Na een app heel snel en goed geholpen.

Bedankt voor deze geweldige beoordeling, Inge! Ik ben blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Groet, Quinton Medewerker Team CZ Just

Vlug en goed bericht gekregen

Vriendelijk en snel advies. Allesprima opgelost

Wat een mooi cijfer, Marjan! Fijn om te lezen dat je blij met onze service! Groet, Dylan Medewerker Team CZ Just

Goed geholpen door Diana, dank je wel

Goed geholpen door Diana, dank je wel

Wat fijn om te lezen dat Diana je goed heeft geholpen, Arif. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Prima verzekering

Alles gaat naar verwachting. En als er al iets niet duidelijk is, wordt het opgelost.

Wauw. Dankjewel voor jouw mooie cijfer en woorden, Geert. Je weet ons te vinden als we je kunnen helpen! Groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Super snel een kraampakket aan kunnen vragen door just een ap te sturen.

Super snel!

Bedankt voor jouw mooie cijfer, Bieke! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Als wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden! Groet, Quinton Medewerker Team CZ Just

Verstand van zaken

Goedkoopste en mijn vragen weten ze te beantwoorden. Helaas zijn niet alle zorginstellingen gecontracteerd. Dit eerst goed uitzoeken voordat je zorg aanvraagt, om niet voor dubbele kosten te komen. (Premie verzekering en kosten zorg)

Dankjewel voor jouw woorden en cijfer, Marcel. Het klopt dat er voor Just zorgverzekering afwijkende contract afspraken kunnen gelden. Wie gecontracteerd is, kijk je makkelijk na via onze zorgvinder op de website. Laat het gerust weten als er weer vragen zijn. We helpen je graag. Groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Fijn en duidelijk contact, wordt snel geholpen met mijn vragen

Fijne communicatie en wordt goed geholpen met mijn vragen

Heel fijn dat we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Deborah! Met vriendelijke groet, Emmy Medewerker Team CZ Just

Snel en kundig

Snelle uitgebreide reactie. Duidelijk en klopte, perfect dus.

Dank voor deze mooie beoordeling, Jasper! Met vriendelijke groet, Emmy Medewerker Team CZ Just

Fijne service

Had een vraag via whatsapp en daar werd redelijk snel op gereageerd en toen er contact was was ik zo geholpen!

Wat fijn dat je blij bent met onze service, Anne! Dankjewel voor dit mooie cijfer! Als je in toekomst nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Dylan Medewerker Team CZ Just

Aardig en hulpvaardig

Wauw, wat een mooi cijfer. Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze service, Rimmie. Leuk dat je dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Julia Medewerker Team CZ Just

Zeer deskundig advies gekregen.

Zelf ben ik nog zoekende en mijn vragen werden heel snel, goed en duidelijk beantwoord. Een goed luisterend oor en kwamen ook met goede adviezen.. Ik ben fan..

Super fijn om te lezen dat je deskundig advies hebt gekregen en je zo tevreden bent, Arie. Leuk dat je dit hier met ons deelt! Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Fijne ervaring, snelle reactie en goed geholpen.

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag. Ook ben ik goed geholpen!

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze service, Elisa. Leuk dat je dit met ons deelt! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

vriendelijk en duidelijk geholpen.

vraag over vergoeding orthodontie

Bedankt voor jouw beoordeling, Inge! Erg fijn om te lezen dat je vriendelijk en duidelijk bent geholpen met jouw vraag over orthodontie. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Duidelijk en netjes gecommuniceerd

Snel en duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag. Zeker een aanrader.

Bedankt voor jouw prachtige beoordeling, Paul! Dit waarderen wij enorm. En fijn om te lezen dat je snel en duidelijk bent geholpen. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Goed bereikbaar en snel antwoord

Telefonisch is just/cz bijna niet bereikbaar via de chat loopt het heel goed

Bedankt voor jouw mooie beoordeling, Wilma. Aan de telefoon is het inderdaad erg druk, het spijt ons voor dit ongemak. In ieder geval fijn om te lezen dat je tevreden bent onze live-chat! Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Heel vriendelijk en vlot gereageerd.

Louise maakte het antwoord nog eens persoonlijk door op een vriendelijke en laagdrempelige manier te reageren op mijn vraag. Dus niet alleen maar kortaf reageren alsof je met robot correspondeert. Het enige jammere is dat er in het weekend niemand kan reageren op je vraag. Maar ik ben dik tevreden met de benadering en antwoord van Louise.

Bedankt voor de mooie beoordeling en compliment, Lydia. Ik communiceer dit meteen naar mijn collega Louis. Fijn om te lezen dat je tevreden met onze service. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Ik ben goed en duidelijk geholpen door Petra. Tussentijds nam Louis het vlekkeloos over. Zonder opnieuw mijn verhaal te doen wist hij wat er speelde en hoe dit op te lossen. Van beiden top service. Bedankt!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling, Lorenzo! En erg fijn dat je zo goed bent geholpen. Ik geef dit meteen door aan mijn collega. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Duidelijke en heldere uitleg. Louis begrijpt de vraag achter de vraag en hij schrijft keurig!

Zie boven

Wat een geweldig cijfer en mooie woorden voor mijn collega, Chantal. Jouw compliment stuur ik meteen naar Louis door. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Met vriendelijke groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Ik moest wel even wachten totdat ik antwoord kreeg. Toen ik deze eenmaal had werd ik snel en goed geholpen.

Dankjewel voor je mooie cijfer, Doortje. Fijn te lezen dat je uiteindelijk snel en goed geholpen bent. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Met vriendelijke groet, Petra Medewerker team CZ Just

Geweldige Klantenservice

Via de app goede gesprek , informatieve onderwerpen behandeld.

Dank voor jouw mooie beoordeling, Manuel. We doen ons best je in 2024 weer naar tevredenheid te helpen. Emmy Medewerker team CZ Just

Een klein verzoek lijkt nog teveel gevraagd

Mijn enige vraag was of het betaalmoment voor de jaarpremie naar voren gehaald kon worden. Er wordt gedaan of het geregeld is, maar dat is niet zo en nu blijkt het alsnog pas in januari afgeschreven te worden..

Niet fijn dat de incasso toch niet goed is gegaan, Suzan. Logisch dat je daarvan baalt. Wil je graag dat we eens met je meekijken? Bel of chat ons dan gerust: https://www.cz.nl/service-en-contact Zo kunnen we nagaan waar het fout is gegaan. Emmy Medewerker Team CZ Just

Je wordt snel geholpen middels whatsapp en krijgt duidelijk antwoord op je vraag!

Allereerst beste wensen voor 2024 en bedankt voor je mooie beoordeling, Hilde! Fijn om te lezen dat je snel en duidelijk wordt geholpen door mijn collega's. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Jan Medewerker Team CZ Just

Goed en snel geholpen

Geen verbeterpunten

Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling, Rutger. Ook in 2024 staan we weer voor je klaar! Emmy Medewerker Team CZ Just

Prijs kwaliteit heel goed Keuze uit alle ziekenhuizen Goede service via WhatsApp Snel en duidelijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Fons. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met zowel onze service als ons prijs-kwaliteit verhouding. Mocht je in de toekomst vragen hebben, we staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker team CZ Just

Snelle uitbetaling van declaraties. Letwel op wat er we/niet vergoedt wordt

Zeer snelle uitbetaling van declataties Bij just smile was het voor mij wel niet geheel duidelijk wat er wel/ niet gedekt was. Voir 2024 alleen basisverzekering genomen!

Leuk dat je ook in 2024 bij ons blijft, Frank! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just