedewerker Just)

Goede service voor weinig geld

Mijn vragen worden snel beantwoord en actie volgt ook snel. Top

Dankjewel voor je compliment, Babs. Fijn dat je zo tevreden bent. Groet, Marga (Webcaremedewerker Just)

Prima verzekering met erg goede online service en diensten

Omdat ik weinig zorg gebruik, is dit dé perfecte verzekering voor mij. Vooral de aanvullende verzekering biedt precies die zorg die ik nodig heb als na een ongeval of op vakantie. Als ik via Twitter of WhatsApp een vraag stel, heb ik binnen no-time een antwoord. De dames en heren die hier werken zijn meelevend, zorgvuldig, duidelijk en compleet in hun antwoorden. Ik ben al meerdere keren positief door hen verrast

Dank je, Peter, voor je mooie woorden. Doet ons goed te zien dat je zo positief bent over ons product en ook onze service en dienstverlening. Extra reden voor ons dit zo te houden. Groet, Karlijn (Webcaremedewerker Just)