Aardig en hulpvaardig

Wauw, wat een mooi cijfer. Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze service, Rimmie. Leuk dat je dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Julia Medewerker Team CZ Just

Zeer deskundig advies gekregen.

Zelf ben ik nog zoekende en mijn vragen werden heel snel, goed en duidelijk beantwoord. Een goed luisterend oor en kwamen ook met goede adviezen.. Ik ben fan..

Super fijn om te lezen dat je deskundig advies hebt gekregen en je zo tevreden bent, Arie. Leuk dat je dit hier met ons deelt! Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Fijne ervaring, snelle reactie en goed geholpen.

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag. Ook ben ik goed geholpen!

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze service, Elisa. Leuk dat je dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

vriendelijk en duidelijk geholpen.

vraag over vergoeding orthodontie

Bedankt voor jouw beoordeling, Inge! Erg fijn om te lezen dat je vriendelijk en duidelijk bent geholpen met jouw vraag over orthodontie. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Duidelijk en netjes gecommuniceerd

Snel en duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag. Zeker een aanrader.

Bedankt voor jouw prachtige beoordeling, Paul! Dit waarderen wij enorm. En fijn om te lezen dat je snel en duidelijk bent geholpen. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Goed bereikbaar en snel antwoord

Telefonisch is just/cz bijna niet bereikbaar via de chat loopt het heel goed

Bedankt voor jouw mooie beoordeling, Wilma. Aan de telefoon is het inderdaad erg druk, het spijt ons voor dit ongemak. In ieder geval fijn om te lezen dat je tevreden bent onze live-chat! Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Heel vriendelijk en vlot gereageerd.

Louise maakte het antwoord nog eens persoonlijk door op een vriendelijke en laagdrempelige manier te reageren op mijn vraag. Dus niet alleen maar kortaf reageren alsof je met robot correspondeert. Het enige jammere is dat er in het weekend niemand kan reageren op je vraag. Maar ik ben dik tevreden met de benadering en antwoord van Louise.

Bedankt voor de mooie beoordeling en compliment, Lydia. Ik communiceer dit meteen naar mijn collega Louis. Fijn om te lezen dat je tevreden met onze service. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Ik ben goed en duidelijk geholpen door Petra. Tussentijds nam Louis het vlekkeloos over. Zonder opnieuw mijn verhaal te doen wist hij wat er speelde en hoe dit op te lossen. Van beiden top service. Bedankt!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling, Lorenzo! En erg fijn dat je zo goed bent geholpen. Ik geef dit meteen door aan mijn collega. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Duidelijke en heldere uitleg. Louis begrijpt de vraag achter de vraag en hij schrijft keurig!

Zie boven

Wat een geweldig cijfer en mooie woorden voor mijn collega, Chantal. Jouw compliment stuur ik meteen naar Louis door. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Met vriendelijke groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Ik moest wel even wachten totdat ik antwoord kreeg. Toen ik deze eenmaal had werd ik snel en goed geholpen.

Dankjewel voor je mooie cijfer, Doortje. Fijn te lezen dat je uiteindelijk snel en goed geholpen bent. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Met vriendelijke groet, Petra Medewerker team CZ Just

Geweldige Klantenservice

Via de app goede gesprek , informatieve onderwerpen behandeld.

Dank voor jouw mooie beoordeling, Manuel. We doen ons best je in 2024 weer naar tevredenheid te helpen. Emmy Medewerker team CZ Just

Een klein verzoek lijkt nog teveel gevraagd

Mijn enige vraag was of het betaalmoment voor de jaarpremie naar voren gehaald kon worden. Er wordt gedaan of het geregeld is, maar dat is niet zo en nu blijkt het alsnog pas in januari afgeschreven te worden..

Niet fijn dat de incasso toch niet goed is gegaan, Suzan. Logisch dat je daarvan baalt. Wil je graag dat we eens met je meekijken? Bel of chat ons dan gerust: https://www.cz.nl/service-en-contact Zo kunnen we nagaan waar het fout is gegaan. Emmy Medewerker Team CZ Just

Je wordt snel geholpen middels whatsapp en krijgt duidelijk antwoord op je vraag!

Allereerst beste wensen voor 2024 en bedankt voor je mooie beoordeling, Hilde! Fijn om te lezen dat je snel en duidelijk wordt geholpen door mijn collega's. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Jan Medewerker Team CZ Just

Goed en snel geholpen

Geen verbeterpunten

Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling, Rutger. Ook in 2024 staan we weer voor je klaar! Emmy Medewerker Team CZ Just

Prijs kwaliteit heel goed Keuze uit alle ziekenhuizen Goede service via WhatsApp Snel en duidelijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Fons. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met zowel onze service als ons prijs-kwaliteit verhouding. Mocht je in de toekomst vragen hebben, we staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker team CZ Just

Snelle uitbetaling van declaraties. Letwel op wat er we/niet vergoedt wordt

Zeer snelle uitbetaling van declataties Bij just smile was het voor mij wel niet geheel duidelijk wat er wel/ niet gedekt was. Voir 2024 alleen basisverzekering genomen!

Leuk dat je ook in 2024 bij ons blijft, Frank! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Ik ben erg fijn geholpen

Ik had best wat vragen over het eigen risico en ik ben erg professioneel en fijn geholpen!

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen, Lilian. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Positief

Ik heb een positieve ervaring. Reageren snel.

Dankjewel voor je positieve feedback, Peter. Groet, Anita Medewerker Team CZ Just

Duidelijke reactie

Snelle en duidelijke reactie.

Hi Sharon, bedankt voor het achterlaten van jouw review hier! Fijn om te zien lezen dat je tevreden bent over jouw klantcontact met ons. Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

Duidelijk, en anders snelle reacties op vragen.

Dashboard is overzichtelijk, heldere taal. Gebruiksvriendelijk. Als ik vragen heb kan dat via whatsapp en krijg ik snel een reactie.

Dit is een beoordeling waar wij heel blij van worden. Dank je wel hiervoor! En wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en online omgeving. Wil je een volgende keer graag nog sneller een antwoord op jouw vraag? Dan kun je via de Just App gebruikmaken van de Live Chat. Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Goede communicatie via app

Snel antwoord via de app en tot nu toe alles vergoed wat nodig was.

Goed te lezen dat je tevreden bent onze dienstverlening via de app. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Prima geholpen

App contact gehad ivm vraag over het doorgeven van de zwangerschap aan Just. Snel geholpen door Amal.

Erg fijn om te lezen dat je snel en goed geholpen bent door mijn collega. Jouw complimenten geef ik meteen door aan Amal. Je weet ons te vinden als er vragen zijn. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Netjes geholpen

Vraag is prima beantwoord..

Dankjewel voor dit mooie cijfer, André! En fijn om te lezen dat jouw vraag netjes beantwoord is. Mocht je in de toekomst vragen hebben, stel deze dan gerust. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Top geholpen door Louis

Van morgen geholpen door Louis Wat een deskundige en geduldige medewerker. Netjes mijn probleem verholpen.

Wat een geweldig cijfer en mooie woorden voor mijn collega, Monique. Jouw lofzang stuur ik meteen naar Louis door. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Ik wens je alvast hele mooie feestdagen! Met vriendelijke groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Snel, deskundig en vriendelijk

Zie boven trefwoorden

Dank je wel, Liesbeth! Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.