Ik ben erg fijn geholpen

Ik had best wat vragen over het eigen risico en ik ben erg professioneel en fijn geholpen!

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen, Lilian. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Positief

Ik heb een positieve ervaring. Reageren snel.

Dankjewel voor je positieve feedback, Peter. Groet, Anita Medewerker Team CZ Just

Duidelijke reactie

Snelle en duidelijke reactie.

Hi Sharon, bedankt voor het achterlaten van jouw review hier! Fijn om te zien lezen dat je tevreden bent over jouw klantcontact met ons. Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

Duidelijk, en anders snelle reacties op vragen.

Dashboard is overzichtelijk, heldere taal. Gebruiksvriendelijk. Als ik vragen heb kan dat via whatsapp en krijg ik snel een reactie.

Dit is een beoordeling waar wij heel blij van worden. Dank je wel hiervoor! En wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en online omgeving. Wil je een volgende keer graag nog sneller een antwoord op jouw vraag? Dan kun je via de Just App gebruikmaken van de Live Chat. Met vriendelijke groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Goede communicatie via app

Snel antwoord via de app en tot nu toe alles vergoed wat nodig was.

Goed te lezen dat je tevreden bent onze dienstverlening via de app. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Prima geholpen

App contact gehad ivm vraag over het doorgeven van de zwangerschap aan Just. Snel geholpen door Amal.

Erg fijn om te lezen dat je snel en goed geholpen bent door mijn collega. Jouw complimenten geef ik meteen door aan Amal. Je weet ons te vinden als er vragen zijn. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Netjes geholpen

Vraag is prima beantwoord..

Dankjewel voor dit mooie cijfer, André! En fijn om te lezen dat jouw vraag netjes beantwoord is. Mocht je in de toekomst vragen hebben, stel deze dan gerust. Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Team CZ Just

Top geholpen door Louis

Van morgen geholpen door Louis Wat een deskundige en geduldige medewerker. Netjes mijn probleem verholpen.

Wat een geweldig cijfer en mooie woorden voor mijn collega, Monique. Jouw lofzang stuur ik meteen naar Louis door. Je weet ons te vinden als er weer vragen zijn. Ik wens je alvast hele mooie feestdagen! Met vriendelijke groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Snel, deskundig en vriendelijk

Zie boven trefwoorden

Dank je wel, Liesbeth! Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

Ging snel deze x en een heel aardig behulpzaam meisje

Top geholpen

Bedankt voor jouw review, Daphne! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

Goed geholpen.

De premie gaf bij mij de doorslag.

Bedankt voor jouw positieve feedback, Frans! Dat waarderen wij enorm. Mocht je vragen hebben, dan weet je ons vast weer te vinden. Groet, Julia Medewerker Team CZ Just

Fijn!

Prettige reactie op mijn vragen via WhatsApp!

Wat een mooi cijfer om de werkdag mee af te sluiten, dank je wel! En erg fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze service via WhatsApp. Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Altijd correct geholpen

Vriendelijke duidelijke communicatie. Je wordt netjes geholpen en zoeken onduidelijkheden voor je uit. Prima service.

Wat een fantastisch cijfer! Dankjewel hiervoor. Fijn te lezen dat je tevreden over ons bent. Groet, Petra Medewerker Team CZ Just

Heel goede service

Snelle, duidelijke en uitgebreide reactie. Met de juiste info waar ik om vroeg

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Cecile! Erg fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent, en dat mijn collega je goed heeft geholpen. Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Goede en goedkope zorgverzekering

Snel antwoord op mijn vragen via de app

Hé Miranda, fijn om te lezen dat je vragen snel beantwoord zijn. Bedankt voor jouw review! Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

onvriendelijk en ongeïnteresseerd te woord gestaan

Ik wilde graag weten waarom de kaakchirurg van het etz in tilburg niet vergoed wordt, terwijl dit ziekenhuis wel op de lijst staat van vergoedingen. De medewerkster vertelde dat als je goedkoop verzekert wil zijn dat je dan ook niet veel moet verwachten. Ook bleek nog dat de behandelend arts niet aangesloten was bij de etz, dus nog een reden om niks te vergoeden.

Hoi Kees, niet tof dat je op deze manier te woord bent gestaan. Onze excuses daarvoor. Ik kan me voorstellen dat je vragen nu misschien nog niet helemaal beantwoord zijn. Neem dan gerust nog eens contact op met één van mijn collega's van de live-chat in de app van Just. Ze kijken graag nog eens met je mee hoe het zit. Groet, Sjors Medewerker Team CZ Just

Altijd als ik just app, krijg ik altijd snel en goed antwoord

Goedemorgen Astrid. Wauw! Wat een mooi cijfer. Bedankt voor je reactie. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons vast weer te vinden. Groet, Julia Medewerker Team CZ Just

Service Just is fijn, goed en professioneel.

Service Just is fijn, goed en professioneel.

Bedankt, Ruud! Jouw cijfer waarderen wij enorm. Dankjewel voor deze beoordeling. Groet, Julia Medewerker Team CZ Just

Duidelijk

Via app krijg je sneller antwoord dan telefonisch.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie via WhatsApp, Naida. Dank je wel voor jouw beoordeling! Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Super geholpen door Louis.

Top, uitgebreide en duidelijke informatie gekregen.

Ik weet zeker dat Louis blij is met zo'n cijfer. Bedankt voor jouw beoordeling, Jesse! Stuur ons gerust weer een berichtje als je een vraag hebt. Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Uistekende zorg

Ik had zorg nodig in het buitenland, dat was allemaal prima geregeld door Just de fdeclaraties werden ook snel overgemaakt.

Hopelijk ben je inmiddels weer opgeknapt. Met zo'n mooi cijfer kunnen we alleen maar blij zijn, dank je wel! Heb je onze hulp nog eens nodig? Dan gaan we voor de '10'! Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Net nieuw, goede klantenservice

Er klopte wat niet met mijn gegevens, via whatsapp gecommuniceerd en verliep heel soepel en snel. Ik zou niet bellen, maar appen met Just.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Lars. Bedankt voor het mooie cijfer! Stuur je ons de volgende keer weer een appje? Groet, Jesse Medewerker Team CZ Just

Snelle reactie

Duidelijk antwoord op mijn vraag, met ook nog een goede doorverwijzing

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Fijn om te lezen dat je een duidelijk antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons vast te vinden. Groet, Jan Medewerker team CZ Just

Prettig geholpen met je vragen.

Snel en adequaat geholpen en een goede uitleg gekregen.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven, Thea. Een volgende keer helpen we je graag weer snel en adequaat! Groet, Sjors Medewerker team CZ Just

Snel en goed bereikbaar.

604,35€ bespaar ik me dit jaar door niet meer met de NN in zee te gaan. Bovendien had ik toch geen goed gevoel meer bij die club vanwege hún woekeren polissen.

Goedemorgen Sandor. Tof, om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat waarderen wij enorm. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je ons vast te vinden. Groet, Julia Medewerker team CZ Just