aanbieding gratis tandenborstel bleek fake

Als een soort welkomstgeschenk (lokkertje) zouden we bij aanmelding een gratis electrische tandenborstel krijgen. Die krijgen we nu niet omdat we al bij dezelfde (hoofd)verzekeraar zaten: CZ. Dit bleek nou niet erg duidelijk uit de aanbieding. Erg flauw maar achteraf bleek dit een actie van Zorgkiezer te zijn. Misschien onderling betere afspraken maken.

Logisch dat je hiervan baalt, Piet. De gratis tandenborstel wordt niet aangeboden door ons, maar door een vergelijkingswebsite: Zorgkiezer. Ik adviseer je met Zorgkiezer contact op te nemen over hun voorwaarden wat betreft de tandenborstel. Dit ligt niet bij ons als zorgverzekeraar. Groet, Manon

Tevreden over Just

Prima service. Ik kreeg snel m'n geld terug voor m'n declaraties, dat heb ik bij andere verzekeraars wel eens anders meegemaakt. Ga zo door!

Slecht bereikbaar

Paar uur geleden een appje gestuurd en nu nog geen antwoord. De Action onder de zorgverzekeraars las ik al ergens, denk dat het klopt. Hier ga ik niet naar toe

Het spijt me te lezen dat wij jouw bericht niet snel hebben beantwoord, Paul. Wij streven ernaar om tijdens werktijden binnen vier uur te reageren op een bericht. In deze periode van het jaar is het drukker dan normaal. Ondanks de inzet van extra personeel en het extra werken door onze vaste personeel is het niet altijd mogelijk om binnen vier uur te reageren. Wij doen ons uiterste best om berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Heb jij nog een vraag? Stuur ons dan gerust een WhatsAppje. Ik zorg er dan voor dat wij deze zo snel mogelijk oppakken. Groet, Ikram Webcaremedewerker Just

Goeie prijs en behulpzame klantenservice

Heb alle zorgverzekeringen vergeleken. Dit was voor mij degene met de laagste kosten. Heb gebeld naar de klantenservice voor fysiotherapeut vergoeding, gelijk duidelijk en super relaxte mensen

Wordt zonder kennisgeving een declaratie factuur van ruim € 800,- afgeschreven!

Wordt zonder kennisgeving een declaratie factuur van ruim € 800,- afgeschreven!

Wat schrikken dat ineens zo'n bedrag wordt afgeschreven zonder dat je daarvan op de hoogte was. We schrijven normaliter nooit zomaar een bedrag af. We informeren de verzekeringsnemer van de polis hierover vooraf met een bericht. Het onderwerp van deze berichten is 'Afhandeling rekeningen' en wij plaatsen ze in Mijn CZ onder het tabblad 'Berichten' en 'Mijn berichten'. Heb je al nagekeken of voor het afgeschreven bericht een bericht is geplaatst in Mijn CZ? Kom je er niet uit of heb je hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op. Mijn collega's en ik helpen je graag. De contactgegevens vind je hier: https://www.just.nl/service-en-contact?_ga=2.114390663.1433944522.1606905759-539937006.1602064238 Groet, Shirley Webcare medewerker Just

Zeer goede ervaring en behulpzame klantenservice

Nog nooit iets in mijn leven gehad en ineens moest ik bijna dagelijks naar het ziekenhuis (van scans tot operaties) en ook veel verschillende medicijnen gekregen en alles werd netjes vergoed. Het eigen risico kon ik gewoon later in termijnen betalen ( wat je zelf mag bepalen )

just beveel ik aan

bevalt mij prima bij just van cz als je wat wel weten dan wordt je vriendelijk te woord gestaan

Gewoon goed

Ik maak niet of nauwelijks gebruik van de zorg dus ben ik heel blij dat de zorgkosten van Just niet zo enorm zijn gestegen. Verder als je een vraag hebt is de klantvriendelijkheid een score van 10!

super

i.v.m.corona duidelijke mededelingen. Super

Tof om te lezen dat je zo blij wordt van ons. App ons even als we je weer kunnen helpen. Groet, Shirley van Just.

Duidelijk en goed advies

Ik ben zeer tevreden over Just. Bij vragen kun je bellen of chatten via Whatsapp. Snelle en duidelijke reactie. Vriendelijk en een goed advies

Bedankt voor de goede beoordeling, Arian! Hier doen we het allemaal voor. Tof dat jij zo tevreden bent over onze service. Blijf deze dus ook vooral gebruiken! Groet, Jill (Webcare medewerker Just)

Snel en behulpzaam

Snel een nieuwe pas voor mij aangevraagd nadat ik die verloren was

Fijn dat wij je hebben kunnen helpen met de nieuwe zorgpas, Geert. Deze komt snel jouw kant op. Groet, Leonore (Webcare medewerker Just)

Snelle reactie terug op vragen

Dank je wel voor deze positieve review, Veronique. Tof! Contact ons gerust opnieuw in de toekomst als je weer vragen hebt. Groetjes, Jill (Webcaremedewerker Just)

Snelle en fijne hulp

Zeer snel en behulpzaam geholpen

Dankjewel voor deze positieve review, Alec. Wij hopen je ook in de toekomst weer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Groet, Ikram (Webcaremedewerker Just)

Contact gehad via app

Behoorlijk snelle reactie met duidelijke informatie. Ben zeer tevreden over deze manier van communiceren.

Tof, je positieve berichtje, Tim! Dankjewel hiervoor. Laat het gerust weten als wij je weer kunnen helpen. Daar zijn we voor. Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Heel vriendelijk en snel geholpen !

Dank je wel voor deze positieve review, Yael. Leuk! Contact ons gerust opnieuw in de toekomst als je weer vragen hebt. Groetjes, Jill (Webcaremedewerker Just)

Beste zet qua communicatie via whatsapp

Snel en juiste reacties, met de middelen van deze tijd.

Gaaf jouw reactie. Dank je wel. Contact ons gerust nog eens als je vragen hebt. Mijn collega's en ik van het Webcareteam helpen je graag. Groet, Karlijn, Webcaremedewerker Just

Vriendelijk, snel opgelost

Niets op aan te merken, vriendelijk en snelle reactie.

Dankjewel dat je ons een positieve review achterlaat, Nynke. Leuk! Een volgende keer helpen wij je graag weer. Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Er wordt snel gereageerd en ze zijn super behulpzaam

Dankjewel voor je waardering, Rennie. Fijn om te lezen. Hopelijk tot een volgende keer. We helpen je graag weer! Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijk en uitgebreide informatie ontvangen

Dankjewel dat je de moeite neemt om ons een review te geven, Regina. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We helpen je een volgende keer graag weer! Groetjes, Manon (Webcaremedewerker Just)

Snel en duidelijk

Vragen snel, goed en kundig beantwoord. Top!

Dankjewel voor je positieve bericht, Marjon. Superleuk om te lezen. Stel gerust een volgende vraag weer aan ons. Wij blijven snel reageren met duidelijke uitleg zodat jij verder kunt. Groet, Anita

Goed, wat late reactie

Goed en duidelijk antwoord, echter duurde wat lang voordat ik reactie kreeg.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons antwoord, Maartje. Heel erg bedankt voor jouw tip! Onze berichten beantwoorden we van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur binnen 4 uur. Groet, Marit (Webcaremedewerker Just)

Ik kreeg een duidelijke en snelle reactie.

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de wijze waarop wij reageren, Aya. Bedankt dat je dit deelt. Groet, Leonore (Webcaremedewerker Just)

Netjes geholpen

Duidelijk antwoord op m'n vraag

Mooi om te lezen dat je netjes geholpen bent, Carine. Dankjewel voor het delen. Groet, Leonore (Webcaremedewerker Just)

Snelle en uitgebreide toelichting

De enige ervaring die ik nu kan geven is naar aanleiding van mijn ene berichtje. Dat heb ik als positief ervaren. M.vr.grt. Monique vd Laar

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring, Monique. Ook een volgende keer helpen mijn collega's en ik je graag weer. Groet, Shirley (Webcaremedewerker Just)

Alles gaat goed

Ik merk zelf geen verschil tussen CZ en Just. Alles loopt goed en wordt erg vriendelijk en informatief geholpen met mijn vragen.

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring, Luuk. Bij Just doen we ons uiterste best om je goed en snel te helpen bij alle vragen over je verzekering. Groet, Anita ( webcaremedewerkster Just)