Filters

10

Helder antwoord op de vraag

Op mijn vraag werd snel en helder gereageerd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel dat je een positieve review achterlaat. Dat doet ons goed. Weet dat je we je een volgende keer graag weer helpen. Groetjes, Manon

8

Goed

Heldere en snelle reactie op vragen . Min puntje fysio die ik wil bezoeken zat niet in mijn pakket .die dus weer opgezegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen door gwen

Leuk whatsapp gesprek met geen gehad qua hulp

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen met mijn vragen

Helaas was telefonisch best lange wachttijd daarvoor ben ik over gegaan op whatsapp. Duurt ook even maar daarna prima geholpen. Dankjewel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je waardering, Birgit! Wat fijn. Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden! Groetjes, Manon

10

Uitstekende behulpzame service

Even een vraagje via de app en vrijwel direct een duidelijk antwoord. Top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor je review, Jan! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel! Groetjes, Manon

10

Prima en niet duur

Goede ervaring met Just. Meer waar voor je geld, zoals tandvergoeding. 4x fisio per jaar standaard. Werelddekking en nog meer.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Top dat je zo enthousiast bent en dit met ons deelt, Rene. Misschien tot een volgende keer! Groetjes, Manon

10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel vakkundig to The loont

Heel correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Duidelijk antwoord!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Jesse

10

handig: vragen stellen via whats-app en heel snel duidelijk antwoord

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dank je wel! Groet, Jesse

2

Profiteurs

Fysio........al jaren bekend bij een zeer goede praktijk waar we af en toe gebruik van maken. Nu heeft mijn man Fysio nodig,afspraak gemaakt. Belde de praktijk terug,Just geeft 0 euro vergoeding. Komt hier op neer dat Just vriendjespolitiek bedrijft. Wij moeten dus naar elders voor een vergoeding. Kassa kassa kassa. Declareren nooit iets,wij zijn daar weg straks.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het klopt dat wij voor de behandelingen fysiotherapie uit Just Live aparte contracten afsluiten met zorgverleners. Het spijt me dan ook om te lezen dat de praktijk waar jullie zo tevreden over zijn, in 2021 hiervoor geen contract heeft. Behandelingen uit Just Live vergoeden we dan inderdaad niet. Groet, Shirley

10

Super snel en fijn

Ik kon gewoon een appje sturen en kreeg super snel en duidelijk antwoord. Niet super lang aan de telefoon moeten hangen of onduidelijke mailtjes sturen. Meteen klaar :) Super fijn!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw waardering, Girah! Dat stellen we zeer op prijs. Neem gerust opnieuw contact op met jouw vragen. Mijn collega's en ik helpen je graag! Groet, Pieter

10

Uitstekende service.

Snelle reactie. Makkelijk via de app te regelen. Goede uitleg. Klantvriendelijk en uitstekend inlevingsvermogen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en duidelijk uitgelegd

Ik had een vraagje over een vergoeding van mijn zorgverzekering, via WhatsApp Haag ik binnen een paar minuten en duidelijk antwoord, top service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Top dat we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Marty. Misschien tot een volgende keer! Groetjes, Emmy

10

Goed en snel

Aardig persoon hielp mij ze Heere Gwen, ze heeft me goed geholpen dus dat was fijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot en vriendelijk

Just reageert vlot en vriendelijk wanneer ik een vraag stel. De informatie is ook uitgebreid en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Good insurence

Good insurence

  • Aanbevelen? Ja
10

snel, effectief en vriendelijk

ik had een nieuw pasje nodig. Snel via whatsapp geregeld. Anita heeft zelf meteen, ongevraagd, een EHIC voor het buitenland opgestuurd. Ook meteen voor mijn man en kinderen geregeld. Snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik zit weer tussen fysiotherapeut en Just in.

Ik sta op de chronische lijst. En heb verwijzing covid van huisarts naar fysiotherapie Ik heb al 20 jaar Onbeperkte fysio altijd gehad. Nu zegt Just dat Bonaparte te steenwijk fysiotherapie geen gecontracteerde zorgverlener is. Zij zegt gewoon gedeclareerd te krijgen. En nu zit ik hiertussen in als cliënt met allerlei codes waar ik niets van begrijp. Dat zou toch niet moeten?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ik kan me voorstellen dat je hier niet tussen wilt zitten, Maria. Je ziet hier dat Fysiotherapie Bonaparte geen contract met ons heeft voor de herstelzorg Fysiotherapie na corona: https://zorgvinder.just.nl/Detail.aspx?ZID=67fd7814-0690-e611-b5ce-005056b30f78&NF=False&ULNG=6.1180686&LTR=https%3a%2f%2fzorgvinder.just.nl%2fZorgvinder%2fresultaten.aspx%3fTerm%3dHerstelzorg+na+corona+(COVID)+door+fysiotherapeut%26SID%3d734480%26UL%3dSteenwijk%26NZ%3dbonaparte%26STI%3d3%26MAZ%3d50%26IFR%3dTrue&ULAT=52.7868939&SID=734480&Term=Herstelzorg+na+corona+(COVID)+door+fysiotherapeut&UPC=8331+HP&ISB=False Als zij zelf aangeven dat dat wel zo is, kunnen zij het beste met ons contact opnemen. Mijn collega heeft in het WhatsApp bericht de contact gegevens van de betreffende afdeling doorgegeven. Dat kan je dan aan hen doorgeven. Zo hoef jij er niet tussen te zitten. Groet, Leonore

10

Snelle en duidelijke reactie

Prima service, app gestuurd en erg snel een duidelijke reactie!

  • Aanbevelen? Ja
2

Kan niet inloggen op de website om klacht te deponeren.

Tot op heden is er nadat wij ons bij Just hebben verzekerd, alleen maar problemen met de medicatie. Veel veranderingen, veel vervangende medicatie die totaal hun werk niet doen dus moet allemaal de prullenbak in. Lichamelijk ook veel klachten gekregen door al die vervangers en probeer nu mijn brief via de website door te sturen. Helaas krijg ik aldoor 'n foutmelding als ik wil inloggen. Jammer Just, tot op heden zijn wij niet tevreden, zeker niet omdat jullie veel medicatie uit het pakket halen en die vervangen voor goedkopere medicatie. De klant is hiervan de dupe, helaas.

  • Aanbevelen? Ja
9

Communicatie top!

Dit jaar overgestapt naar zorgverzekeraar Just (CZ) en de ervaring tot nu toe is meer dan prima. Contact via mail en Whatsapp verloopt snel en duidelijk, kortom ik ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top service heel snel geholpen via de app aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correct geholpen

Via Whatsapp een vraag gestuurd en binnen no time beantwoord

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor je positieve reactie, Danny. We doen ons uiterste best je snel verder te helpen. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Anita Medewerkster Just

10

snel

ze waren aardig heel duidelijk en reageerde snel. echt fijn toppers!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een lief berichtje, dankjewel! Groetjes, Manon Medewerker Just

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd